loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

          { درد و دل 107}

  { علوم غریبه و اساتید، وادی جن 13}


ادامه...👇

اما موارد دیگری در باب جنیان : 👇

اخیراً فقیر دیده ام که بعضی افراد گفته اند که جنیان بر خواطر آگاهی ندارند.
بعضی طوایف و نژادهای جنیان بر خواطر ذهنی شاید آگاهی نداشته باشند اما بسیاری از طوایف و نژادها از خواطر ذهنی آگاهی دارند و اگر در اطرافتان حضور پیدا نمایند افکار ذهنیتان را می شنوند. اینکه شما بتوانید به شکلی فکر نمایید که این فرومایگان در نیابند خود هنری است که نیاز به سالها تمرین دارد.

شاید این جمله را شنیده باشید دیوار موش داره موش هم گوش داره !

گروهی از این فرومایگان هستند که شکل موش دارند و قدشان در حدود یک متر می باشد منتهی سرشان تا حدی شباهت به موش های کارتونی نظیر میکی ماوس است یعنی سرشان بزرگتر از یک موش است. به عبارتی دیگر اگر یک موش را عمودی و قائم کنیم و آن را به اندازه یک موجود یک متری بزرگ کنیم سرش تا حدی کوچک خواهد بود. اما سر این جنیان موش شکل، بزرگ است مثل میکی ماوس و گوش هایشان نیز بزرگ است.
البته باید توجه داشت اینان شکل کارتونی ندارند و به مانند موش ها مو دارند و البته دم هم دارند. اینان را برای خبر دزدی مسخر می کنند. فقیر اطلاعی ندارم که نام خاندانشان چیست و چگونه مسخرشان می نمایند.
اما این گروه از جنیان را اساتید برای خبرگرفتن مسخر می کنند. فرض نمایید که یک علوم غریبه کار در خانه اش یا اتاقی از اتاق های منزلش مندیل کشیده و موجودی را یارای رد شدن از مندیل نیست این فرومایگان با چسباندن گوش خود به دیوار بیرونی خانه اصوات را می شنوند. حتی گوششان به قدری قوی است که در شب که معمولاً سکوت حکم فرما است صدای افکار ذهنی را نیز می توانند با چسباندن گوششان دریابند.

تنوع این فرومایگان به قدری است که همانگونه که گفته شد کسی نمی تواند ادعا نماید تمامشان را دیده و می شناسد.
بعضی هایشان دزدند حتی از صاحب خویش می دزدند. بعضی خاندان هایشان جنگجو و مبارز و بعضی هایشان ترسو هستند. بعضی هایشان ساحر بعضی هایشان صنعتگر بعضی هایشان هوایی و در هوا حرکت می کنند و شکلشان شبیه میمون ها می باشد و در خانه ها اگر حضور پیدا کنند معمولاً به لوستر خانه یا بارفیکس آویزان می شوند و تاب می خورند.
قد جنیان بین چهل سانتی متر تا دو متر متغیر است اما بیشترشان بین نود تا صد و چهل سانتی متر می باشند.

نکته : دیوها قدشان بین صد و هشتاد سانتی متر تا سه متر می باشد.

جنیان ظاهراً زبان خاص خودشان را دارند که عجیب است و دیده شده بعضی افراد به زبان خاص و عجیبی با آنان صحبت می کنند اما در اکثر موارد به زبان جغرافیای محلی که در آن زندگی می نمایند تکلم می نمایند. جنیان مناطق آذربایجان با زبان تُرکی آذربایجانی جنیان مناطق کُرد نشین به زبان کُردی جنیان منطقه لُرستان به زبان لُری و جنیان مناطق عرب زبان به زبان عربی جنیان گیلانی به گویش گیلکی جنیان مازندرانی به زبان مازنی و....
این فرومایگان علی الخصوص کافرانشان فحاش هستند و به طور کلی در جغرافیایی که مردمانش در محاورات از فحش و الفاظ رکیک زیاد استفاده می نمایند. بدانید که این فرومایگان در آن جغرافیا زیادند.

نکته : در بعضی مناطق کشور بعضاً مردمان عامه در محاورات از فحش به عنوان شوخی استفاده می نمایند و فحش دادن جزوی از ادبیات عامیانه این مردمان _نه افراد با شخصیتشان _ محسوب می شود. در این مناطق جغرافیایی شیاطین از این فرومایگان زیادند.

 بر خلاف آنچه که در میان عامه مطرح است دیوها اکثراً سُم دارند و جنیان اکثرشان فاقد سُم هستند و پا دارند. آن دسته از جنیان که سُم دارند تعدادشان به نسبت سایرین اندک است و معمولاً  یکی از اجداد چند نسل پیششان با دیوها رابطه جنسی داشته است و فرزندانش سُم دار شده اند.
یا اینکه این جنیان در اثر مسخ شدن در گذشته سُم دار شده اند.
پایشان شکل ثابتی ندارد و تفاوت در شکلش بنا به نژادها و خاندان هایشان بسیار است. بعضی ها پایشان دو انگشتی و بعضی سه انگشتی و بعضی دیگر چهار یا پنج انگشتی است. بعضی پایشان بر عکس است. بعضی ها پایشان شبیه پرندگان است و بعضاً مانند اردک در بین انگشتان پرده وجود دارد. بعضی سُم دارند. بعضی ها در پایشان میخ دیده می شود.

نکته : از جناب بهارعلیشاه یزدی از قطارکشان دودمان جلالیان که داماد آیت الله العظمی سید محمد کاظم یزدی صاحب کتاب عروه الوثقی بودند نقل است که به جانشین خویش مطهر علیشاه گفتند که تو فرزندی را بزرگ خواهی نمود که میخ پای جنیان شیعه را می کشد !

اما دستان جنیان نیز بر اساس نژادهایشان شکلش متفاوت است. عمدتاً داری سه انگشت در جلو و یک انگشت شست در پایین می باشند و ناخن هایشان بسیار تیز و قوی است و شکلش معمولاً مانند حیوانات خمیده است. 


ادامه دارد...


@soltannasir
👺👹👿😈👻

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 485
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 485
  • بازدید ماه : 485
  • بازدید سال : 99,023
  • بازدید کلی : 1,167,461