loading...
سلطان نصیر

 

             { درد و دل 39} 

 

      { ژنتیک و ماوراء 5}

 

از آنچه که در آزمایشگاه های خصوصی وابسته به انجمن های مخفی در حال انجام است . اطلاع کامل و دقیقی در دست نیست . اما همانگونه که گفته شد در این آزمایشگاه ها فرزندان دو رگه به تولید انبوه نرسیده اند . 

اما با این حال ما با تعداد بسیار زیادی از نسل دو رگه ها در جهان غرب مواجه هستیم . که در اثر ازدواج و عمل جنسی با این فرومایگان بوجود آمده اند . 

جنسان ها و پریسان ها و دیوسان ها و دورگه های انسان و  اساطیر (خدایان )

و همچنین دو رگه انسان و  رپتالین ها { خزندگانی سوسمار شکل که جزء شیاطین غواص سلیمان (ع)بودند . و با جن و دیو و پری متفاوت هستند و در ابعادی دیگر از زمین ما زندگانی می نمایند }

آری ما با نسلی از دو رگه های غربی طرف هستیم که هم از جنبه فیظیکی توانمند هستتد و هم  از جنبه توانایی های متافیظیکی . (البته توانایی های آنان با توانایی های مقام اولیا الله قابل قیاس نیست منتهی کثرت تعداد آنان کار را بسیار مشکل و خطرناک می نماید . ان شاء الله در آینده بابی مستقل در باره مهم بودن کثرت باز خواهیم نمود)

بسیاری از دشمن شناسان ما در اثر مطالعه منابع غربی , از احتمال دو رگه بودن خاندان منحوس  سلطنتی بریتانیا سخن گفته اند . (دو رگه انسان و خزنده ها)فقیر نظر بر چند رگه بودن این خاندان  دارم . 

اما با این حال کمتر کسی از حضور نسل دو رگه ها در داخل کشور عزیزمان ایران خبر دارد .

عده ای از نسل دو رگه ها در ایران در اثر ازدواج بعضی علوم غریبه کاران مسلمان با جنیان  بوجود آمده اند .

اما به درستی معلوم نیست از چه زمانی و چگونه ?! گروهی از کلیمیان ساکن استان های اصفهان و مرکزی و همدان , که در وادی  علوم غریبه و ماوراء دستی داشته اند . با طایفه یا طوایفی ناشناخته از جنیان ارتباطاتی پیدا نمودند .

این اتفاق ظاهرا در دوره قاجاریه شروع شد . 

اینان با این فرومایگان که پایشان به آن حیطه جغرافیایی خاص باز شده بود یا پایشان را باز نموده بودند .  ازدواج نمودند و وارد معاملات و بده بستان هایی شدند . این گروه از کلیمیان به مرور از حیطه جامعه کلیمیان در منطقه شهرهای بزرگ نظیر اصفهان و کاشان و همدان  فاصله گرفتند . 

و به حاشیه این  شهر ها یا روستا ها رفتند . و در آنجا ساکن شدند تا فعالیت هایشان از چشم  هموطنان کلیمی خویش نیز پنهان بماند .

از فعالیت های آنان و شکل ارتباطاتشان با این موجودات اطلاع دقیقی در دست نیست . 

اما این را به خوبی می دانیم که در دوران رژیم سابق (پهلوی) که فعالیت های فراماسون ها در کشور کاملا رسمی و بسیار گسترده بود , این گروه از یهودیان جذب لژهای داخلی شدند . یا شاید توسط این لژ ها شناسایی  و دعوت به همکاری شدند . اما این را می دانیم که این گروه های کوچک و پراکنده  از یهودیان دو رگه در همان دوران پهلوی به خارج از کشور(اروپا و آمریکا)   کوچ نمودند .

تا از شناسایی مصون بمانند . آنان در خارج از کشور  تحت دوره های  آموزشی خاصی در حیطه اسلام شناسی و تشیع و عرفان و ماوراء و علوم غریبه و جادو  قرار گرفتند . و سپس پس از انقلاب به شکل پراکنده از کشور های مختلف غربی در قالبی کاملا اسلامی و انقلابی وارد کشور شدند . و توانستند به مرور در بسیاری از دستگاه های مهم کشور به عنوان نیروهای ارزشی و مومن و انقلابی وارد شوند . 

این دسته از یهودیان دو رگه بیشترین محل تجمعشان در شهر کرج می باشد . و سپس تهران و اصفهان . اینان کاملا به مانند یک مسلمان زندگی می نمایند . وهیچ نشانی از اعمال و مناسک یهودی در ظاهر و باطن (زندگی شخصی خویش) از خود نشان نمی دهند . 

نکته : اینان به لژهای متفاوتی در خارج از کشور وابستگی دارند . و هر دسته , دسته دیگر را محکوم می نماید . و سعی می نماید بر علیه دسته دیگر به وزارت اطلاعات گزارش دهد . 😊

نکته 2: این دو رگه ها دارای توانایی های متافیظیکی نسبتاخوبی هستند . و

در منطقه غرب استان قزوین , گروهی کوچک از جنیان مرئی شده اند . که ظاهری مصری دارند . یعنی مدل موی زنانشان  مصری و مردانشان نیز ریش هایی بزی شکل به مانند فراعنه مصری دارند . احتمالا این فرومایگان اجداد این یهودیان دو رگه می باشند . و اینان به نزد این فرومایگان می روند و مجالسی نیز برگزار می نمایند . 

نکته3: از سالها پیش پروژه ای تحت شناخت یهودیان مخفی در دو بخش جداگانه از وزارت اطلاعات کلید خورده است . و در حال بررسی شناخت این عوامل دشمن می باشند . فقیر ترجیح می دهم وارد این مبحث به دلیل حساس بودن آن نشوم . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل 😊

نکته 4: ممکن است سوال شود که علمای قزوین و سایر بزرگان باطنی چرا سکوت می نمایند .برای  پاسخ به این سوال

 ان شاء الله  بابی مستقل در آینده باز خواهیم نمود.

 

#درد_و_دل #ژنتیک #ماوراء #دورگه 

#یهودیان #اصفهان #مرکزی 

@soltannasir 

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🐁🐍🌼🌼🌼🌼🌼🌼

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 223
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 589
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 54
  • بازدید هفته : 2,350
  • بازدید ماه : 6,523
  • بازدید سال : 79,812
  • بازدید کلی : 1,148,250