loading...
سلطان نصیر

 

 

 {شروع جشن حنوکا در سال 2019 از یکشنبه 22 دسامبر 2019 مصادف با یک دی و تا دوشنبه 30 دسامبر 2019 مصادف با 9 دی} 

 

با سلام خدمت عزیزان با توجه به اینکه از هفته دیگر ایام جشن منحوس حنوکا شروع می شود. پیشتر گفته شد که هم زمان با اینکه کلیمیان ایران و سرتاسر جهان این ایام را جشن می گیرند. انجمن های مخفی نیز مراسم های جادوی سیاه آیینی در سرتاسر جهان برگزار می نمایند. پیشتر به اندازه ای که لازم بود در این باره در کانال سخن گفتم. و توصیه هایی نیز به خوانندگان نموده ام. که لینک مطالب را در اختیار شما عزیزان می گذارم. این مراسم ها در کشور ما در 11 کلان شهر برگزار می شود. اگر در شهرهایی نظیر طهران و کرج و اصفهان و شیراز و ارومیه و مشهد و رشت و اهواز و کرمانشاه و تبریز هستید شاید بیشتر تاثیر این مراسم ها را احساس نمایید. پیشتر گفته ام که توصیه می نمایم که جز به ضرورت در این ایام در شب ها به بیرون نروید. علی الخصوص در شب جمعه و.شب شنبه شبات و حتی شب یلدا نیز بیرون نروید. 

اما به عزیزان ساکن شهرهای نامبرده شده علی الخصوص شهر طهران توصیه می نمایم در هنگام غروب آفتاب به آسمان گاهی خیره شوید. در بعضی مناطق شهر طهران شما ظلمت عجیبی را مشاهده می نمایید که عادی نیست. با عکس و فیلم شاید نتوان عمق این ظلمت را نشان داد. در عکس تنها یک ظلمت یا توده ابر تاریک دیده شود. اما فردی که آن را از نزدیک مشاهده نماید اگر دارای حس باطنی قوی باشد می تواند به راحتی تفاوت را تشخیص دهد و عمق این ظلمت را حس نماید. 

به هر حال ما با سرعت به سمت  آخرالزمان می رویم و این اتفاقات باید بیفتد و هر چه جلوتر برویم عمق فاجعه بیشتر خواهد شد. بار دیگر بخش هایی از خطبه استاد علی الاطلاق خویش حضرت مولانا زین الدین را می آورم: 👈{آنگاه که کدورت از آفاق تا انفس از بالا تا پایین منشور گردد کدورت دلها💔 نیز زیاده گردد و تیرگی همه جا منتشر گردد . 

تکثر هر چه تیرگی است؛ جهان را به هبوط کشانیده تا روز موعود که میعاد کنندگان و میثاق بستگان در روز نخست  در صفوف خود ایستاده و دو صف حق از باطل جدا تشکیل شده و حق بر باطل خط بطلان کشیده.}منظور از میثاق بستگان در روز نخست یاران و اصحاب حضرت صاحب الامر عجل اللّه هستند که در عالم ذر یا همان عالم ارواح در عهد الست بربکم از دستان حضرتش ساغر نوشیده اند و با حضرتش عهد بسته اند که در این عالم یاور حضرتش باشند . در واقع زبان حال یاران حضرتش این شعر حافظ شیرازی است.  که بعید نیست در مورد حضرتش باشد. 👈{تا زمیخانه و می نام و نشان خواهد بود 

سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود 

حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است 

بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود}

 

نکته1: مطمئناً آن دسته از خوانندگان عزیزی که ساکن کلان شهرهای بزرگ هستند و در سالهای گذشته با ما همراه بودند حتی اگر به نیمی از توصیه های گفته شده عمل کرده باشند. مشکل خاصی را تجربه نکرده اند. توصیه های گفته شده بیشتر برای محکم کاری است و اگر در فامیل دوست و آشنا شخصی بی علت دچار سردرد یا قلب درد شده باشد. نگران نباشید ممکن است طبیعی باشد. ان شاالله مومنین این ایام را به راحتی سپری خواهند نمود. 

 

نکته2: همانگونه که پیشتر گفته شد آخرالزمان برهه ای خواهد بود که موجودات تمام عوالم مرتبط با زمین مادی (سه جهان و پنج مُلک و نُه عالم) درگیرش هستند و ظهور تمام عوالم را دربر می گیرد و از آنجایی که زمین مادی ما در مرز عالم میانی با عالم زیرین قرار دارد. ورود موجودات دخانی که خلقتشان از دود است در این ایام که تاریک ترین ایام است از عوالم زیرین به زمین ما راحت تر است. هر چند شهود این موجودات چشم خاص می خواهد متفاوت از چشم دیدن جنیان.  

 

نکته3: باید توجه داشت که بسیاری از  کلیمیان تنها عید مذهبی خود را برگزار می نمایند و ممکن است از مراسم های انجمن های مخفی در این ایام بیخبر باشند. هر چند که سرانشان به خوبی خبر دارند. 

 

نکته 4: طبق رصدهای ما امسال زمان مراسم های مقدماتی از امشب شروع و تا شب ژانویه تا یازدهم دی ماه ادامه خواهد داشت. همچنین چون ما در شب یلدا تولد ایزد مهر را داریم. و این موجود الهی (محتملاً فرشته حجرالاسود) با خورشید و نور خورشید پیوند دارد. و ما در 5 دی خورشید گرفتگی را در برج جدی داریم. بر طبق رصدها امسال جمع کثیری از انجمن های مخفی به مرکزیت کشور ترکیه در جهان اقدام به فراخوانی  خبیثه ملعونه «مدوسا» خواهند نمود.حجم مراسم ها در اهواز و شیراز و ارومیه احتمالا بیشتر خواهد بود. 

 

اما در پایان لینک پست های سال پیش را می گذارم:👇

 

https://t.me/soltannasir/1436

 

https://t.me/soltannasir/1447

 

https://t.me/soltannasir/1448

 

https://t.me/soltannasir/1449

 

https://t.me/soltannasir/1450

 

https://t.me/soltannasir/1454

 

https://t.me/soltannasir/1456

 

https://t.me/soltannasir/1457

 

@soltannasir

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 598
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 598
  • بازدید ماه : 598
  • بازدید سال : 99,136
  • بازدید کلی : 1,167,574