loading...
سلطان نصیر



{ سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 51 }

   { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین34 }

      { سرزمین رباب در هیمالیا 5 }

ادامه ...👇👇👇

نیمه شب هنگامی که با یکی از اساتید { یعنی حضرت شیخ محمد . .. که از اولیای خدا هستند که  حوزوی هم می باشند  و  با علوم غریبه هم  آشنایی کامل دارند .  هر چند که ایشان در علوم غریبه استاد مسلم نیستند چنانچه خیلی از معاصرین ما از علما  نیز استاد مسلم نیستند . و تنها معروف به استاد مسلم می باشند  .
ایشان در گمنامی به سر می برند . و تدریس حوزوی ندارند . اما تربیت معنوی  شاگرد می نمایند و در تربیت شاگرد بسیار سخت گیر می باشند .
 تاکنون بیش از هشت دهه از زندگی خویش را سپری نموده اند. و  و جزء بزرگانی هستند که در تقابل با جحودان از سال 1390 تا کنون نقشی فعال داشته اند . و عزیزان همانگونه که پیشتر گفته ام اکابر اولیای الله جهان اسلام وارد تقابل نشده اند . پس ایشان هم علی رغم جایگاه رفیعشان که فوق آقایان شناخته شده است اما با این حال  جزء  آن اکابر نیستند . خواص حوزه از اساتید فقیر چه در طریق شاگردان آیت الله قاضی و چه در طریق علمای علوم  غریبه کاران حلقه سید موسی زرآبادی ( که هر دو در نسب اساتید فقیر هستند .) ایشان را تا سال 1390نمی شناخته اند . تنها پس از آن تاریخ ایشان شناخته شدند .  }صحبت شد . ایشان گفتند که صاحب دعوت حی را به سرچشمه آب حیات می برند اما باید که ننوشد . تا خداوند جان ابدی عنایت فرماید .(عین این جمله در کتب علوم غریبه با اندکی تفاوت در دعوت اسم حی آمده است  . )
ایشان در ادامه فرمودند ما هم در عالم اسلام انواع روش ها را  داریم  _که می توان به آب حیات دست یافت _   در عالم اسلام راه هست رهرو نیست .

نکته : در واقع ایشان و سایر بزرگان علوم غریبه اسلامی نظر بر این دارند که هنگامی که شخصی به دعوت اسم « حی » مبادرت ورزد . وی را به یکی از سرچشمه های ظاهری  آب حیات می برند .  اما باید که از آن آب حیات که باعث عمر جاودانگی می شود ننوشد تا خداوند به وی جان ابدی کرامت نماید وبرای همیشه به صفت حیات متصف شود . در واقع آن سرچشمه آب حیات برای رسیدن به مقام بالاتر ( جان ابدی و حیات ابدی  )  حجاب محسوب می شود .  آشنایان با کتب علوم غریبه بخوبی می دانند . که در نسخ اربعین  تسخیرات معمولا از روزهای میانی اربعین  به بعد ، سالک را امتحان می نمایند و در عوض آن هدفی که وی به دعوت آن مبادرت ورزیده ، انواع وعده ها توسط افراد مختلف اعم از  ارواح ، و فرشتگان و موکلین و  جنیان و پریان و غیره  داده می شود . تا صاحب دعوت را از رسیدن به هدف خویش منصرف نمایند . اگر سالک بپذیرد  به هدف اصلی نخواهد رسید .
در باب دعوت اسم حی نیز علی الظاهر اینچنین است . و سرچشمه ظاهری آب حیات در مقابل جان ابدی و صفت حیات جاودانی حجاب محسوب می شود .

ایشان در ادامه سخنان خویش گفتند ما هم در عالم اسلام داشتیم افرادی را که از آب حیات خوردند و جاودان شدند . و البته در همان مرحله ای که بودند متوقف شدند .  و از شخصی نام بردند که جاودان بود و در اوایل دوران رژیم پهلوی گفت که خسته شده ام و با جسم همیشه از زمین سفر نمود .
همچنین ایشان در ادامه سخنان خویش گفتند اگر بزرگان عالم اسلام با بزرگان رباب شاخ به شاخ شوند . کن فیکون می کنند . ( البته این نظر ایشان بر خلاف سخن نظر استاد دیگر ماست )
ایشان در ادامه سخنان خویش گفتند . مهم ترین علت پیشرفت شرقی ها این است که شب زنده داری همراه با مراقبه  دارند . و عوامل مزاحم در زندگی خویش  ندارند . و عالم و سرزمینشان از وجود
نامقدسین خالی است . در واقع نظر ایشان بر این بود که سرزمینی که فقط مقدسین را راه دهند نتیجه این عمل این است که  از نیروهای نامقدس پاک می باشد . و این مسئله به پیشرفت کمک می نماید . همچنین چون آنان در سرزمینشان تمام همت خویش را صرف سلوک نموده اند . از عالم و دنیا تاثیر و تأثرات اندکی می گیرند . در عالم اسلام هم صحبت شدن با غیر اهل سلوک که ممکن است از اعضای خانواده و یا همسایه ها و یا حتی همکاران یا مشتریان کاری باشند . باعث این می شود که  باری بر سالک وارد شود . و بخشی از وقت سالک باید صرف این شود تا این بار را  با ذکر و مراقبه پاک نماید . بنابراین یک سالک مسلمان که در  جامعه حضور دارد باید زحمتی دوچندان متحمل شود .

نکته2 : جاودانگی فقط مختص به عالم اسلام یا شرق نیست . در استان البرز محلی وجود دارد که پایگاه  یکی از مغان ایران باستان بوده که ایشان نیز به نعمت حیات ابدی متنعمند و جزء طایفه مغان شیعه می باشند . و با حضرت صاحب الامر (ع) مرتبط می باشند .

ادامه دارد ..

#حیات #دعوت_اسم_حی  #نسخ_اربعین #جان_ابدی
@soltannasir

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 29
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 363
  • بازدید سال : 98,901
  • بازدید کلی : 1,167,339