loading...
سلطان نصیر



         { پاسخ به سوالات 12 }

        { مسبحات و چاکراها 9 }

                                                       
ادامه ...👇👇👇

دقت در آیات  11 الی 14 نشان می دهد که الله تبارک تعالی پس از این که بشارت ظهور امام عصر( عجل الله) و غلبه اسلام. بر سایر ادیان را در آیه 9 سوره مبارکه صف داد .
در ادامه در آیه 10 می فرماید که شما را دلیل باشم بر  تجارتی نیکو که شما را از عذابی سخت نجات دهد .
همانگونه که بیان شد تجارت نیکو به یک معنا پذیرش ولایت شاه اولیا امام علی بن ابی طالب(ع) است . اما با اینحال در ابتدای سلطان نصیر گفتیم که نام مبارک سلطان نصیر از یک سو منسوب به امام علی بن ابی طالب (ع) و از سویی منسوب به حضرت مولانا صاحب الامر و صاحب الزمان (ع) می باشد .
و دایره ولایت خاصه محمدی با حضرت امیرالمومنین (ع) شروع و با حضرت صاحب الامر (عجل الله). به پایان می رسد .
بنابراین نقطه شروع و پایانی دایره در حقیقت با یکدیگر اتحاد دارند .
به همین دلیل هر دو بزرگوار صاحب ذوالفقار می باشند . و هر دو خلیفه مسلمین و دارای حکومت ظاهری می باشند. 
مرکز حکومت حضرت صاحب الامر (ع) نیز شهر کوفه در کشور عراق خواهد بود .همانگونه که حکومت جد بزرگوارش امام علی بن ابی طالب (ع) کوفه بوده است .
با توجه به مطالب گفته شده می توانیم بگوییم که تجارت نیکو اشاره شده در آیه 10 _با توجه به اینکه در آیه 9 اشاره به ظهور امام عصر و غلبه دین اسلام بر همه ادیان شده است . _این تجارت نیکو نیز پذیرش ولایت حضرتش می باشد .
زیرا در آیه 11 و 12  اشاره شده که به خدا و فرستاده او ( یعنی حضرت صاحب الامر )بگروید و در راه خدا با مال و جانتان جهاد نمایید  تا شما راببخشاید و و به بوستان هایی وارد نماید که  زیر درختان آن نهر ها جاری است . و خانه های آن بوستان👈 پاک است . این است رستگاری بزرگ .
سپس الله تبارک تعالی در ادامه در آیه 13 گروندگان به حضرت صاحب الامر و صاحب الزمان ( عجل الله) را به پیروزی نزدیک بشارت می دهد .
در ادامه در آیه 14 داستان عیسی (ع) و حواریون می آید .
و ما می دانیم که چند وقت پس از ظهور حضرت صاحب الامر (عجل الله ) حضرت عیسی بن مریم مسیح موعود روح الله از آسمان برای نصرت دین خدا   نزول می نمایند .

اما عزیران دقت نمودید در تمامی بخش های سوره مبارکه صف شما صفت کوکب عطارد یعنی بشارت را مشاهده می نمایید . بشارت به آمدن رسول خاتم توسط عیسی بن مریم مسیح موعود روح الله و بشارت به ظهور حضرت مولانا صاحب الامر و صاحب الزمان ( عجل الله ) و بشارت به پیروزی حضرتش بر دشمنانش یعنی سپاهیان تاریکی و کفار و مشرکین و بنی اسرائیل
  در تمامی بخش های این سوره  کاملا مشهود است .

نام سوره مبارکه صف از آیه 4 این سوره مبارکه اخذ شده است : 👇👇👇

{ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيَانٌ مَرْصُوصٌ (4)

در حقيقت ‏خدا دوست دارد كسانى را كه در راه او جهاد می کنند ( می کشند )صف در صف چنانكه گويى بنايى ريخته شده از 👈سرب‏ 👉هستند . (4) }

ممکن است سوال پیش بیاید که سرب فلز منسوب به کوکب زحل است ? وجود آن در سوره منسوب به عطارد چیست ?

شواهدی بسیاری ارائه شد که نشان داد که سوره صف منسوب به کوکب عطارد است . اما علت وجود  فلز سرب که نشانه کوکب زحل است در این آیه چیست ?!
ابتدا باید بدانیم که در بسیاری از اساطیر  زحل پدر خدای می باشد و رئیس خدایان که کم کم نقش خویش را به مشتری می دهد . و چون زحل رییس خدایان است و عطارد پیک خدایان و همچنین خدای سخنوری ، پیام زحل توسط عطارد پخش می شود .
در عالم انسانی نیز گفته شد که زحل منسوب به چاکرای هفتم است . و محل آن  مغز می باشد  و کوکب عطارد منسوب به  چاکرای گلو و عضو آن حنجره و زبان است .
و در عالم انسانی زبان(عطارد ) پیک سخنگوی مغز (زحل) است .
شما در سوره مبارکه صف(عطارد) در آیه 9 بشارت ظهور حضرت مهدی (عجل الله) را مشاهده می نمایید و در سوره الاسراء(زحل) در آیه 81 « و قل جاء الحق ...» ظهور انجام شده است . 
از سویی دیگر در نجوم احکامی زحل حکیم سیارات و کوکب مربی و استاد است . که البته استاد سختگیری نیز می باشد که سازنده است . و گاه برای ساخت یک سازه جدید محبور به خرابی سازه های پیشین می شود . تا از پایه سازه ها را محکم و سخت بنا نماید .
به طوریکه آن سازه سال ها استحکام و دوام داشته باشد .

ادامه دارد ...

#صاحب_الامر(ع) #عیسی_بن_مریم(ع) #مسبحات #چاکرا #زحل #عطارد
@soltannasir
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 80
  • بازدید هفته : 1,818
  • بازدید ماه : 5,991
  • بازدید سال : 79,280
  • بازدید کلی : 1,147,718