loading...
سلطان نصیر



  { سوء استفاده دشمنان از قوانین معنوی 48 }

 { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین  30 }
                                         
      {سرزمین رباب در هیمالیا }


ادامه ...👇👇👇

اما اینکه ایشان گفته اند 👈 حلقه جاودانان هیمالیا 👉  سوالات بسیاری تا کنون از فقیر در این باره  شده است .
عده ای چنین مسائلی راخرافات و ساخته و پرداخته نظام صهیونیستی و فراماسونر ها می دانند . و با انکار مسائل نقل شده در متون غربی ها در باب هیمالیا آن را افسانه  و دروغ  پردازی های آنان می دانند . طبیعتا پذیرش این حقیقت که در شرق دور بزرگان و مقدسینی وجود دارند . سوالات و اشکالاتی را در اذهان این عده  بوجود می آورد . و انکار این داستان ها و روایت ها ، سیاست و روش قدیمی و ناکار آمدی است  که تا کنون در برخورد  با این مسائل داشته ایم . در واقع بسیاری از علمای ما به جای یافتن پاسخ برای سوالات بی جواب ،  و نظریه پردازی های جدید ، صورت مسئله را پاک می نمایند.  و اینگونه سعی در جلوگیری از عدم انحراف جوانان این مرز و بوم دارند .
این علما اگر هم سعی در نظریه پردازی نمایند . از آنجایی که باید این نظریاتشان مغایرتی با نظرات کلامی پذیرفته شده و رایج در حوزه ها نداشته باشد . و از سویی دیگر چوب تکفیر عده ای از اهل ظاهر را  _ که در حوزه ها  هنوز هم در عصر ما وجود دارند _  بر سر خویش دارند . توانایی نظریه پردازی مستقل و آزادانه را چندان ندارند . 

نکته 1 : معمولا چنین انکاری را ما از سوی کسانی شاهد هستیم که گامی راسخ در سیر و سلوک و علوم خفیه ندارند. 

نکته 2 : اهل ظاهر  همان عده ای هستند  که حضرت امام خمینی رحمه الله  هنگامی که مبارزات سیاسی خویش را به شکل جدی تری دنبال نمودند . برای جلوگیری از اعتراضشان دروس فلسفه و عرفان خویش را رها نمودند.  و در اوایل انقلاب نیز   بدلیل اعتراض و تهدید به عدم همکاری از سوی آقایان درس تفسیرشان را متوقف نمودند  .
همچنین چون علامه طهرانی رحمه الله  در مشهد مقدس ساکن شدند نامه هایی همراه با فحش و ناسزا و تهدید برایشان ارسال می نمودند .
عزیزان چون اهل ظاهر به فقهای بزرگ و عارفانی نظیر حضرت امام و علامه طهرانی  که فلسفه و عرفان نظری تدریس می نمایند رحم ننمودند.  طبیعتا سخن از هیمالیا گفتن در چنین جوی زبان 👅 سر 🐸 می دهد بر باد است .

نکته 3 : مشکلاتی که اهل ظاهر  برای علما و عرفای بزرگ شیعه در چهار قرن اخیر ایجاد نموده اند.  یکی از ضربه های بزرگ بر پیکر معنویت جهان اسلام و تشیع بوده است . که این مسئله منجر به مکتوب ننمودن اسرار و انتقال آن به شکل سینه به سینه شد . و طبیعی است که در سنت سینه به سینه بسیاری از اسرار به مرور زمان از بین می رود .
بسیاری از اساتید بزرگ از این عالم رخت بر بستند در حالی که اسرار خویش را به هیچ کدام از شاگردان خویش انتقال ندادند .   و اینگونه شد که ما در این چهار قرن به مرور زمان در بخش هایی از علوم خفیه و اسرار از غربی ها عقب افتادیم .

نکته 4 : همانگونه که گفته شد در برخورد با مسئله بزرگان هیمالیا و مسائلی از این دست ما با انکار نمودن ،  همواره عرصه را برای غربی ها  باز گذاشته ایم که آنان هر چه در این باره خواستند به جوانانمان تزریق نمایند .
اما در سلطان نصیر سعی فقیر  بر این است که کمبودها و نقص هایی  که در این باره وجود داشته است تا حدی برطرف شود .

حال سخنانی از مولانا زین الدین : 👇

{ در سرزمین 👈 «رباب » هیچ اسطرلابی رصدش محض طلسمات و سقط کردن درست نیاید . آن جلگه الهی که 👈سعدیش خالی از نحوست است . آنجا که دشنه دشمن در آسمان آرام گیرد و از حرکت باز ایستد . آنجا که وحوش رام و ملائکه بی کار و زمین و آسمان در آن فلات ستایشگر و شیطن (و شیاطین) را جایی نیست .
در جنوب سرزمین 👈تبت  ، اندکی از بوتان یا بوتانستان و اندکی از نپال یا نیپالستان ، میان مثلثی که حتی تمامی ستاره یابان آسمانی و زمینی از کار می ایستند وهر ناپخته ای طاباق(پخته ) گردد .  همه یاغیان مبدل به تابعین گردند . غلط گو در فجأة (ضربه سریع و غافلگیرانه زدن )گرفتن نا امید گردد . هیچ سفتن و شکافی برای رخنه دشمن وجود ندارد .  آن اشرار جحود که در برابر شیطن شرمگین گردیده اند . اگر حق اندکی دستشان را وا می گذاشت شیلان می کشیدند و به فوتی ایمان با ایمانان را به تاراج می کشیدند .  .... اما در آن جلگه رصفی ( آبشار یا بنای سنگی در کنار آب ) است که آنجا زیست گاه 👈ام موسی (س) است . که زنده لایزال است . که دم او (ام موسی ) و دم آن مومنه بی اسلام   ضربت ضننده به فنرس دشمنان می باشد .  به یاد دارید که در سه دولت دو اصغر ( بوتان و نپال ) و یک اکبر (چین ) حد فاصل زهاب همان مکانی که آب حیات از قعرش می جوشد مثلثی هست ( سرزمین رباب ) که امن ترین امان هاست .  }

ادامه دارد ...


#رباب #هیمالیا #حضرت_امام
@soltannasir
👅🐸

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 528
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 1,959
  • بازدید ماه : 1,959
  • بازدید سال : 100,497
  • بازدید کلی : 1,168,935