loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

       { پاسخ به سوالات  95 }

       { نکات طبی مهم و نایاب  }


1⃣ : از شاه جمال چرمینه پوش نقل داریم که برای درمان تمامی بیماری ها اربعین سوره صافات فوق العاده موثر است . بدین گونه که 120 روز ( سه اربعین ) شخص سوره صافات را بدین شکل قرائت می نماید : 👇

روز اول ، 1 بار ، روز دوم 2بار و ...روز چهلم ، 40 بار و... روز صد و بیستم ، 120 بار .
ترک حیوانی جمالی از شرایط این سه اربعین متوالی می باشد .

نکته 1: زمان ختم ترجیحا از طلوع آفتاب الی غروب آفتاب است .
در روزهای آخر اگر شخص مجبور شود. می تواند بخشی از دستور را پس از  غروب آفتاب انجام دهد .

 نکته 2 : اربعین باید توسط شخص بیمار انجام شود . در صورتی که بیمار بدلیل ضعف جسمانی نتواند اربعین را انجام دهد ،  شخصی به نیابت از وی و ترجیحا در محل بستری شدن بیمار  اعم از منزل  یا بیمارستان این دستور را انجام دهد .

2⃣ :  یکی اساتید سلوکی فقیر یعنی حضرت آیت الله شیخ محمد صابر ... می فرمودند : در دورانی که در نجف طلبه بودم . یکی از دوستانم ، کتابی خطی در طب مغناطیسی ( آهنربا ) داشت که متعلق به حدود هزار سال پیش بود و در این کتاب درمان امراض را با کمک آهنربا شرح داده بود . مثلا در این کتاب نوشته شده بود که اگر شخصی ناراحتی قلبی دارد و آهنربا را به شکل لیمو شیرین درست نماید . که شبیه به قلب است . و این آهنربا را به مدت چهل روز ، هر روز ،  پنج وعده بر روی قلب بگذراد و در این مدت هر روز لیمو شیرین میل نماید . بیماری قلبی وی درمان می شود .

اگر آهن ربا را به مدت چهل روز ، روزی پنج وعده سمت روده گذاشته شود ، تمام عفونت ها و سمومات بدن به سمت خون کشیده می شود تا روده دفع نماید .

اگر شخصی سرطان خون داشته باشد . آهن ربا را در استخوان های خون ساز بدن نظیر استخوان ساق پا قرار دهد روزی پنج وعده به مدت چهل روز ، موثر است .


شیوه کلی استفاده از آهن ربا در درمان طبی اینگونه است که : 👈 به مدت یک اربعین تعدادی آهن ربا را در روی دو کف دست و دو کف پا و زیر دو  زانو و دو طرف سر و زیر دو آرنج و همچنین پنج انگشت  پایین قلب با نخ یا کاموا و یا مچ بند و زانو بند کشی به نقاط مربوطه می بندیم . ( با کش معمولی نباید  بسته شود )
ده دقیقه قبل از ساعات اذان ( زمان  اذان ها حتما  به صورت پنج گانه محاسبه شود یعنی ظهر و عصر جدا و مغرب و عشا جدا ) آهن ربا را به نقاط مربوطه می بندیم . ( حتما ده دقیقه قبل از اذان آهن ربا بسته شده باشد چون فرایند بستن خود زمان بر است ) در این ده دقیقه آیه نور تلاوت شود .
سپس نماز خوانده شود و ده دقیقه پس از اتمام نماز هم این روش را انجام دهیم . ( یعنی استفاده ار  آهن ربا و تلاوت آیه نور )
در هنگام عمل باید به پشت دراز کشیده شود و بدن در حالت آرامش باشد .
این روش برای درمان کلی بیماری ها بسیار مفید است .
در طول اربعین از خوردن مکروهاتی چون سیر و پیاز و پنیر ، اجتناب شود .
و همچنین ظرفی بزرگ تهیه شود و در آن آب ریخته شود و بر روی آب ، آیه نور ، 40 بار تلاوت شود . به طوری که دهان نزدیک آب باشد و با تلاوت آیه نور ، آب مرتعش شود .
و سپس این آب ، درون شیشه های آب ریخته شود و در یخچال گذاشته شود و در طول روز میل شود .
و شب به هنگام رفتن در بستر نیز سه بار آیه نور تلاوت شود .
استفاده درست از این روش در درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین تقویت و سلامتی  بدن موثر است . و خود نوعی انرژی درمانی محسوب می شود . و شخص دیگر نیازی ندارد به نزد انرژی درمانگران برود . و از انرژی، انرژی درمانگران که معلوم نیست تا چه میزان با انرژی وجودی خود وی هم راستا است تغذیه شود .

نکته 3  : این روش درمانی فشار خون را تا دو درجه بالا می برد . بنابراین بیماران قلبی و فشار خون ابتدا با پزشک خویش مشورت نمایند . و از وی پرسش نمایند که آیا می توانند دو درجه افزایش فشار خون را تحمل نمایند . در صورت اجازه پزشک معالج خویش از این روش استفاده نمایند .

نکته 4 : عزیزان دقت نمایید که چه روش های بینظیری در عالم اسلام موجود بوده و هنوز موجود است که به دلیل خساست افرادی که تنها علم را انحصاری برای خود می خواهند . بخشی از این علوم در دل تاریخ از بین رفته و بخشی دیگر نیز هرگز بدست عموم خلق الله نمی رسد . زیرا عده ای باید همواره خود را با صفت علم از خلق الله که در نزد آنان عوام الناس هستند ممتاز بدانند .

نکته 5 : روش درمان با آهنربا روشی منحصر به فرد است که باید بر روی آن تحقیق علمی و عملی انجام  شود . چون اصل رساله در دست نیست . در نتیجه باید برای گسترش این روش نو آوری به خرج داد . امیدوارم بیماران و طبیبانی  که از این روش برای درمان استفاده می نمایند . مجموعه سلطان نصیر را از دعای خیر فراموش ننمایند .


#طب #آهن_ربا #مغناطیس #صافات #شاه_جمال_چرمینه_پوش
@soltannasir
🖇📎

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 4,048
  • بازدید ماه : 4,048
  • بازدید سال : 102,586
  • بازدید کلی : 1,171,024