loading...
سلطان نصیر

https://t.me/soltannasir/3785

کلیپ ائتلاف ضد سانسور بخش نهم 

{افشای اطلاعات مربوط به کنترل ذهن در واقع خطرناک است زیرا این بزرگترین راز است به غیر از اینکه انسان کیست. من در کنفرانس های بین المللی شرکت کرده ام و سعی می کنم اطلاعاتی درباره کنترل ذهن به شما ارائه کنم. زمانی که من یک بار در فنلاند در کنفرانس روانپزشکی بودم. من از کلمه کنترل ذهن برای عنوانی استفاده کردم که رد شد. سپس عنوان را به مخابرات الکترومغناطیسی و سایبرنتیک تغییر دادم و پذیرفته شد. این یک بازی با کلمات است اگر کلمات علمی درستی داشته باشید مورد قبول است و کلماتی که همه می فهمند رد می شوند.
سال 2000 اولین کنفرانس علمی بود و من این موضوع را مطرح کردم تنها به این دلیل که می دانستم ارتش فنلاند هیچ ایده و اطلاعاتی در مورد کنترل ذهن ندارد. هدف از این پردازش الکترومغناطیسی دستکاری عملکردهای جسمی و روحی شما و همچنین تأثیرگذاری بر احساسات شما از راه دور از طریق ماهواره ها و از طریق داده های ذخیره شده در رایانه ها است. به فضانوردان می گویند که همه آنها یک ایمپلنت در خود دارند. روی زمین همه عملکردهای فیزیکی شما دیده می شود؛ }

ادامه...👇

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 448
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 30
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 1,879
  • بازدید ماه : 1,879
  • بازدید سال : 100,417
  • بازدید کلی : 1,168,855