loading...
سلطان نصیر

@soltannasir 

 

         {توصیه هایی در مورد کرونا}

 

از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ فقیر هم به نوبه خود سعی در بررسی این بیماری نمودم. بر خلاف خواست بعضی خوانندگان سعی نکردم بدون بررسی کامل دستور یا توصیه ای را در کانال به مخاطبین ارائه نمایم زیرا بیماری جدید بود و نیاز به بررسی داشت. چندین نفر از خوانندگان تا کنون از بنده پرسیده اند که نظرتان در مورد بیماری چیست آیا ساخته بشر است؟ در پاسخ گفته ام به نظرم این ویروس دستکاری شده می آید.

بروز بیماری توسط ویروس ظاهرا بر یک منوال نیست و علایم بسیار گوناگون و متنوعی را از خود نشان می دهد و ظاهرا ابتلا به بیماری و تولید پادتن در خون مصونیت نمی آورد زیرا افرادی بودند که تا کنون سه بار مبتلا شده اند و حتی در دفعه دوم و سوم بیماری آنان سخت تر بوده است. در مورد واکسن هم بعید است که فعلا بتواند مصونیت قطعی ایجاد نماید زیرا ظاهرا ویروس مدام در حال تغییر نقشه ژنومی خویش است مگر اینکه واکسنی خاص توسط سازندگان ویروس ساخته شود یا شده باشد با اهداف مادی (انحصار فروش) و همچنین اهداف پلید دیگری که باید در مورد استفاده از چنین واکسن هایی نیز دقت نمود. 

 

❌⛔️اما راه درمان کرونا از نظر ما هنگامی که بیماری به مرحله شرایط حاد تنفسی رسید در ماده ای به نام کلونیوم (مکونیوم) است. مکونیوم ماده ای چسبناک و سبز و سیاه رنگ است  که در هفته ۲۱ بارداری درون دستگاه هاضمه جنین به وجود می آید و بعد از تولد جنین با اولین مدفوع او دفع خواهد شد. سرّ درمان را باید دانشمندان ما در این ماده جستجو نمایند. 

از ماه ها پیش به دو طریق مختلف سعی نمودم این پیام را به دست اهلش برسانم. نمی دانم آیا توجه شد یا خیر؟! بدین خاطر تصمیم گرفتم به صورت عمومی اعلام نمایم بلکه شاید توجه بیشتری بدین مسئله و این ماده خاص جلب شود. 

 

 

📞 اما سخنان‌ استاد ما شیخ محمدصابر ... اهل لرستان و توصیه های ایشان در مورد کرونا را به تمامی می آورم. نکات دیگری نیز در سخنان ایشان هست که‌در نوع خویش جالب توجه است: 👇

 

سور مبارکه یاسین و صافات و انشراح بخوانید. (یس صبح صافات صبح تا قبل غروب آفتاب و انشراح صبح و شب و حتی در هر نماز)

به هر چه که می خورید گلپر بزنید

پونه کوهی زردچوبه نعناع را قاطی نمایید (هر کدام مساوی) به صورت پودر روی غذا مثل نمک بپاشید کمک می نماید که کرونا نگیرید یا اگر بگیرید ان شاالله رد میشود. کسی هم که گرفته اگر بهش از آب چشمه سالم در حال جوشش بدهید همچنین پیاز خام زردچوبه و  زنجبیل خیلی نیاز به دارو ندارد. آب سالم طبیعی درمان است.

اگر سرطانی برود دم چشمه سالم در حال جوشش خانه بگیرد از آب چشمه در حال جوشش بخورد و هیچ آب دیگری نخورد پس از مدتی  پنجاه در صد خوب میشود. اگر بیماری اش پیشرفته نباشد و عسل خوب و زنجبیل تازه یا خشک دم کرده بخورد و عدس بسیار در غذاها کمک به درمان می نماید.

و یک راز دیگری که کسی امروزه به آن توجه نمیکند در قدیم ما گاهی به بدن رژیمی میدادیم 

یعنی چه؟ مثلا سه روز لوبیا قرمز می پختیم 

روزی یه کاسه با گلپر نمک میخوردیم. یا عدسی میپختیم اینها آهن و مواد مورد نیاز بدن را تامین می کرد. گاهی کاهو با سکنجبین میخوردیم چند روز عصرانه ما بود.

چغندر را لبو می کردیم میخوردیم در زمستان لوبیا چشم بلبلی را بز باش میکردیم با اینکه گوشت داشت اما چند روز می خوردیم بدن کمی جذب میکرد. یا چند روز ماش می پختیم صبح ها با نمک میخوردیم یا باقلی پخته با سرکه و سماق ونمک مفید است. رازش در چیست؟

 تنها خوری یعنی وقتی تنها یک چیز را بخوری جذبش سه برابر میشود!

اما می آیی لوبیا قرمز را قرمه سبزی میکنی با موادی که ترکیبش میکنی جذبش را به یک سوم_حالت تنها خوری_ میرسانی. حتی گاه کمتر از یک سوم هم ممکن است جذب شود. چرا؟ ترکیبات بعضی غداهای ما_علی الخصوص غذاهای جدید ترکیبی_ چندان اصولی نیست و مرض می آورد. 

ما در قدیم یک تخم مرغ را با کمی پلو و شوید قاطی میکردیم می شد کته شوید پلو.

یا برنج را با دو سه گوجه رنده شده برای طعم و مزه دمپختک می گذاشتیم می خوردیم. اگر هفته ای ناپرهیزی خورشت و مسما داشتیم گاه گاه هم پرهیز داشتیم برای همین تندرست تر از امروزی ها و بی درد و مرض بودیم  . 

امروزی ها فکر میکنند هر چی قاطی غذا کنند خوشمزه تر میشود و بهتر است. اما برعکس از آن طرف ممکن است مضر تر باشد. زیرا ترکیبش بر اساس فایده نیست بر اساس مزه است. حتی ترکیب بر اساس فایده هم میزانی دارد که کمتر کسی ممکن است بداند. 

 

🖋اما علاوه بر آنچه گفته شد آنچه که فقیر  آن را موثر می دانم: 👇 

 

۱: استفاده از داروی منسوب به امام کاظم(ع)

 

۲: درمنه اصل خراسان، برای درمان هنگام بیماری هر روز دم شود و با عسل نوشیده شود.

 

۳: ختم ۹۲ روزه سوره بقره در پیشگیری یا ابتلای خفیف به بیماری و رد کردن بیماری به نظر بنده موثر است به شرط تمام شدن ختم. 

 

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 148
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 779
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,210
  • بازدید ماه : 2,210
  • بازدید سال : 100,748
  • بازدید کلی : 1,169,186