loading...
سلطان نصیر

@soltannasir 

 

            { داستان گل سرخ رُز ۲۴}

 

            { سلوک طریقه تاریکی۳}

 

ادامه...👇

 

نکته ۲: سلوک تاریکی و طریقه اهریمنی برخلاف آنچه عده ای فکر می نمایند مشکل تر از سلوک طریقه الهی است. آنهم به چند دلیل 

 

۱: با فطرت انسانی سازگار نیست. اکثر انسانها  فطرتا خداجو می باشند. طریقه تاریکی با فطرت آنان در تضاد است. 

 

۲: در سلوک این طریقه برخلاف اشتباه اکثر افراد تنها گناه نمودن و به شیطن یا شیاطین باج دادن عامل پیشرفت نیست. بلکه ریاضت های اهریمنی خاص خویش را می طلبد و امتحانات خاص سلوکی خاص خود را دارد. سالک این طریق نباید جسم خویش را در اختیار شیاطین جنی و انواع دیگر موجودات اهریمنی قرار دهد. اکثر پیروان طریقه های اهریمنی در این مرحله متوقف می شوند و از طریق اجازه به حلول این شیاطین در بدنشان عملا عامل دست آنان می شوند و البته از این طریق خرق عادت هایی نیز کسب می نمایند. اما برای رسیدن به مرتبه بالاتر باید از اجازه دادن به شیاطین برای حلول در خویش خودداری نمایند.

 

۳: در سلوک طریقه الهی اگر انواع دردها و بلاها وجود دارد انواع نازها و نوازش ها نیز وجود دارد. انواع شراب ها را در کاس وجود سالک به فراخور حال و استعدادش می ریزند و اینگونه طی ملکوت و گذر از مقامات و منازل برایش راحت می شود. اما در طریقه تاریکی انواع ترس ها و خشم ها و حرص و آز و دروغ و ناسزا و کینه ها و نفرت ها و شهوت ها و انواع تجلیات قهری و ظلمانی و ... وجود دارد که در شرایط عادی برای انسان غیر سالک می تواند باعث بروز بیماری در جسم بشود چه برسد به اینکه با چنان شدتی برای سالک این طریقه اتفاق بیفتد! این روش سلوکی می تواند باعث بیماری و مرگ فرد شود. زیرا همانگونه که گفته شد با فطرت سلیم انسانی سازگاری ندارد. بدین خاطر نظر بنده این است تنها کسانی می توانند به حد اعلای این طریقه و جایگاه های اهریمنی خاص برسند که تطابق فطری با گناه و کثافات عالم ماده داشته باشند و این تطابق می تواند ناشی از حرام زاده بودن شخص و یا نطفه شان از شیاطین جنی یا ایزدان شیطنی و .. باشد و حتی می تواند دلیل دیگرش بستن نطفه اش در شرایطی خاص، مثل ماه گرفتگی یا قمر در عقرب  یا محاق قمر و یا خورشید گرفتگی و ... باشد. فردی که یکی از این شرایط و یا همگی این شرایط را دارد می تواند فردی باشد دارای استعداد خاص برای طی منازل سلوک طریقه اهریمنی و تاریکی وگرنه فرد عادی به نظر بنده به دلایلی که گفته شد توان طی این طریق را ندارد. 

 

 

نکته ۳: خوانندگان گرامی برای درک بیشتر و بهتر  ماجرای هفت طبقه عالم زیرین می توانند به اسطوره مرگ دوموزی و نزول اینانا به دنبال وی به عالم زیرین و برخورد وی با ملکه دنیای زیرین ارشکیگل (خواهرش) که همسر نرگال است مراجعه نمایند. ( در کانال ذکر شده است)

 

 

نکته ۴: ماشیح داود یا دجال لعین لعنت الله علیه در آخرالزمان فردی هست که نه تنها تمام این مقامات را طی خواهد نمود. و از تجلیات اهریمنی و تاریکی برخوردار خواهد شد بلکه وارث تمام اشیا و اسرار علوم شیطانی نیز خواهد بود. 

 

نکته ۵: نیروی اهریمنی یا تاریکی را شاید بتوان با انگری مئینو در اوستا برابر دانست که در مقابل سپنتامئینو قرار دارد. 

 

نکته۶: در طریقت سلوک تاریکی و اهریمنی عضوهای اصلی باید مهر باطنی بخورند. این یعنی چه ؟ 

همانگونه که عده ای از صوفیان و عرفای بزرگ نظیر مویدالدین جندی در کتاب کم نظیر  نفحه الروح گفته است اساس عرفان عملی در طریقه سلوک الی الله بر روی طهارت هشت عضو  است. چشم ها، گوش ها، زبان، دست ها، معده، فرج، پاها و در نهایت قلب است که مهمترین عضو است که اصل طهارت بر وی باید اعمال شود. این اعضا باید از مناهی دور باشند و تحت تصرف شریعت و سنت و سیره نبوی و علوی باشند. در مقابل در طریقه سلوک‌ تاریکی و اهریمنی این اعضا باید به گناهان کبیره بپردازند مثلا زبان به دروغ و تهمت و غیبت و فحش و ناسزا به مقدسین و مقدسات و.. بپردازد به مرور چنین زبانی به عنوان یک عضو مُهر باطنی میخورد. تک تک اعضای قالبی اینگونه است تا در انتها قلب مهر بخورد. چون قلب مُهر بخورد فرد برای همیشه دوزخی خواهد شد و تا هم فیها خالدون در آن خواهد ماند. تا تمام اعضا مهر نخورد فرد توان نزول و سیرکامل به جهان زیرین را پیدا نمی نماید. 

 

نکته۶: طریقه سلوک اهریمنی، طریقه ای کهن است و ریشه اش به دوره اساطیری تاریخ بشر باز می گردد و نباید آن را با طریقه هایی نظیر کلیسای شیطان آنتوان لاوی و امثالهم مقایسه نمود. اینکه این طریقه در دوره امپراطوری روم باستان وجود داشته یا خیر را نمی دانم. اما در هند وجود داشته و هم اکنون نیز وجود دارد و به نظر می آید که اگر نحله هایی در انجمن های مخفی به دانش سلوکی این روش اهریمنی دست یافته باشند ریشه اش به دوران جستجویشان در هند در همین یکی دو قرن اخیر باز می گردد. 

 

ادامه...👇

 

@soltannasir

🌑🌑🌑🌑🌑🌑🏴🌹

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 34
  • گوگل دیروز : 61
  • بازدید هفته : 1,809
  • بازدید ماه : 12,675
  • بازدید سال : 97,987
  • بازدید کلی : 1,166,425