loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

     { درد و دل سلطان نصیری 12}

        { مسبحات و چاکراها 3 }


اما عده ای از خوانندگان در طی نگارش این مجموعه دروس ، فهم  آن را به دلیل استفاده از دانش های گوناگونی نظیر نجوم و طب و اسطوره و  ... ، مشکل دانستند ?!

در پاسخ باید بگویم این دسته از عزیزان باید تنها به دروس اکتفا ننمایند و به مطالعه جانبی در حیطه دروس  بپردازند تا درک درستی نسبت به دروس داشته باشند .

عده ای نیز اساسا تفسیر باطنی قرآن را پذیرا نیستند !! و به این مسئله اعتراض داشتند !
در پاسخ باید بگویم . از ابتدای سلطان نصیر توجه به تفاسیر باطنی آیات مورد توجه فقیر بوده و تا انتها نیز این شیوه را حفظ خواهم نمود و ساختار سلطان نصیر را  تغییر نخواهم  داد .


اعتراضات دیگری نیز بود که وارد نبود و  فقیر برای احترام به معترضین از نقل آنان در کانال خودداری مینمایم .

امیدوارم این مجموعه دروس برای عده ای از خوانندگان تغییر نگرش به حقایق قرآنی و نجوم احکامی و اسطوره ها و جسم انسان را به وجود آورده باشد !

دروس مسبحات به اتمام رسید . و نسبت چاکراها به کواکب تصحیح شد .
اگر شخصی از علاقه مندان به دانش چاکرا سیستم  باشد . اکنون میداند که میتواند برای تقویت چاکرای قلب در روز پنج شنبه که منسوب به کوکب مشتری است در ساعت مشتری  لباسی به رنگ سبز بپوشد که رنگ چاکرای قلب است و با توجه به آنکه مشتری گرم و تر است از بخورات گرم و تر استفاده نماید و به مراقبه و یا قرائت سوره مبارکه حشر بپردازد . و اینگونه می تواند سریع تر این چاکرا را تقویت نماید   .
اگر شخص از ارباب فن طلسمات است و بخواهد توان شهود و مکاشفات کسی را ببندد ?!
می تواند نام شخص به همراه نام مادر شخص را با سوره حشر که مربوط به چاکرای قلب است . یکبار از آتشی( تمام سور قرآنی مجموع حروفشان آتشی می باشد )  به بادی کسر دهد  و به وفق کشد  و یکبار  از بادی به خاکی کسر دهد و به وفق بکشد .

همین کار را با سوره تغابن که مربوط به چاکرای ششم ( آجنا ) بود . برای شخص میتوان  انجام داد  .
و اینگونه با تضعیف چاکراهای قلب و چشم سوم ، توانایی شهود شخص را میتوان کاهش داد  . و یا حتی به طور موقت و یا حتی دائمی از بین برد .
و قس علی هذا روش هایی که آشنایان با علوم غریبه میتوانند در راه  تضعیف و ترفع معنوی از آن استفاده کنند  .

برخلاف بسیاری از بازخوردهایی که تاکنون داشته ام . فقیر به عنوان نویسنده باید عرض نمایم این دروس تاکنون بهترین نوشته فقیر در کانال سلطان نصیر بوده است . بنابراین آن را جدی بگیرید . 😊

اما همان گونه که گفته شد . درست است که تطابق ها به پایان رسید . اما این مجموعه دروس دارای اضافات و تعلیقاتی خواهد بود که بخشی از آن در باب مهدویت و بخشی در باب دشمن شناسی و نفوذ دشمن 😊 و بخش اعظم آن در باب اسطوره شناسی عالم و  شباهت عالم صغیر و کبیر و ... خواهد بود .
ان شاالله از یکی دو روز آینده بخش دوم تعلیقات متنوع این دروس شروع میشود که احتمالا جذاب تر از بخش اول دروس خواهد بود .
ان شاالله با پایان یافتن بخش دوم دروس باید به ادامه دروس سوء استفاده و شرح خطبه مولانا زین الدین بپردازیم . تا آن دروس را نیز به پایان رسانم .
ان شاالله در دروس سوءاستفاده مسائلی در باب عالم مثال و سلوک باردیگر  مطرح خواهد شد . و به بعضی سوالات و اشکالات در باب سنت دینی و سنت سینه به سینه علوم غریبه  و  در باب قیاس  و در باب عوالم موازی و عالم مثال 
پاسخ خواهم داد و اشکالات را رفع خواهم نمود  .

نکته : سوالی که در باب عالم موازی و عالم مثال بود به بخشی کوچک از آن ان شاالله در سال جاری پاسخ خواهم داد و بخش اعظم آن را در دروس تخصصی عوالم بررسی خواهم نمود  . که زمان نوشتن آن مشخص نیست !

در باب نظریه زمین تخت و کروی هم هر چند که در سال جاری نمیتوانم به این مبحث بپردازم اما با اینحال در دروس پیش رو ( تعلیقات ) نکاتی در حیطه اسطوره شناسی آسمان و قرآن و موارد دیگر خواهد آمد که مطمئنا برای این دوستان بسیار جذاب خواهد بود .

پس از پایان یافتن دروس تعلیقات و سوءاستفاده ان شاالله باب درد و دلی را باز خواهم نمود . و شاید بخشی از ناگفته های خویش را در باب جنگ باطنی بگویم . علت به تاخیر انداختن این مسئله تاکنون فقط و فقط امنیت کانال بوده است . اما ان شاالله با اجازه گرفتن از اساتید خویش بدان نیز  خواهم پرداخت پس از درد و دل ها مبحث عاملیت علوم غریبه و وادی فرومایگان را خواهیم داشت.  که ممکن است . ناتمام بماند و در سال آینده بدان بپردازیم .
البته اگر بار دیگر مسئله ای نظیر مسبحات پیش نیاید . 😊


منتظر دروس تعلیقات بر مبحث مسبحات باشید و شنبه ها هم به ادامه دستورات و طهارت خواهیم پرداخت .

@soltannasir
⚪️⚫️🔴🔵

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 137
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 662
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,093
  • بازدید ماه : 2,093
  • بازدید سال : 100,631
  • بازدید کلی : 1,169,069