loading...
سلطان نصیر

 

(جغرافیای علوم غریبه در ایران24) 

 

     (پاسخ به چند سوال )

 

1: در مورد دکتر گاورسی توضیح دهید ? 

 

پاسخ : فقیر در مورد ایشان اطلاعات زیادی ندارم.  ایشان ساکن شهرستان بجستان از توابع شهرستان گناباد,(حدود 80 کیلومتری غرب گناباد) در استان خراسان رضوی هستند . 

سال ها پیش  پس از حادثه ای که برای ایشان پیش می آید . پس از مدتی بیهوش شدن , ادعا می کنند که جنیان با وی ارتباط بر قرار نموده اند . (ایشان در این ادعای خویش صادق هستند)  پس از این تاریخ افرادی به ایشان مراجعه می نمایند . در موارد مختلفی به مردم کمک می نمایند علی الخصوص ,  یافتن اشیاء گمشده , که در این موارد جنیان به ایشان اطلاع می دهند . 

همچنین افرادی که دچار بیماری هستند نیز چون به ایشان مراجعه نمایند , نسخه هایی گیاهی  توسط این فرومایگان به جناب گاورسی داده می شود, و ایشان به مراجعه کنندگان نسخه ها را می دهند . 

این نسخه ها عموما درست می باشد . منتهی نباید از این نسخه ها انتظار معجزه داشت . 

و این نسخه ها فقط می تواند به بهبود بیماری کمک نماید . (گاه نسخه ها همراه با دستورات ذکری نیز می باشد . )

اما نکته مهم در مورد جناب گاورسی که خوانندگان باید بدانند . این است که ایشان در هیچ کدام از بخش های این علوم استاد نمی باشند . (مقایسه ایشان با بزرگان علوم غریبه بسیار اشتباه است . ) همانگونه که  مجذوبین در راه عرفان که ناگهان دولت جذبه بر آنان فرود می آید . شایستگی اقتدا را ندارند . و نمی توانند استاد باشند , زیرا مراحل را پله به پله نگذرانده اند .

جناب گاورسی نیز مراحل سلوک در وادی تسخیر و مسخرات را طی نمموده اند . بنابراین استاد نیستند . 

ممکن است شخصی در مورد نسخه تسخیر از ایشان سوال نماید . و این فرومایگان نسخه درستی را توسط جناب گاورسی به شخص بدهند . اما ایشان خود توان هدایت شاگرد را در حین انجام نسخه ندارند . 

ایشان در قسمت علمی علوم غریبه نیز استاد نیستند .

سوال 2: در مورد برادر جناب ملامحمد (ملاحسن ) سوال شده بود ? 

 

پاسخ : برادر ایشان در این وادی حرف چندانی  برای گفتن ندارند و قابل مقایسه با ملاحسن نمی باشند . و منشأ اختلافات بیهوده است . برادر ایشان مدعی وارثتی از پدر خویش  هستند که ربطی به ایشان ندارد . 

لباس جانشینی ملاحسن صوفی برای برادر ملامحمد (ملاحسن کنونی) گشاد است . و به تن ایشان راست نمی آید .

سوال 3 : در  مورد پوست تخت جناب ملاحسن سوال شده بود , که ایشان قدرتشان را از این پوست می گیرند ? 

 

پاسخ : کسانی که ایشان را دیده اند می دانند, که ملا در بیرون و مزرعه خویش و در سفر و حضر , توان پاسخ گویی و حل مشکلات را داشته اند .

اما اصولا پوست نشینی در تصوف یک مقام است و بسیاری از شیوخ صوفی از سلاسل مختلف  بر روی پوست جلوس می نمایند . (نظیر خاکسار و نعمت اللهیه در ایران که البته در نعمت اللهیه این سنت تقریبا در حال فراموش شدن است و مولویه و بکتاشیه در ترکیه ) 

منتهی تا آنجا که فقیر اطلاع دارم و بررسی نموده ام . در هیچ کدام از سلاسل صوفیه در مورد پوست و اسرار پوست نشینی , پوست تخت و انواع پوست و غیره به اندازه خاکساران جلالی در رسایل خطی خویش مطلب ندارند .

البته در رسائل خطی آیین یارسان(اهل حق)  نیزدر مورد اسرار پوست نشینی مطلب زیادی وجود دارد . (فقیر حدس می زنم که بکتاشی ها نیز در رسایل خطی خویش در باب پوست نشینی مطالبی داشته باشند , که نیاز به بررسی دارد ) 

اجمالا بگویم در خاکسار و اهل حق و حتی بکتاشیه پوست تخت داشتن و پوست نشینی  با وادی این فرومایگان علی الخصوص وادی دیو ها بی ارتباط نیست . 

بنابراین پوست جناب ملامحمد (ملاحسن ) نیز پوست معمولی نیست 😊

 

#گاورسی #ملاحسن #جغرافیا #علوم_غریبه 

#یارسان #خاکسار #مولویه #بکتاشیه #نعمت_اللهیه 

@soltannasir 

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hhh در تاریخ 1398/05/20 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

آموزش رایگان انواع طلسم صبی، یهودی و...
شما می توانید انواع طلسمها را بدون پرداخت هزینه گزاف به افراد دیگر، خودتان انجام داده و اطمینان داشته باشید با دقت بیشتر و اثربخشی بسیار بالاتر خواهد بود. التماس دعا
t.me/telesmebartar

این نظر توسط ابراهیم در تاریخ 1396/04/27 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

جغرافیای علوم غریبه ای که شما ترسیم میکنید خیلی جالب و عجیبه. با اشرافی که در این زمینه دارید آیا استاد اوسعی تو این جغرافیا چه جایگاهی دارند؟
پاسخ :
سلام
لطفا با تنها راه ارتباطی با نویسنده مقالات که ایمیل زیر است تماس حاصل فرمایید .
Soltan313nasir@gmail.com
با تشکر

این نظر توسط ابراهیم در تاریخ 1396/04/27 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام به شما بزرگوار
از مطالبتون و زحماتی که در راه تبیین مسیر و شرایط ظهور میکشید تشکر میکنم . خدا اجرتون بده . چند وقت پيش شاید سال 88 بود که از سر کنجکاوی درباره جفر تو اینترنت مشغول سرچ بودم که سایت آقای استاد محمد اوسعی رو دیدم و توضیحاتی که در باره رمل و جفر و اينها داده بودن و ميگفتن من استاد تمام شاخه هاي علوم غریبه و .... هستم و تمام این ها را نادرست میدانستند و میگفتن جفر که علمي الهی هست و از جنس معجزه رو که نمیشه آموزش داد و اصلا اون جفر امام جعفر صادق اصلا چيز دیگه ای بوده. گذشته از اين خودشون رو يکي از 5 استاد عامل کل دنیا میدونن و البته جنس خيلي از حرفاشون درباره تسخیر و احضارات و اينها با شما هماهنگه. میخواستن بدونم آیا ایشون یکي از اون پنج نفر و تنها استاد عامل علوم غریبه در کل ايرانن؟ و ممنون میشم اگر لطف کنيد و کمي در باره اين موضوع شفاف سازی بفرمایید.
پاسخ :
سلام
لطفا با تنها راه ارتباطی با نویسنده مقالات که ایمیل زیر است تماس حاصل فرمایید .
Soltan313nasir@gmail.com
با تشکر


این نظر توسط س ق در تاریخ 1396/04/15 و 16:12 دقیقه ارسال شده است

در خصوص محافظت در مقابل این عوامل ماورائی ظلمانی چه اقداماتی میبایست انجام داد؟ سپای
پاسخ :
سلام
لطفا با تنها راه ارتباطی با نویسنده مقالات که ایمیل زیر است تماس حاصل فرمایید .
Soltan313nasir@gmail.com
با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 485
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 1,426
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,857
  • بازدید ماه : 2,857
  • بازدید سال : 101,395
  • بازدید کلی : 1,169,833