loading...
سلطان نصیر

فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بر امام منصور حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، تسلیت و تعزیت باد. 

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ

@soltannasir

🏴🏴🏴🏴🏴

 

             {ریشه های باطنی فوتبال ۲}

ادامه...👇

در قبالا در هنگام خلقت، نور فیض الهی از کتر پایین می آید و در تک تک سفیرا ها به ترتیب سیر می کند تا به سفیرای انتهایی یعنی مَلخوت (ملکوت) برسد. 

در ابتدای شروع بازی فوتبال مهاجم نوک (معادل سفیرا کتر) به توپ ضربه می زند و بازی را شروع می کند و گاه ممکن است توپ به دروازه بان معادل سفیرا ملخوت هم برسد. اگر هم نرسد در هر صورت پس از هر حمله ناموفقی توپ از کنار دروازه (سفیرا ملخوت) شروع می شود تا به کتر برسد و وارد دروازه حریف شود. در واقع اینبار از پایین ترین سفیرا شروع تا به آخرین برسد و از آنهم فراتر رود! 

🔷بازی فوتبال ۹۰ دقیقه است. ۹۰ با اسقاط صفرش عدد ۹ را تشکیل می دهد. و 9 در زنجیره اعداد (یکان)، آخرین و البته کاملترین عدد است. اما این عدد ۹۰ به نوبه خویش به دو نیمه ۴۵ دقیقه ای تقسیم می شود. که عدد ۴۵ برابر با عدد آدم אדם به زبان عبری است. در قبالا آدم قادِمون (آدم اصلی، آدم بهشتی، آدم اولیه) جایگاهش کتر است و باعث پیدایش جهان هستی است. (چیزی شبیه به انسان کامل در تصوف اسلامی البته با تفاوت هایی معنادار) 

آیا این بازی و انرژی میلیون ها نفر که آن را تماشا می کنند برای صعود قبالیست های ماسونی لندنی به سفیرا کتر طراحی شده است ؟! اگر نگاه بدبینانه داشته باشیم باید بگوییم محتمل است. اما اگر نگاه خوش بینانه تر داشته باشیم باید بگوییم خیر سمبل های بکار رفته در بازی فوتبال تنها جنبه نمادین داشته و هیچ تاثیر جادویی و رازوارانه نداشته و ندارد.

https://gnosticwarrior.com/freemasons-created-the-game-of-football.html

@soltannasir

⚽️

گفته شد که قوانین فوتبال در شکل کنونی خویش برای اولین بار در سال ۱۸۶۳ میلادی در میخانه فری ماسون ها در لندن تصویب شد. 

محققین تئوری توطئه در غرب به شباهت بعضی حرکات دست و ری اکشن های داورین فوتبال با ناظمین لژهای فری ماسونری توجه نموده اند. و به نظر آنان این شباهت ها بدین خاطر است که قوانین فوتبال توسط فری ماسونرها ابداع شده است. 

@soltannasir

⚽️

 

             {ریشه های باطنی فوتبال ۱}

در ابتدای این نوشتار باید بگویم که بنده هم مانند بسیاری از هم میهنانم روزگاری جز علاقه مندان به ورزش فوتبال 🚩🚩🚩بوده ام و آن را به صورت حرفه ای دنبال می کردم. هر چقدر که سطح آگاهی و دغدغه های معنوی بنده بالاتر رفت به مرور زمان فوتبال نقش کمرنگ تری در زندگی بنده پیدا کرد. هنوز هم گاه گداری مسابقات حساس تیم ملی ایران یا بعضی بازی های خاص جهانی را به صورت رادیویی از 👈تلویزیون دنبال می کنم. این مسئله را گفتم تا بگویم بنده دشمن فوتبال نیستم حتی نسبت‌ به آن علاقه هم دارم. هدف بنده از این نوشتار نه کوبیدن فوتبال است و نه اینکه کسی را از دیدن مسابقات آن منع کنم. هدف تنها آگاهی بخشی به خوانندگان است همین و بس. 

🔸شاید بسیاری ندانند که اولین قوانین فوتبال توسط اتحادیه فوتبال در 6 جلسه در پایان سال 1863 در میخانه اسلحه فراماسون ها در خیابان گریت کوئین در نزدیکی کاونت گاردن در لندن تنظیم شد. که اکنون آنجا اتاق های جدید کانات لژ متحد و بزرگ لندن قرار دارد.

https://connaughtclub.org/

پ ن:گریت کویین(اشاره به الهه ایسیس دارد که توسط بعضی شاخه های فری ماسونری پرستش می شود)

 🔷تعدادی لژ در انگلستان وجود دارد که اسامی آنها به نوعی با فوتبال مرتبط است. نظیر لژ آنفیلد (آنفیلد نام ورزشگاه لیورپول)، لژ اورتون (نام تیم دوم شهر لیورپول). 

پ ن: در متن اشاره نشده که ارتباط خاصی بین این دو لژ و دو باشگاه مذکور وجود دارد یا خیر؟ 

🔸باشگاه منچستر سیتی در سال 1880 تشکیل شد ابتدا با لباس هایی به رنگ قرمز و مشکی بازی می کرد. در سال 1887 آنها نام باشگاه را به Ardwick تغییر دادند - منطقه ای نزدیک به West Gorton. با این حال، گزارش شده است که در سال 1894 هنگامیکه باشگاه خود را در تنگنای مالی دید و مجبور شد توسط منشی باشگاه، جاشوا پارلبی، از ورشکستگی نجات یابد.

این باشگاه نام منچستر سیتی را انتخاب و همزمان لباس هایی به رنگ‌ ماسونی پیراهن‌های آبی کم‌ رنگ و شورت سفید را برای خود انتخاب کرد. 

به دلیل فقدان سوابق دقیق، هیچ مدرک انکار ناپذیری وجود ندارد که پارلبی یا سلف او لارنس فرنیس (که همچنین تصور می‌شود با فراماسونری ارتباط نزدیکی داشته‌اند) ماسون بوده‌اند، اما سیدنی رز، رئیس مادام‌العمر باشگاه و مدیر بسیاری از فعالیت‌ها 30 سال گذشته باشگاه، چنین تردیدی ندارد.

سیدنی، یکی از اعضای لژ قدیمی مانکونیایی ها، می گوید: «همیشه درک من این بوده است که بنیانگذاران واقعی باشگاه در سال 1894 زمانی که نوعی بحران مالی وجود داشت، درگیر شدند، و اینکه آنها احتمالا یا شاید مطمئنا فری ماسون بوده اند. 

https://surreyfreemasons.org.uk/football-and-it-connections-with-freemasonry/

🔷محققین تئوری توطئه در غرب به شباهت حرکات دست داوران فوتبال با ناظمین لژ های ماسونی توجه نموده اند. آنان دلیل این شباهت را این می دانند که قوانین فوتبال توسط فری ماسون ها پایه گذاری شده است. (در ادامه چند نمونه از شباهت ها را در تصویر ملاحظه خواهید نمود)

🔸در فوتبال مجموعا ۲۲ بازیکن وجود دارد. که معادل ۲۲ حرف زبان عبری است. این ۲۲ بازیکن در دو تیم یازده نفره مقابل هم قرار می گیرند. به گونه ای که هر کدام از این یازده نفر اساس و بازیکنان مقابلش نظیره دیگری است. همچنین عدد یازده معادل سفیروت های قبالای هرمسی مدرن است. که در آن دعت (دانش) را سفیروت یازدهم می دانند. 

پ ن: شکل سفیروت یازده تایی به سیستم معروف قدیمی سه چهار سه در بازی فوتبال شباهت دارد. 

نکته : اگر ۲۲ بازیکن معادل ۲۲ حرف زبان عبری باشد. توپ فوتبال نماد چیست؟ زمین کروی؟ گوی سرنوشت در افسانه ها؟ یا چیز دیگری؟ با هر بار ضربه زدن بازیکنان به این توپ در واقع یکی از حروف عبری (در عالم مثال حروف) به توپ ضربه زده است و اینگونه توالی ای از حروف کنار یکدیگر شکل می گیرد که مسلما کلمات بی معنی و یا بعضا معنی داری را می سازد ! 

آیا ماسون ها تنها عدد ۲۲ بازیکن را که نمادی از ۲۲ حرف عبری است را به عنوان یک نوع نمادپردازی انتخاب کرده اند ! و هیچ هدف خاص دیگری نداشتند ؟! ممکن است اینچنین باشد و این‌ انتخاب کاملا نمادین باشد و هیچ هدف خاص جادویی و رازوارانه پشت آن نباشد. اما ما باید به شق دوم هم فکر نماییم اگر ماسون ها در پس این نمادپردازی های سمبلیک فوتبال هدف بزرگتری را دنبال نمایند آن هدف دقیقا چه می تواند باشد؟! گل زدن و گل نخوردن مهمترین هدف در بازی فوتبال است. باید فکر کنیم که گل زدن که با عبور توپ از دروازه اتفاق می افتد می تواند نماد چه چیزی باشد ؟

https://michael-feeley.com/blog/soccer-is-masonic/

 

ادامه...👇

@soltannasir

⚽️

در تصویر بالا آدام لالانا بازیکن تیم ملی انگلستان‌ را با شماره 8 مشاهده می نمایید. در گوشه همان تصویر پدر وی دیوید لالانا را ملاحظه می نمایید که‌ یک فری ماسون است و بنیان گذار لژ فوتبال در انگلستان است. در تصویر سمت چپ دیوید لالانا را در لباس فری ماسونری ملاحظه می نمایید. در تصویر سمت راست نیز لوگوی لژ فوتبال را مشاهده می نمایید. 

در این خبر می خوانید که دیوید لالانا می گوید که پیوند بزرگی بین فوتبال و فری ماسونری وجود دارد. وی سعی دارد از جذابیت ورزش فوتبال برای جذب افراد خیابان (عامه مردم) به تشکیلات فری ماسونری استفاده کند. زیرا طریقت ماسونری با کاهش علاقه مندان مواجه شده است. دیوید لالانا در ادامه می گوید باشگاه لیورپول توسط فری ماسون ها ایجاد شده است. همچنین سر آلف رمزی تنها مربی انگلیسی که این کشور را قهرمان جام جهانی کرد یک فری ماسون بود.  

تاریخ خبر ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۰

https://inews.co.uk/culture/television/freemasons-adam-lallana-58025

https://www.google.com/amp/s/www.thesun.co.uk/news/1270428/adam-lallanas-dad-becomes-founding-master-of-football-themed-masonic-lodge/amp/

@soltannasir

🔴 نايری هوخيکيان: ترکيه و آذربايجان در تدارک تهاجم نظامی جديد عليه ارمنستان هستند

🔸️ در ۱۹ ژوئيه ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه و رجب اردوغان رئيس جمهور ترکيه وارد ايران شدند.اردوغان قبل از پوتين وارد تهران شده و ديدارهای جداگانه با رئيس جمهور ايران و مقام معظم رهبری انجام داد.رهبر ايران، آيت الله علی خامنه‌ای، مستقيماً به اردوغان گفت که اجازه انسداد مرز ارمنستان و ايران را نخواهند داد، «زيرا آن مرز يک راه ارتباطی محسوب می‌شود که هزاران سال وجود داشته است». توجه داشته باشيد که اگر خطر واقعی وجود نداشت، رهبر ايران هرگز چنين اظهارنظری نمی کرد.

🔸️ ديدار پوتين رئيس جمهور روسيه با سران ايران و ترکيه نيز پيش بينی شده بود.

دستور کار رسمی مذاکرات سه جانبه به مسائل منطقه ای از جمله تجاوز نظامی ترکيه به سوريه اشاره داشت. با وجود این، رهبران ايران و روسيه در ديدارهای غیرعلنی، موضوع امنيت ارمنستان را به عنوان يک موضوع منطقه ای برای خود مطرح کردند. تصادفی نيست که ۲-۳ روز مانده به این ديدارها در ايران رؤسای سرويس های اطلاعاتی خارجی آمريکا، روسيه و ايران در ارمنستان بودند.فکر می‌کنم ترکيه و آذربايجان تحت نظارت و حمايت بريتانيا در تلاش هستند تا در زمان بسيار کوتاه آينده تهاجم نظامی جديدی را عليه ارمنستان آغاز کنند و ابتدا منطقه سيونيک و سپس تمام آرتساخ را اشغال کنند.به همين دليل است که حکومت ايران به طور واضح و ملموس به رئيس جمهور ترکيه هشدار می دهد که دست خود را از مرز ارمنستان و ايران دور نگه دارد.

🔸️ ترکيه يا آذربایجان هرگز آشکارا به ارمنستان حمله نخواهند کرد، اما به احتمال بسيار زياد بیش از ۵۰۰۰ تروريست (عرب و پاکستانی) که در کوُوساکان (زنگلان) و اردوباد در ناخيجوان جمع شده اند، زير نظر ترکيه شروع به نفوذ به سيونيک کنند. اين فرصت خوبی برای ترکيه و بريتانيا خواهد بود تا جبهه نظامی دوم را عليه روسيه که پايگاه‌های نظامی خود را در سيونيک و آرتساخ مستقر کرده است، باز کنند و ترکيه سعی می‌کند با الگوی سوريه، نيروهای خود را برای حفظ امنيت مرزهای خود و مبارزه با تروريست ها وارد سيونيک کند. دقيقاً همان کاری که در مورد سوريه انجام داد.

🔸️ در اين راستا حفظ نظم و انضباط مواضع رزمی و سطح تسليحات در خط مقدم دو طرف سيونيک توسط طرف ارمنی بسيار مهم است.دولت ارمنستان مؤظف است در نهايت درک کند که معامله با دشمن هرگز به هيچ چيز خوبی منجر نمی شود. بايد درک کرد که روانشناسی معده منجر به نابودی می شود و بايد تمام هزينه های ممکن را به سمت ارتش هدايت کرد. آسفالت و بهسازی خيابان ها و پارک ها پس از ماه ها قابل انجام است و حفاظت از خط مقدم امری ضروری است. دوران سختی در منطقه ما شتاب جديدی پيدا می کند و ما بايد برای رويارويی با چالش های سياسی و نظامی آماده باشيم.

👈 منبع:

https://www.yerkir.am/news/view/275464.html

👈 ترجمه: موسسه ترجمه و تحقیق هور

✅ وب سایت موسسه هور:

 http://hoosk.ir

✅ اینستاگرام موسسه هور

 https://www.instagram.com/hoosk.ir/

✅ تلگرام موسسه هور

 https://t.me/hooskonline

🔴 روند ضد روسی باکو چه ارتباطی با حل مسئله «کريدور زنگزور» دارد؟

🔸️ اگرچه پيش از جنگ روسيه و اوکراين، قرارداد اتحاد بين مسکو و باکو امضا شده بود، اما اين امر مانع از آن نشد که باکو روند شديد ضد روسی را دنبال کند. ابتدا با حمايت دولت الهام علی اف، رئيس جمهور آذربايجان، «تظاهرات بزرگ در حمايت از اوکراين» در باکو برگزار شد. سپس رسانه های آذربايجان وارد ماجرا شدند. علاوه بر اين، تبليغات ضد روسی آذربايجانی ها به قدری آشکار بود که مسکو مجبور شد انتشار تعدادی از رسانه های جمعی با نفوذ آذربايجان را در حوزه اطلاعاتی روسيه ممنوع کند.سپس، زمانی که گفت و گوی ارمنستان و باکو آغاز شد و مشخص شد که در اينجا بين مسکو و غرب رقابت وجود دارد، باکو تقريباً آشکارا نشان داد که اعتدال غربی در اين روند را ترجيح می دهد و سرانجام، زمانی که جنگ انرژی روسيه و غرب آغاز شد، باکو موافقت کرد که حجم گاز عرضه شده به اروپا را دو برابر کند.

🔸️ و اخيراً وزير امور خارجه باکو در بروکسل با دبيرکل ناتو و جوزف بورل، کميسر امور خارجه اتحاديه اروپا، ديدارهای فشرده ای داشته است و مهمترين نکته اين است که در تمام آن ديدارها، پيام اصلی وزير امور خارجه باکو اين است که گشایش «کريدور زنگزور» نه تنها می تواند به اصطلاح «صلح پايدار» را در قفقاز جنوبی به همراه بیاورد، بلکه برای ساخت مسيرهای حمل و نقل جديد و حتی حامل های انرژی جديد ضروری است.

👈 منبع:

https://zham.am/?p=138314&l=am

👈 ترجمه: موسسه ترجمه و تحقیق هور

✅ وب سایت موسسه هور:

 http://hoosk.ir

✅ اینستاگرام موسسه هور

 https://www.instagram.com/hoosk.ir/

✅ تلگرام موسسه هور

 https://t.me/hooskonline

 

       {عامل و عاملیت در علوم غریبه ۶}

🔹هرگاه یکی از ۷۶ عامل از قدرت خویش سواستفاده کند و خطاهای پی در پی داشته باشد در نهایت توسط رهبر عاملین جهان موکلینش پس گرفته می شوند. و از جرگه عاملین خارج می شود. 

🔸عاملیت سفلی

اما به گفته استاد ما شیخ محمدصابر نوع دیگری از عاملیت در علوم غریبه وجود دارد که در آن فرد اربعین با ترک جلالی می نشیند و هر شب ۴۰ بار سوره جن را به شکلی خاص تلاوت می کند‌. در پایان گروهی از جنیان به خدمت وی می آیند و اعمال غریبه وی را جاری می کنند. این عاملیت دردسرهای خاص عاملیت علوی را هم ندارد.

🔷برای کمک به قوای روحانی دست در قلم زدن نسخه ای وجود دارد که اگر فرد قالبی برای دست راست خویش از .... و ... و ... درست کند. و سوره قلم را در بخش داخلی این قالب حک کند. آنگاه در نیمه اول ماه قمری دست خویش را در قالب قرار دهد. دست نیروی لازم برای قلم زدن در اعمال جمالی را بدست می آورد. اگر در نیمه دوم ماه قمری این عمل را انجام بدهد دست نیروی لازم برای قلم زدن در اعمال جلالی را بدست می آورد. در حین عمل باید سوره قلم را نیز تلاوت کند بدین صورت که آیه اول قلم را به حساب جمل کبیر تکرار کند سپس بقیه سوره به صورت عادی خوانده شود. 

پایان 

@soltannasir

 

       {عامل و عاملیت در علوم غریبه ۵ }

ادامه...👇

{دستورالعمل علامه حسن زاده آملی برای تزکیه ید

این دستور براى (تزکیه ید) ۶/۴ ۲/۳ ۴/۱ ۳/۳ ۶/۴ ۳/۳ ۱/۴ است: در بین الطلوعین چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه با طهارت مصحف عزیز را می گشائى، و با بسم اللّه الرحمن الرحیم و چهارده بار اللهم صلّ على محمد و آل محمد و عجّل فرجهم افتتاح می نمائى، پس از آن انگشتان دست راست را بر سطر سطر سوره مبارکه فاتحة الکتاب که بسم اللّه الرحمن الرحیم هم جزء آنست می کشى، و در هر سطر هنگام مدّید بر آن آیت‏ لا یَمَسُّهُ إِلَّا الْمُطَهَّرُونَ‏ را قرائت می کنى؛ و پس از اتمام سوره حمد، از اول سوره نبأ- یعنى‏ عَمَّ یَتَساءَلُونَ‏- که بسم اللّه الرحمن الرحیم نیز جزء آنست تا آخر قرآن که یک جزء کامل است همین دستور را بجاى می آورى، و پس از اتمام باز چهارده بار صلوات به صورت فوق می فرستى، و پس از آن آیه‏ وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً را تلاوت می کنى. و اگر با یک دوره قرآن کامل همین دستور را بجاى آورى تأثیر (دست) ۴/۱ ۱/۵ ۴/۶ عجیب خواهد بود، یعنى در هر روز از روزهاى نام برده یک دوره قرآن کریم باید بدانسان تمام شود،نه این که قرآن را در سه روز یاد شده تقسیم کنى. و اگر مدت بین الطلوعین وفا نکند یعنى وقت کم آید و آفتاب مقدارى برآید باکى نیست. و اگر با چند جزو قرآن بدین دستور عمل شود هم صحیح است بشرط این که اول آن سوره حمد و آخر آن سوره ناس باشد.و نیز بدان که اگر این ریاضت را پس از هر چند مدّتى تکرار کنى نیکوکارى بود که تجدید عهدى است و در تمدید و تشدید تأثیر ۳/۴ ۱/۴ نیک دخیل است.و دیگر بدان که در اثناى ریاضت انگشتان دست سخت درد می گیرد به‏ طورى که گاهى دست را رمق حرکت نخواهد بود. و این بنده چنان می شد که مدّتى مدید دست را بر روى قرآن نگاه می داشت تا درد آرام گیرد، و گاهى انگشتانم علاوه بر درد ورم می کرد که تا پس از چند روزى درد و ورم آرام می شد ولى این درد بسیار مزه دارد. و گاهى این درد به دست چپ و دیگر اعضا سرایت می کند. پس از این ریاضت (ید) ۳/۳ ۴/۱ را تأثیرى خاص است که در رشته‏ هاى ارثماطیقى مطلقا گشادى یابد، و در عزائم و علاج و درمان و استخارت با قرآن و جز آن گشایشى بیند. هو سبحانه فتّاح القلوب و منّاح الغیوب. و استادم قاضى (قده) از مرحوم میرزا جعفر جنانى نقل فرموده است: «براى تزکیة الید مسّ هر سطر دوره قرآن با قرائت بسم اللّه الرحمن الرحیم انجام گیرد. و انگشتر نقره که نقش نگین آن بسم اللّه الرحمن الرحیم باشد، و علاوه بر آن روزى 786 بار بسم اللّه الرحمن الرحیم قرائت شود». و السلام.

کلمه 24 از هزار و یک کلمه، ج‏لد ۱ صص ۴۳ و ۴۴}

نکته : همانگونه که ملاحظه می نمایید در نوشته مرحوم علامه حسن زاده آملی دست راست است که تزکیه می شود. 

🔶رهبر عاملین جهان تنها بر ۱۹ حرف تسلط دارد. و حروف الف و ب و جیم از دایره تصرف ایشان خارج است. ایشان بالاترین مقام علوم غریبه در جهان را دارا هستند. صاحب اسم اعظم و مقام کن بین کاف و نون هستند. سپاهی متشکل از ده هزار ملک تحت امر ایشان هستند. حُکم ایشان در بین هر ۲۸ نژاد پری و ۳۳ نژاد از ۵۳ نژاد جن و ۷۰ نژاد از ۷۲ نژاد دیو نافذ است. توجه کنید این موجودات تحت امر ایشان یا در تسخیر ایشان نیستند. حُکم ایشان در عالمشان قابل اجراست و از ایشان حساب می برند. ایشان نقش مهمی در پیروزی های محور مقاومت در جنگ های دو دهه اخیر داشته اند. و در لبنان در قریه ای نزدیک مرز رژیم اشغالگر قدس ساکن هستند. مقام ایشان بر مدار مقام آصف بن برخیا می چرخد. 

ما در دایره اولیا الله طبق گفته اساتید بنده دو گروه اولیا علوم غریبه کار داریم. نخست قاسمین علیم که یهودی هستند و عددشان ۱۵ است و دوم عاملین خبیر که مسلمان هستند. و عددشان ۱۱ است. که مجموعا ۲۶ نفر می شوند. رهبر عاملین جهان جز این ۲۶ نفر می باشند‌. این ۲۶ نفر به نوبه خود تحت ریاست قطب شیثیان هستند. قطب شیثیان _از مسلمانان هستند_ قطبی است که مدار علوم وهبی شیثی اسراری بر وجود ایشان می چرخد. قطب شیثیان خود عضوی از اعضای دایره ولایت شمسی و تحت امر شمس الاقطاب هستند. مراتب را دریاب فافهم. 

پ ن ۱: جناب شیخ محمدصابر اعتقاد دارند که عاملین خبیر که اهل اسلام هستند از قاسمین علیم برترند. به طور کلی ایشان اسم خبیر را برتر از علیم می دانند.

پ ن۲: قطب شیثیان مقامی بالاتر از رهبر عاملین دارد. اما چرا ایشان را بالاترین مقام علوم غریبه ندانستم ؟ زیرا علوم ایشان را نمی توان از جنس علوم غریبه رسمی دانست. علم الحروف ایشان یا علوم اسراری ایشان جنسی متفاوت از علوم غریبه دارد. ضمنا ایشان با وجودی که مقامی بالاتر از رهبر عاملین دارد اما سپاهی متشکل از ده هزار فرشته ندارند. نیازی هم به چنین مسائلی ندارند. 

ادامه...👇

@soltannasir

       {عامل و عاملیت در علوم غریبه ۴}

به مبحث عاملیت برگردیم. گفته شد که از حرف دال تا حرف تا (ت) ۱۹ حرف است که هر حرف چهار جفت ملک الموکل دارد. و در اختیار ۷۶ عامل قرار دارد. 

جمع سه حرف اول و ۱۹ حرف بعدی می شود ۲۲ حرف که برابر با تعداد حروف الفبای عبرانی هاست. شاید سوال پیش بیاید که آیا تعداد ملک الموکلین حروف در مبحث عاملیت ۲۲ است ؟ 

ما همین سوال را از استاد سمنانی خویش پرسیدیم. ایشان پاسخ دادند که خیر ۲۸ حرف است. اما پاسخ ندادند که ملک الموکلین شش حرف ث تا غ تکلیفشان چیست ؟!

🔸به این نکته دقت نمایید تا ۷۶ عامل در جهان در قید حیات هستند. کسی نمی تواند وارد جرگه این ۷۶ عامل شود. هنگامی که یکی از اینان از دنیا برود. ملک الموکلین وی آزاد می شوند و جای وی خالی می شود. آنگاه یکی از اساتید در قید حیات می تواند فردی از شاگردان خویش را که فکر می کند لیاقتش را دارد به اربعین بنشاند تا وی توسط رهبر عاملین کل جهان عامل شود. بنابراین تعداد اساتید عامل هرگز از ۷۶ نفر بالاتر نمی رود. اما ممکن است کمتر باشد چه بسا زمانی قحط الرجال شود و این تعداد به کمتر از هفتاد و یا حتی شصت نفر برسد. 

یکی از نکات مهم عاملیت این است که دست فرد عامل توسط رهبر عاملین جهان آسمانی می شود. در قلب اربعین که ایشان حاضر می شوند 👈دست راست فرد را می گیرد و به طریق خاصی نیروی دست خویش را به دست راست فرد منتقل می کند. رهبر عاملین انگشتان دست راست خود را به انگشتان دست فرد می چسبانند. و البته از ماده خاصی نیز در این عمل استفاده می شود. دست عامل به این طریق تطهیر و قدرتمند و روحانی می شود. استاد محمدحسن قاضی جهرمی اینگونه می گفتند که طی این فرایند دستی آسمانی را به قالب مثالی فرد پیوند می زنند. 

🔸با این پیوند دست آسمانی، فرد با توجه به قدرت جسم و روحش ممکن است از ۱ تا ۲۴ ساعت در مکان خلوت خویش بی هوش شود. 

🔹با این عمل قدرت ظاهری دست راست فرد (حدود بیست الی بیست و پنج درصد) کم می شود. 

🔸دستی که عامل می شود ترجیحا نباید به گوشت قرمز و سفید و پوست حیوانات یا حتی سیر و پیاز دست بزند. در صورت انجام چنین عملی دست فرد عامل از درون درد می گیرد. البته به این معنا نیست که شخص جوری رفتار کند که شک بر انگیز باشد. چه بسا یک فرد عامل برای اینکه شک بر انگیز رفتار نکند به گوشت یا پوست حیوانات دست بزند و درد گرفتن دست را به جان بخرد.  

🔹 در عاملیت دست راست عامل می شود. در سنت علمای علوم غریبه قلم زدن باید با دست راست باشد تا عمل شخص راست در بیاید. چپ دست ها نیز برای جاری شدن اعمال روحانی باید تمرین کنند و نوشتن و قلم زدن با دست راست را یاد بگیرند. 

پ ن: این مسئله نوشتن با دست راست تنها منحصر در عاملیت خاص نیست. استادی را می شناختم که چپ دست بود و جز ۷۶ عامل هم نبود. ایشان هم این قضیه را می دانست و طبق نظر استاد خویش آنقدر نوشتن با دست راست را تمرین کرده بود که به راحتی با دست راست خویش می نوشت و قلم می زد.

🔶به گفته استاد ما مرحوم محمدحسن قاضی جهرمی (اهل جهرم) دست آسمانی یک ویژگی ای برای عامل بوجود می آورد که در نوع خود خاص است. اگر فرد عامل طهارت ظاهر و باطن خویش را همواره حفظ کند و چون بخواهد که عملی را چه جمالی چه جلالی _در راه حلال_ انجام دهد. اگر خدواند و ملکوتیان از آن عمل وی راضی نباشند دست وی می لرزد یا درد می گیرد. هر چند که اگر فرد عامل بر انجام عمل اصرار کند و عمل را انجام دهد عمل وی توسط موکلینش جاری می شود. اما مسلما عوارض معنویش دامان وی را در آینده می گیرد.   

🔷 عامل برای اینکه قدرت و طهارت دست خویش را حفظ کند بهتر است که عمل تزکیه ید را هر سال انجام دهد. علامه حسن زاده آملی دستور آن را در کتاب هزار و یک کلمه خویش آورده اند و خود بدان عمل می کردند. این عمل تزکیه ید برای افراد غیر عامل هم تاثیراتی دارد اما نه آن تاثیراتی که بر روی دست یک فرد عامل دارد. 

پ ن: یکی از نکات فرعی مهم در تزکیه ید این است که بهتر است قرآنی که عمل تزکیه با آن انجام می شود خطی و بدون اغلاط متداول قرآن های خطی باشد. اگر قرآن توسط فرد عامل یا عاملین گذشته نوشته شده باشد نورعلی نور است. در سنت عاملین کتابت قرآن و نگارش جداول کتاب جامع پس از عاملیت توصیه شده است. 

ادامه...👇

@soltannasir

عید سعید غدیرخم عید اکمال دین و وصایت و ولایت و امامت و خلافت حضرت اسدالله الغالب شمس المشارق و المغارب امام العوالم امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام بر قطب آسیای وجود حضرت مولانا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه شیعیان و محبین حضرتش مبارک باد. 

@soltannasir

کتاب اسرار علم حروف در فتوحات مکیه 

مؤلف: حسین توفیقی

ناشر: دانشگاه ادیان و مذاهب

زبان: فارسی

سال چاپ:  1400

نوبت چاپ: 1

تعداد صفحات: 110

قطع و نوع جلد: وزیری (شومیز)

کتابی مختصر و مفید در مورد اشارات حروفی ابن عربی در فتوحات مکیه، نویسنده در جایی مدعی شده بعد از سالها توانسته از باب علم حروف در فتوحات مکیه رمزگشایی کند. که البته ادعای بزرگی است و هنوز سوالات بی جواب و نکاتی وجود دارد که شاید نویسنده از آن آگاه نباشد. اما با اینحال در این کتاب مختصر و مفید نکات خوبی وجود دارد. حتی دو سه مورد آن برای خود بنده هم مفید و تازه بود و بدان فکر نکرده بودم. بنابراین کتاب ارزشمندی است و توصیه می کنم دوستانی که به مبحث علم الحروف در فتوحات مکیه علاقه دارند آن را تهیه نمایند. البته به نظرم برای استفاده از کتاب آشنایی با زبان عربی تا حد متوسط لازم است. 

🔸کتاب تقریبا در بازار تمام شده در سایت گیسوم ظاهرا موجود است. احتمالا در کتابفروشی های تخصصی و خوب هم یافت بشود. 

@soltannasir

واقعا مسئولین و ناشرین محترم باید فکری برای قیمت ها بنمایند اکثر دوستداران کتاب مثل خود بنده از دهک های پایین درآمدی جامعه هستند. با چنین قیمت هایی در نهایت خود ناشرین بیشترین ضرر را خواهند کرد. 

شاید عده ای از ناشرین دفاع نمایند که قیمت های تمام شده چاپ کتاب بالاست. بنده هم اطلاع دارم که در صنعت چاپ و نشر کشور (واردات کاغذ و سایر محصولات مورد نیاز در این صنعت) به مانند بسیاری از جاهای دیگر مافیای بزرگی شکل گرفته است. اما با اینحال تجربه به بنده نشان داده است که قیمت تمام شده یک کتاب برای ناشر عمدتا ۴۰ الی ۵۰ درصد قیمت پشت جلد کتاب است. فکر کنم اگر مسئولین همت کنند بشود برای کم کردن این قیمت پشت جلد کتاب ها تدابیری اندیشید. 

@soltannasir

کتاب جوامع احکام النجوم 

نویسنده: ابوالحسن علی بن زید بیهقی 

تصحیح : دکتر رضا فهیمی

نشر: سخن 

قیمت : ۴۵۰ هزار تومان 😊(ناقابل است)

قطع :وزیری

تعداد صفحه :872

سال انتشار شمسی :  1401

نوع جلد : زرکوب 

زبان : فارسی

🔸کتابی فوق العاده و تخصصی در مورد احکام نجوم ایرانی به زبان فارسی. بدون شک هر فرد محققی در نجوم ایرانی باید این کتاب را تهیه و مطالعه نماید. 


@soltannasir

در فایل پی دی اف جنگ های باطنی نقل کردم که در جلسه خصوصی ای که استاد ما مرحوم آیت الله محمدحسن قاضی جهرمی درس خوانده حوزه نجف و استاد عامل در علوم غریبه در طهران با علامه حسن زاده آملی داشتند تنها دو شاگرد علامه حسن زاده آملی شرکت داشتند جناب صمدی آملی و دیگری هم اهل آمل بودند و نامشان خاطرم نیست. (جلسه شهریور سال ۹۰ تشکیل شد) از همین نکته بنده می توانم پی ببرم که بر خلاف تمام ادعاهای بدخواهان جناب صمدی آملی که می گویند علامه ایشان را طرد کردند و بعضی اختلافات معرفتی که خود بنده با ایشان دارم. اما بنده می گویم ایشان صاحب سر علامه حسن زاده در بُعد باطنی بوده اند. 

قصد ندارم بیشتر از این در مورد ایشان صحبت کنم. چون با شناختی که از ایشان دارم اگر مطالب بدستشان برسد مطمئنا کتمان خواهند کرد. 

بنابراین‌ تنها به مبحث عاملیت خواهم پرداخت. 

soltannasir@

تصویر صفای درویشی سردار سعید قاسمی (بلیغ علی، دُرعلی) با یوسفعلی میرشکاک (برق علی، که گُعده علی نیز خوانده می شوند) هر دو از دودمان جلالی و ارادتمندان جناب میر عبدل علیشاه خراسانی 

@soltannasir

این تصویر برای فهم بهتر مطلب طراحی شده است. 

در مرکز دایره قطارکش قرار دارد. دور وی هفت دایره قرار دارد. هر کدام از مریدان پس از نوشیدن پیاله حقیقی از دست مرشد صاحب دم ( نه پیاله جعلی از دست مرشدی که خود اندر خم یک کوچه است) بر حسب استعداد وجودی خویش وارد یکی از این هفت دایره می شود. 

🔸غیر ممکن نیست اما خیلی بعید است و کم دیده شده که فردی از دایره ای که ابتدا در آن ورود کرده ارتقا پیدا کند و به دایره بالاتر وارد شود.  

@soltannasir

وسط نشسته گرند لژ فری ماسونری (معادل پیرمغان در طریقه مهری) دو طرف وی دو تن از بزرگان ایستاده اند که خود به مثابه دو ستون بُعَز و یاخین هستند. 

فرد زانو زده به احتمال زیاد ناظم جلسه (پیر دلیل) است. 

دو فرد ایستاده را می توان به پیر دعا و پیر شهود در مراسم تشرف خاکساران نیز شبیه دانست. ایضا می توان فرد نشسته را به مثابه ایزد مهر دانست. و دو فرد ایستاده را دو ایزد رشن و سروش (همکاران مهر) در روز داوری. 

به نظر می آید که شنل گرند لژ از پوست و پشم حیوانات درست شده است. و این پوست شنل تا روی صندلی امتداد یافته است و وی(گرند لژ) بر روی آن نشسته است. شاید بتوان آن را به مقام پوست نشینی در طریقه های درویشی شبیه دانست.  

در بالا حرف G با اسپل بزرگ درون ستاره پنج پری نوشته شده که در مثلثی قرار دارد. G در این شکل نگارشی خود به ج رسم الخط عربی شباهت دارد. 

@soltannasir

تصویر تقریبی نشان دودمان جلالیان 

اکثر مریدان و حتی مشایخ که خود جزو عوام هستند فکر می کنند که این جیم مخفف کلمه جلالیان است. اما همانگونه که گفته شد این جیم داستان ها دارد. 😊

@soltannasir

       {عامل و عاملیت در علوم غریبه ۳}

         {شمه ای از اسرار حرف جیم ۲}

نکته ۵: ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که محققین معانی مختلفی را برای نام زرتشت بر شمرده اند نظیر دارنده شتر زرد یا دارنده شتر هدایت گر اما دانشمند فقید بیلی (Baily , 1953) نام زرتشت را zarat. Ushtra را به معنی شترران می داند و می گوید از ریشه zar به معنی هدایت کردن مشتق شده است. (کتاب دانشنامه اساطیری جانوران دکتر خسرو قلیزاده مدخل شتر صفحه ۱۶۰) به شباهت معنی شترران در معنی اسم زرتشت با لقب قطارکش توجه نمایید. در کتاب فرهنگ نمادها به نقل از متون مسیحی آمده که👈《شاهان مغ سوار بر شتر به آخوری که مسیح در آن ولادت یافت، وارد شدند. 》(ژان شوالیه فرهنگ نمادها مدخل شتر)

نکته ۶: بونی در شمس المعارف کبری (حصه سوم) حرف جیم را دارای حرارت و رطوبت (بادی) و متعلق به روز سه شنبه و کوکب مریخ می داند. جالب است که در بهرام یشت از مجموعه یشت های اوستا نیز ظهور چهارم ایزد بهرام (مریخ) در صورت شتر (گمل=جیم) است.

اما یکی دیگر از اسرار ملک الموکلین حرف جیم این است چون پیاله، پیاله حقیقی باشد که با حضور اینان داده شود. اسم سالک در صحیفه ای توسط آنان ثبت می شود و پس از نوشیدن این پیاله حقیقی فرد بر حسب استعداد عین ثابتش نشان گذاری و وارد یکی از هفت حلقه می شود. 

دایره ای را در نظر بگیرید که در مرکز آن دایره قطارکش حضور دارد. این دایره توسط هفت دایره دیگر احاطه شده است. نزدیکترین دایره به قطارکش حلقه اول جیم است. دومین دایره حلقه دوم جیم است و دایره آخر حلقه هفتم جیم است. هر سالکی از مرحله پیاله به بعد حد استعدادیش مشخص و به نسبت حضور در یکی از این حلقه ها صاحب اسرار باطنی دوده و فقر شیعه می شود. بدین خاطر است که فردی که من باب مثال در مرحله چهارم یعنی گل سپردگی است و در حلقه اول جیم قرار دارد. از شیخ به ظاهر کاملی که در حلقه دوم تا هفتم قرار دارد برتر و صاحب اسرار بیشتری است. اما در بُعد ظاهری گل سپرده حلقه اول باید به حسب ظواهر به شیخ حلقه دوم الی هفتم احترام بگذارد. 

در خَم زلف تو آن خال سیه دانی چیست؟

نقطهٔ 👈دوده که در 👈حلقه جیم افتادست

(خواجه شمس الدین محمد حافظ)

نکته : تنها قطارکش و شاید عده ای از اعضای حلقه اول جیم از مرتبت سایر سلاک در حلقه های پایین تر اطلاع داشته باشند و خود سلاک و حتی شیوخ از مرتبت خویش اطلاعی ندارند.

نکته مهم : تا زمان ریاست جناب میرجلال الدین مطهری جلسه حلقه اول جیم در نقطه ای در شمال طهران برگزار می شد. در همان خانه ای که سالن محل جلسه شکل خاصی دارد😊 جناب میرعبدل علیشاه خراسانی از بزرگان ظاهری، توسط جناب جلال الدین از حضور در جلسات منع شدند. و به ایشان گفته شد شما به وظایف مهم در بُعد ظاهری بپردازید. مسائل باطنی مبارزه با جهودان با ما. 

پس از مرگ جناب میرجلال الدین مطهری در سال ۸۶ اکثر اعضای حلقه اول جیم که گروهی از میان جامگان نیز در بینشان بودند. با جناب میرعبدل علیشاه خراسانی بیعت کردند. اما ایشان قطارکش نبوده و نیستند. بخشی از اعضای حلقه ای که مدعی هستند حلقه اول هستند. از مرگ جناب مطهری خوشحال شدند و از اینکه توانستند به قدرت ظاهری دست یابند مست شدند. همین شد که امور از دستشان خارج شد‌. 

پ ن: میر عبدل علیشاه خراسانی همان بزرگی است که در تکیه مشهد (منزل شخصی) توسط جناب کاشانی به فقر مشرف شدند. و در منزل جناب کاشانی بود که مولوی قندهاری با ایشان آشنا شدند. و بعدها آن توصیفات و پیش بینی ها را در مورد ایشان گفتند که در محیط مجازی نیز بخشی از آن موجود است. این را هم بگویم شخصی از حلقه اول جیم و میان جامه که در عصر حاضر به مانند جعفر آقای مجتهدی ملک الموکلین سوره حمد را در خدمت دارد. اعوان ملک الموکلین را در اختیار جناب میرعبدل علیشاه خراسانی قرار داده و برای ایشان طلسمی از اسرار سوره حمد طراحی کرده که ایشان با قدرت این طلسم بر تخت ظاهری تکیه زده اند. این طلسم به اشاره استاد سید محمد... باطل نمی شود مگر با سوره فیل (خوب بیندیشید) 

در این قسمت پرده دری زیاد کردم بیش از این مجاز نیست‌. بنده بالشخصه از قدرت باطنی آقایان ترسی ندارم. ماییم و نوای بنوایی بسم الله اگر حریف مایی. 

اما باید در مورد قدرت ظاهری محتاط بود. البته اینها اسرار نیست خودشان هم می دانند که قبالیست های جهود در داخل کشور تقریبا همه آنچه را که گفتم می دانند. 

ادامه دارد...

@soltannasir

       {عامل و عاملیت در علوم غریبه ۲}

         {شمه ای از اسرار حرف جیم ۱}

چهار جفت ملک الموکلین حرف جیم در خدمت دودمان جلالیان است. در گذشته هر کدام از چهار شاخه این دوده (غلامعلیشاهی، معصوم علیشاهی و نورایی و عجم) یک جفت ملک الموکل حرف جیم را در اختیار داشتند. اما در یک قرن اخیر از دوران حاج مطهر چهار جفت ملک الموکل تنها در خدمت شاخه غلامعلیشاهی بوده اند. 

می دانیم که حرف جیم بر اساس جدول معروف طبایع حروف حرفی آبی است. بدین خاطر ملک الموکلین حرف جیم نقشی بسیار مهم در آیین پیاله که مرحله دوم فقری این دوده است دارند. 

مرحله پیاله عنصرش آب است و بر اساس آیین میترا کوکبش آناهید (زهره) است. 

پیاله اگر پیاله باشد و توسط قطارکش داده شود. ملک الموکلین حرف جیم حاضر می شوند. اگر توسط مرشدین مجاز داده شود اعوان زیر دستشان حضور پیدا می کنند. بدین خاطر است که رسم است می گویند در هنگام نوشیدن پیاله باید چشم در چشم مرشد باشد و به پیاله نگاه ننماید. زیرا ممکن است مجذوب شود.

همچنین در گذشته در زمان خاصی از سال مراسمی با حضور قطارکش و بعضی مرشدین وی برگزار می شد که در آن پیاله ای کهن را می آوردند و ملک الموکلین حرف جیم حاضر می شدند و پاسخ سوالات مطرح شده را در آب پیاله می نوشتند. طبیعی است که دیدن پاسخ سوالات در پیاله تنها برای کسانی ممکن است که چشمشان به عالم ملکوت باز شده باشد.

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم 

ای بیخبر ز لذت شرب مدام ما (خواجه شمس الدین 👈حافظ علیشاه از دوده عجم)

نکته : آن حرف جیم ج معروف که در نشان طریقه جلالیان وجود دارد برخلاف نظر اشتباه رایج ربطی به کلمه جلالی ندارد بلکه به ملک الموکلین حرف جیم ربط دارد. ایضا همین حرف جیم g در زبان انگلیسی در نشان طریقه های ماسونری وجود دارد که احتمالا از اینجا اخذ شده است و ربطی به کلمه god (خدا) یا geometry (هندسه و اعداد) آنگونه که خود ماسون های دون پایه می گویند ندارد. (کتبی که اساتید رتبه ۳۳ هم نوشته اند تماما توسط ماسون های دون پایه نوشته شده است. اینها اساتید سطح اول و ظاهری هستند بزرگانشان افرادی هستند که هیچ جا اسم و نشانی از آنها موجود نیست یا به سختی پیدا می شود)

نکته ۲ : حرف جیم عدد ملفوظی اش ۵۳ (ج ۳ ی ۱۰ م ۴۰) است. که برابر با عدد کلمه جن (۵۳) است. بر اساس جدول انتساب حروف به کواکب جیم منسوب به زحل (اجهب) است. این زحل با سلوک جلالیان که بر اساس طریقه مهری کهن است انطباق دارد. زیرا مرحله هفتم یا پیرمغان کوکب مربی اش زحل است. 

در علم الحروف یهود (سفر یصیرا) جیم منسوب به مشتری است و 👈چشم چپ متعلق به آن است. حرف ج در ادبیات عبری گیمل 👈ג است. و معنی آن شتر است. (در عبری شتر גמל گَمَل، گامال خوانده می شود) معادل عربی آن جمل است و معادل انگلیسی آن کمل camel است. شتر در نجوم احکامی ایرانی منسوب به قمر است (التفهیم جدول صص ۳۷۷ و ۳۷۸) همچنین در التفهیم در صفحه ۳۸۹ و جدول 《آن صورتها که ستارگان را بدو نگارند》 آمده که 👈{زهره: زنی بر اشتری برنشسته و پیشش بربط است و همی زند. و...} از این فقره ارتباط شتر با کوکب زهره اثبات می شود. پیشتر در یکی از مطالب کانال اشاره نمودم. یارسان ها در ماه ... مراسم خاص و پنهانی دارند که توسط بزرگان باطنیشان برگزار می شود و در آن برای اردوی سورا آناهیتا شتر قربانی می کنند. و بزرگانشان ظرف دیگ جوش مخصوص را خود تا بلندی چهار کوه ... حمل می کنند. پیاله در یارسان سورا نامیده می شود که لقب ایزدبانوی آناهیتا است. همچنین بزرگان باطنیشان معمولا اسم باطنی _نه شناسنامه ای_ یکی از فرزندان دختر خویش را سورا می گذراند. به امید آنکه وی تجلی اردوی سورا آناهیتا در عالم انسانی باشد.  

نکته ۳: اگر به شکل حرف گیمل 👈ג عبری دقت نمایید شکل شتر را می توانید در آن تشخیص دهید. מ میم و ל لامد بینه حرف گمل هستند. מ م عددش ۴۰ و لامدל ۳۰ است. که مجموعا عددش هفتاد می شود که با احتساب خود حرف گمل ג که ۳ است ۷۳ می شود. که می تواند اشاره به اسمای ۷۲ گانه یهوه در قبالا و عرفان یهود داشته باشد. (۷۲ اسم با یهوه می شود ۷۳)

نکته ۴: ذکر این‌ نکته خالی از لطف نیست که قطارکش که لقب پیر سرسلسله است. در اصطلاح یعنی فردی که ساربان یا رشته قطار شتران راه را به دست گرفته و به سوی مقصد می کشاند. به ارتباط جیم جلالیان و گیمل عبرانی (شتر) با معنای قطارکش دقت نمایید. 

ادامه...👇

@soltannasir

       {عامل و عاملیت در علوم غریبه ۱}

بارگذاری فایل کوتاهی از سخنان آیت الله صمدی آملی باعث واکنش های مختلفی در میان خوانندگان شد. متاسفانه هستند عده ای که ایشان را ضال و مضل می دانند. هر چند که جناب صمدی آملی را از نزدیک ندیده ام اما بالشخصه به ایشان علاقه قلبی دارم. 

در بعضی جاها با ایشان هم عقیده نیستم و ضمن اینکه عقاید غالیانه ایشان را در مورد استاد خویش مرحوم علامه حسن زاده آملی را بر نمی تابم و ایشان خود بهتر از هر کسی نادرستی ادعاهای خویش را می دانند. (بنده استاد حسن زاده آملی را چندین بار از نزدیک به طور خصوصی دیده ام) اینکه جناب صمدی آملی در علوم غریبه چه جایگاهی دارد و تا چه حد تبحر دارند را نمی دانم. می دانم که ایشان را نمی توان در علوم غریبه استاد به معنای خاصش دانست. اما با اینحال حدس می زنم که ایشان یکی از ۷۶ استاد عامل در جهان اسلام باشند. (زود قضاوت نکنید صبر نمایید تا توضیحات کافی و وافی دهم)

استاد ما مرحوم محمدحسن قاضی جهرمی به گفته خود در طول زندگی خویش چهار نفر را (سه مرد و یک زن را) وارد جرگه هفتاد و شش نفر عاملین کرد. 

حدس می زنم که یکی از این چهار نفر جناب صمدی آملی باشند. زیرا به گفته ایشان (محمدحسن قاضی جهرمی) جناب صمدی آملی دو اربعین خاص زیر نظر ایشان گذراندند. حدس میزنم یکی از این اربعینات اربعین عاملیت باشد. (و خداوند داناتر است)

اما عامل بودن به چه معناست؟

در عرف علمای اخلاق و عرفان هر کسی که به علم خویش عمل کند را عامل می گویند. در علوم غریبه نیز هر عالم علوم غریبه ای که علمش را به عمل در آورد را عامل می گویند. اما این تعریف دقیق نیست. زیرا به عمل در آوردن علم در علوم غریبه به تنهایی برای عامل بودن کافی نیست بلکه باید عمل شما جاری و ساری شود و تاثیر نماید. برای این جاری و ساری شدن شما به طور خاص نیاز دارید که در حیطه عالم مثال (حداقل ملکوت سفلی) و وادی این موجودات جن و دیو و پری متصرف باشید. چنین فرد متصرفی را عامل می نامند. اگر شما در بخش علمی علوم غریبه نظیر جفر و حروف و رمل و اوفاق و طلسمات و تعویذات دانش بسیاری کسب نمایید. تا عملا وارد وادی تسخیر و مسخرات و به خدمت گرفتن موکلین و جنیان نشوید و چشمتان به روی وادی این موجودات باز نشود. عامل محسوب نمی شوید. زیرا توان تصرف مثالی را آنچنان که باید و شاید ندارید.

تعریف عام عاملیت را در علوم غریبه دانستیم مسلما با چنین تعریفی افراد بسیار زیادی در جهان اسلام عامل به علوم غریبه هستند. همچنین بدیهی است که وقتی فقیر سخن از ۷۶ استاد عامل می نمایم منظور تعریف بالا نیست. بلکه مطلبی دیگری وجود دارد که در ادامه بیان خواهم کرد. 

برای اخذ عاملیت خاص در علوم غریبه لازم است فرد زیر نظر یکی از اساتید عامل (۷۵ نفر) اربعینی با ترک حیوانی جلالی بنشیند. دستورات اربعین خاص و قرآنی هستند و هزار حمد و هزار توحید و هزار آیه سلام قولا جزئی از دستورات هستند. 

در هنگام قلب اربعین، رهبر عاملین کل جهان که در حال حاضر فردی ساکن لبنان هستند در مکان خلوت سالک حضور فیظیکی پیدا می نمایند. و یک جفت از چهار جفت ملک الموکلین یکی از حروف دال تا ت را که در خدمت فردی نیستند و آزاد هستند را به فرد تقدیم می نمایند. عهد بین فرد و جفت ملک الموکلین در حضور رهبر عاملین جهان با نشانی که انگشتری نقره ای با شرایطی است بسته می شود. 

این ملک الموکلین وظیفه جاری و ساری کردن عمل فرد عامل را بر عهده دارند. 

حتما خیلی از خوانندگان جداول ملک الموکلین حروف تهجی را که در کتب علوم خفیه آمده است را دیده اند. که من باب مثال ملک الموکل حرف الف را اسرافیل و حرف ب را جبرائیل و ... ذکر کرده اند. 

پ ن: در کتب و نسخ خطی معمولا یک جدول معروف وجود دارد که البته در نسخ دیگر اختلافاتی با جدول معروف دیده می شود. 

اما به ماجرای عاملیت برگردیم ملک الموکلین حروف تهجی که به خدمت افراد عامل در می آیند اسامیشان با این جدول معروف تا حدی فرق دارد. برای مثال ملک الموکلین حرف دال دمدائیل نام دارد. و چهار جفت (دوتایی) می باشدند. دمدائیل اول دمدائیل ثانی دمداییل ثالث دمدائیل رابع 

نکته: طبق گفته استاد ما آیت الله شیخ علاالدین دمدائیل رابع روزگاری در خدمت عارف کامل حاج میرزا حسن اصفهانی معروف به صفی علیشاه بودند. آری همان صفی علیشاهی که در آثار خویش علوم خفیه و تکسیر و ... را به سخره می گیرد. 😊

از حرف دال تا حرف ت در ابجد ۱۹ حرف است. که هر حرفی چهار جفت‌ملک الموکل دارد.

 ۴×۱۹=۷۶

تعداد اساتید عامل اینگونه مشخص می شود. 

از بین این ملک الموکلین حروف طبق گفته استاد سمنانی ما چهار جفت ملک الموکلین حرف الف و چهار جفت ملک الموکلین حرف ب در اختیار نوادگان یکی از علمای عامل ساکن در لبنان (علامه ۱۹=عدد ابجد نامی که بدان مشهورند) هستند. یعنی در آن خاندان به طور سنتی در گردش است. 

ادامه..👇

@soltannasir

عید سعید قربان بر حضرت ولی عصر امام مهدی موعود و منتظر عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه شما همراهان گرامی مبارک باد.

🔸این روزها بدلیل مشغله کاری کمتر وقت می کنم که در مجاز باشم چه برسد به اینکه بتوانم مطلب جدیدی بنویسم. اما با اینحال در حال نوشتن مطلبی هستم که ان شاالله تا آخر هفته آماده شود و بتوانم آن را در کانال ارسال نمایم. خواندنش خالی از لطف نیست. 

@soltannasir

مطلب مربوط به جنوبگان را هم از کانال اندیشکده مطالعات یهود مطالعه نمایید. خالی از لطف نیست. 

البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که حزب نازی در دنیای مدرن اولین گروهی بودند که به طور بسیار خاص بر روی قطب شمال و جنوب تحقیق نمودند. طرفداران نازی ها و بعضی از طرفداران نظریه توطئه در غرب معتقدند که گروهی از نازی ها در سرزمینی ورای جنوبگان زندگی می نمایند و تمدن پیشرفته ساکن در آن سرزمین فناوری ساخت بشقاب های پرنده را در اختیار نازی ها قرار دادند. علت حضور سران دنیای مدرن غرب (متفقین) در آن ناحیه این است که آن تمدن پیشرفته با متفقین که نظم جدید دنیای کنونی ما را ساخته اند دشمن هستند. 

@soltannasir

✡️ متن کامل مقالهٔ «جلسات محرمانهٔ الیت گلوبالیست در منطقهٔ ممنوعهٔ جنوبگان» را در آدرس زیر مطالعه کنید:

👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-politics/17267

✅ اندیشکده مطالعات یهود:

🇮🇷👉@jscenter

بسم الله الرحمن الرحیم 

ضمن عرض تسلیت بابت فرارسیدن ایام شهادت جانسوز امام محمدباقر علیه السلام. 

مطالبی که پیشتر در کانال در مورد کویر شهداد نوشته شده را اگر نخوانده اید حتما مطالعه کنید. کافی است کلید واژه شهداد را در کانال جستجو نمایید. و مطالب پیشین و پسین آن‌ را بخوانید. 

مطالب مربوط به نورستان و طبس را هم اگر بخوانید خالی از لطف نیست. 

@soltannasir

انتقال معاون سفیر انگلیس با چشمان بسته! | عکسی که گفته می‌شود متعلق به معاون سفیر انگلیس است

🔺 دستگیرشدگان توسط سازمان اطلاعات سپاه چه کسانی هستند؟

🔹معاون سفیر انگلیس هم‌زمان با رزمایش موشکی سپاه به‌عنوان گردشگر به کویر شهداد کرمان رفته و به‌دنبال نمونه‌برداری از خاک این منطقه بود.

 

🔹رئیس بخش بیولوژیکی دانشگاه کوپرنیک لهستان هم از خاک، آب، سنگ، نمک و گل منطقه شهداد نمونه‌برداری کرده بود.

🔹«رونالد گشین» همسر رایزن فرهنگی سفارت اتریش نیز برای نمونه‌برداری به یکی از روستاهای دامغان رفته بود؛ او هنگام تصویربرداری از یکی از مناطق نظامی تهران شناسایی شد.

🆔 @Masaf

مجمع لژ اعظم ماسونی آذربایجان برگزار شد 

نشست سالانه لژ بزرگ ماسونی ملی آذربایجان در باکو برگزار شد.

به گزارش Azpost.info، آندری بوگدانوف، نماینده لژ بزرگ روسیه در این باره خبر داد.

استادان اعظم آذربایجان، روسیه و واشنگتن در نشستی که در تاریخ 2 ژوئیه در هتل "حیات ریجنسی" برگزار شد، شرکت کردند.

بوگدانوف عکسی از این مراسم به اشتراک گذاشت. این عکس استادان آذربایجان، روسیه و واشنگتن را نشان می دهد که در مجمع سالانه لژ بزرگ ملی آذربایجان شرکت کرده اند.

پروژه تأسیس ماسونری آزاد در آذربایجان با تأسیس لژ آذربایجان در سال 2001 پذیرفته شده و در واشنگتن آغاز به فعالیت کرد.

مرکز مطالعات آذربایجان

🌐 https://t.me/mutaliatazerb

https://t.me/soltannasir/4221

الان جنگ اصلی در جهان در وادی علوم غریبه است

🔸استاد صمدی آملی

پ ن: اشاره جناب صمدی آملی به استفاده از جادو در سوریه قابل توجه است. 

@soltannasir

کانال زیر (سرائر نویس) همان کانال پارانوئید آخرین کانال ادمین سایه نویس است که پس از اظهار ندامت و پشیمانی از اعمال خویش اکنون با نام سرائرنویس به فعالیت خویش ادامه می دهد. اینکه کانال توسط همان ادمین سابق اداره می شود یا خیر را نمی دانم. اما همان خط مشی سایه نویس سابق را دنبال می کند. دوستانی که سایه نویس را دنبال می نمودند می توانند این کانال را دنبال نمایند.  

https://t.me/saraer_nevis/624

🔸افراد سرخ مو بخصوص آنانکه چشمانی روشن و پوستی سفید دارند بدلیل ساختار ژنیشان پوستشان در برابر 👈اشعه فرابنفش خورشید بسیار حساس است و معمولا دچار کک و مک هستند. (به این قضیه خوب دقت کنید) 

نتیجه اینکه اگر شما مویی قرمز رنگ دارید بدانید که احتمالا دارای ژن از ما بهتران هستید 😊 یهودیان معتقدند که حضرت داود خلیفه الله موهایی سرخ رنگ داشته اند. شیخ زاهد گیلانی نیز ژن از ما بهتران داشتند و به قله عرفان رسیدند. 

🔺آنچه بنده خود به آن رسیده ام. این است که افراد مو قرمز معمولا استعداد ماورایی خوبی دارند. (تقریبا نیمی از آنان در این امور کاملا مستعدند) و می توانند در وادی علوم غریبه عملی موفق شوند. اما به موازات استعدادشان معمولا نفسشان میل به کثرات عالم ماده و گاه سرکشی دارد. بنده استاد عرفان نیستم ضمن اینکه هر فردی با فرد دیگر متفاوت است و نمی توان قضاوت کلی کرد و برای همه یک نسخه پیچید. اما با اینحال به نظرم این افراد بهتر است علی رغم استعدادشان از وادی غریبه (علی الخصوص وادی تسخیر و احضار و دعانویسی و طلسم نویسی، فال گیری) منع شوند.

@soltannasir

🔺در کتاب《تحقیقات قرون وسطی از منابع آسیای شرقی》امیل برتشنایدر آمده که قبچاق ها یک گروه قومی ترک زبان از آسیای مرکزی بودند که پس از تسخیر سرزمینشان توسط مغولها در نیروهای نظامی آنان خدمت کردند. در سند تاریخی چینی "کانگ مو"، مردم قبچاق با موهای قرمز و چشمان آبی توصیف شده اند. 

پ ن : کاموسلا اعتقاد دارد که واژه کیپچاک از دو واژه ایرانی گرفته شده است که شامل کیپ به معنی سرخ و بور و چاک هم واژه سکایی است. 

🔸شاه آرتور پادشاه افسانه ای انگلیس و ملکه الیزابت اول از دیگر شخصیت های معروف مو قرمز در جهان بوده اند.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Red_hair

❌اما ظاهرا مردمان خزری نیز موهایی قرمز رنگ داشتند. 

{یگانه وصف موجود از این قوم در منابع عربی ظاهرا از قول ابن سعید مغربی و از این قرار است: 《اما خزران در سمت چپ(شمال) سرزمین مسکونی اقلیم هفتم جای دارند و صورت فلکی خیش(بنات النعش) بالای سر ایشان است. سرزمین آنان سرد و مرطوب است، از همین رو رنگ پریده اند و چشمانی آبی دارند و موهایشان افشان و بیشتر 👈قرمز رنگ است، درشت اندامند و برودتی مزاج، و هیئتی وحشیانه دارند.》}(کتاب تاریخ خزران دانلپ ص۲۳)

@soltannasir

🔹موهای قرمز در یک الی دو درصد از جمعیت جهان یافت می شود و فراوانی آن در شمال غرب اروپا بین دو تا شش درصد است.

🔶کشور ایرلند با حدود ده درصد بیشترین افراد مو قرمز در جهان را دارد. این رقم در اسکاتلند شش درصد است. که بیشترین درصد آن در اسکاتلند در ادینبورگ است به طوریکه آن را پایتخت موقرمزهای جهان نامیده اند. به طور کلی موهای قرمز در بین مردمان سلتی ساکن ایرلند و انگلستان و ولز و اسکاتلند بیشترین فراوانی را دارد. 

🔹قوم شناسان عصر ملکه ویکتوریا (قرن ۱۹) مردم اودمورت 👈منطقه ولگا در روسیه را سرقرمزترین مردان جهان می دانستند. منطقه ولگا هنوز یکی از بالاترین درصد افراد مو قرمز را دارد

🔸درصد موهای قرمز در میان یهودیان اشکنازی نسبتا بالا است. مطالعات نشان داده ۳/۶۹ از زنان یهودی دارای موهای قرمز و ۱۰/۹ از کل مردان یهودی دارای ریش قرمز رنگ هستند. 

🔹در منابع چینی، مردم قرقیزستان باستان به عنوان افرادی با پوست روشن، چشم سبز یا آبی و موی قرمز با ترکیبی از ویژگی های اروپایی و آسیای شرقی توصیف می شدند. 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Red_hair

@soltannasir

🔸رشیدالدین فضل الله همدانی وزیر یهودی الاصل ایلخانان (سلسله جانشینان چنگیز) در کتاب خویش جامع التواریخ، چنگیزخان مغول را دارای قدی بلند با موهایی سرخ و چشمانی سبز رنگ توصیف می نماید. 

پ ن: پیشتر از کتاب تاریخ سری مغولان نقل کردیم که جده چنگیزخان مغول با مردی زرد رنگ که گاه به شکل سگی زرد رنگ در می آمده و به آسمان می رفته همبستر می شود که این سگ زرد یا از جنیان بوده یا از ایزدان مغولی. البته شاید چنگیزخان این ژن را از اجداد کهن تر خویش به ارث برده باشد. در میان مردمان نواحی آسیای مرکزی نیز موی سرخ بسیار دیده می شود. 

🔹شاه اسماعیل صفوی نیز یکی دیگر از شخصیت های معروف است که موهایی قرمز رنگ داشته است. به نظر بنده با وجودی که نسب اجدادی اسماعیل صفوی از سمت جده اعلایش که دختر شیخ زاهد می شده است به جنیان می رسد. اما وی این رنگ مو را احتمالا بیشتر از سمت اجداد مادری خویش به ارث برده است. زیرا مادر شاه اسماعیل صفوی عالم شاه بیگم همسر سلطان حیدر صفوی دختر اوزون حسن پادشاه و دسپینا خاتون دختر امپراتور ترابوزان  بوده است. 

https://folklorethursday.com/folklife/redheads-are-descended-from-cats/

ادامه.👇

@soltannasir

تصویر جنازه رامسس دوم فرعون هم دوره حضرت موسی کلیم الله با موهای سرخ رنگ 

🔹در دوران تفتیش عقاید اسپانیا، موهای قرمز نیز به عنوان مدرکی مبنی بر جادوگر بودن شخص استفاده می شد، زیرا اعتقاد عامیانه بر این بود که موقرمزها آتش جهنم را دزدیده بودند.

🔸در مصر باستان در زمان های قدیم اعتقاد بر این بود که رنگ قرمز بدشانسی می آورد. سالی یک بار مراسمی برگزار می شد که در آن زنی مو قرمز را زنده زنده می سوزاندند. این تلاشی برای از بین بردن بخت بد موهای قرمز بود. اما از سوی دیگر، آنها مو قرمزها و حیوانات با موهای قرمز را با خدای ست مرتبط می کردند. بسیاری از فراعنه موهای قرمز داشتند، از جمله رامسس (فرعون زمان حضرت موسی کلیم الله) که یکی از قدرتمندترین آنها بود.

🔹در سنت روسی موهای قرمز نشانه خلق و خوی آتشین و دیوانگی است. یک ضرب المثل قدیمی روسی می گوید: هرگز هیچ قدیسی با موهای قرمز وجود نداشته است. 

🔸یهودا اسخریوطی از حواریون حضرت عیسی روح الله که مکان وی را در ازای گرفتن پول نشان می دهد در اعتقادات مسیحیان دارای موهایی قرمز بوده است. 

ادامه...👇

@soltannasir

{در مصر باستان، تصور می کردند اشخاص مو قرمز، تحت کنترل ست (set) یا 《تیفون》 (typhon) خدایان جهان زیرین هستند. به کودکان مو قرمز، طلسمی داده می شد تا آنها را از ربوده شدن توسط خدای پلید محافظت کند. در 👈روسیه معتقد بودند افراد مو قرمز دانش سحر و جادوی بیشتری نسبت به دیگران دارند؛ از این رو این افراد غالبا مورد تنفر بودند. }(کتاب فرهنگ سمبل ها، اساطیر و فولکلور گرترود جابز ص ۲۳۸)

🔹گفته می شد که موهای قرمز در اروپای مسیحی نشانه جادوگری محسوب می شده است. و اغلب برای متهم کردن یک فرد به جادوگری کافی بوده است. 

Malleus Maleficarum 

(رساله چکش جادوگران نوشته هاینریش کرامر کشیش قرن پانزدهم در آلمان) جادوگران را دارای موهای قرمز و چشمان سبز می داند. 

🔸در منابع قرون وسطایی و پیشین نیز خواص جادویی خاصی را به ساختار بیولوژیکی افراد مو قرمز نسبت می دهند. متون لاتینی در قرن سیزدهم بیان می کردند که خون یک مو قرمز می تواند مس را به طلا تبدیل کند. گفته می‌شود که از چربی یک مرد مو قرمز می‌توان برای ساختن سم استفاده کرد و از ادرار پسران مو قرمز برای ساختن رنگ برای شیشه‌های رنگی استفاده می‌شود.

ادامه...👇

@soltannasir

نکته ۱: همانگونه که ملاحظه نمودید. جده شیخ زاهد گیلانی دختر پادشاه جنیان بوده است. از این حکایت ثابت می شود که نه تنها ازدواج جن و انس ممکن است بلکه از این ازدواج می تواند فرزندانی متولد شود. 

نکته ۲: نسبت جنی شیخ زاهد گیلانی مانعی در راه کمال ایشان در عرفان نبوده است. پس از این حکایت می توانیم دریابیم که با داشتن نسب جنی نیز فرد به شرط داشتن استعداد و تلاش می تواند به کمال برسد. 

نکته ۳ : به نظر بنده نسبت جنسانی اگر در فردی بروز و ظهور خارجی داشته باشد. می تواند به فرد استعدادهای ماورایی نظیر ارتباط با عالم جنیان و تکان دادن اشیا و ذهن خوانی و.... بدهد. 

پ ن : منظور ار بروز و ظهور این است که هرگاه دو فرزند از یک پدر و مادر مشترک که جد آنان از جنیان بوده است را در نظر بگیریم. گاه این ژن جنسانی در یکی از فرزندان بروز و ظهور خارجی دارد این بروز و ظهور خارجی معمولا نشان دهنده استعداد بیشتر آن فرد در حیطه امور ماورا الطبیعه است. 

نکته ۴: به نظر فقیر استعداد عرفانی (درد عشق حق تبارک تعالی) ربطی به ژن جنسانی و یا ارتباط با ماورا ندارد. استعداد خاص شیخ زاهد گیلانی در عرفان نیز ارتباط به اجداد انسانی ایشان که اهل سلوک و زهد بودند دارد. 

@soltannasir

تعداد صفحات : 76

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 48
  • گوگل دیروز : 37
  • بازدید هفته : 575
  • بازدید ماه : 7,410
  • بازدید سال : 80,699
  • بازدید کلی : 1,149,137