loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

           { پاسخ به سوالات 84}

         { مسبحات و چاکراها 81 }

ادامه ...👇

{ چاکرای سوم مستقیما در ارتباط با 👈 بدن اختری است که به عنوان مرکز آرزوها و امیال نیز شناخته شده است ، و حامل احساسات ما است . اینجا آرزوهای حیاتی ، آرزوها و احساسات چاکراهای پایین تر درک می شود ، به کلام در می آید ، و به قالب انرژی بالاتر تبدیل می شود که با تلفیق با انرژیهای چاکراهای بالاتر به بودن ما شکل می دهد .
طبق اصل خود در سطح فیزیکی خود را در  👈 کبد نشان می دهد . در مجموعه دستگاه گوارش کبد وظیفه تجزیه غذا را ( بعد از فرو بردن ) به عهده دارد ، قبل از اینکه مواد به بخشهای مربوط منتقل شوند مواد مفید را از مواد غیر مفید جدا و آنها را به مواد قابل استفاده تبدیل می کند .
باور و یکپارچگی احساسات ، آرزوها و تجربیات ما کمک می کنند تا چاکرای سوم رلکس و باز شود ، بدین ترتیب نور درونی افزایش یافته و اوضاع و احوال زندگی نیز شفاف می شود .
حالت اصلی خلقیات ما در حد وسیعی بستگی دارد به میزان شفافیت و نوری که اجازه می دهیم در درون ما بدرخشد وقتی چاکرای سوم باز باشد احساس روشن بینی ، شعف و رضایت درونی می کنیم .
اگر چاکرای سوم قفل و یا مختل باشد یأس و اندوه و تا حدودی عدم تعادل احساس می کنیم . همزمان با این حالت در جهان بیرون هم همین حالتها را حس می کنیم یا زندگی خیلی روشن به نظر می آید و یا تاریک . میزان نور درون ما تعیین کننده شفافیت تصویر و چگونگی آنچه می بینیم است .
با افزایش یکپارچگی و وحدت درونی ، چاکرای سوم به تدریج از نور زرد روشنفکرانه به رنگ زرد طلایی خرد و کثرت تبدیل می شود . از راه چاکرای شبکه خورشیدی مستقیما امواج دیگران را دریافت می کنیم و طبق آن واکنش نشان می دهیم ، اگر با امواج منفی مواجه شویم انقباض ناگهانی چاکرای سوم وضعیت خطر را هشدار می دهد . این یک وسیله حفاظتی موقت است ، وقتی که نور درون به اندازه ای قوی باشد که بتواند بدن ما را همچون غلافی محافظ بپوشاند دیگر ضرورتی نخواهد داشت . } ( کتاب چاکرا درمانی صفحات 104 و 105)

همچنین در این کتاب در باب بدن اتری آمده است : 👇

{ بدن اتری از نظر شکل و ابعاد همانند بدن فیزیکی است ، و گاهی « جفت اتری » یا « بدن فیزیکی درونی » نامیده می شود . عهده دار نیروهایی مثل شکل دادن به بدن فیزیکی ، انرژی حیاتی و خلاق و تمام حسهای فیزیکی است .
بدن اتری با هر تناسخی دوباره فرم می گیرد و بعد از سه تا پنج روز پس از مرگ فیزیکی تجزیه می شود .
( در هر تناسخی بدن اختری ، ذهنی و روحانی به خروجشان بعد از مرگ ادامه می دهند ، و دوباره با فرم جدید بدن فیزیکی یکی می شوند ).
بدن اتری انرژی های حیاتی را از راه چاکرای شبکه خورشیدی از خورشید و از راه چاکرای ریشه از خاک می گیرد .
این انرژی ها را نگه می دارد و تقویتشان می کنند و به طور مستمر از راه چاکراها و نادی ها به طرف بدن فیزیکی جریان دارد .
این دو فرم انرژی ، زندگی متعادلی را برای سلولهای بدن تضمین می کنند .
وقتی اندام های بدن انرژی کافی دریافت کردند بدن اتری انرژی اضافی را از راه چاکراها و منافذ پوست به بیرون می فرستد .
انرژی که از پوست خارج می شود حدود 2 اینچ (5 سانتی متر ) طول دارد ، از اینرو کسانی که مهارت در دیدن هاله ها دارند اولین هاله ای که می بینند شکل کله هاله اتری است .
این تشعشعات ، بدن فیزیکی را مثل لایه ای محافظ در بر می گیرد . از ورود میکربهای بیماری زا و مواد زیان آور به بدن جلو گیری می کنند و همزمان جریان پایداری از انرژی حیاتی را به اطراف ساطع می کنند .
این ایمنی طبیعی به این معناست که هیچکس اساسا به دلایل خارجی بیمار نمی شود .
دلایل بیماری ها همیشه در درون نهفته هستند . افکار و احساسات منفی و همچنین عدم هماهنگی شیوه زندگی با آنچه بدن به طور طبیعی نیاز دارد ( استرس ، رژیم غذایی ناسالم ، نوشیدن زیاد الکل ، سیگار و مواد مخدر ) استفاده بیش از حد از نیروی حیاتی اتری ، از قوت و شدت تشعشعات انرژی می کاهد ، و بدین ترتیب دامنه هاله ضعیف خواهد بود . با ترک جریان انرژی بدن خمیده به نظر می آید و در ارتباط با دیگران شیوه درستی حاکم نخواهد بود . در این صورت استاد « حفره » یا شکاف هایی در هاله می بیند که اجازه ورود امواج منفی یا باکتری های بیماری زا را به بدن می دهند . در عین حال ممکن است از راه جراحات موجود در پوشش لطیف انرژی حیاتی به بیرون تراوش کند . به دلیل ارتباط نزدیک بین شرایط فیزیکی و تشعشعات انرژی بدن اتری اغلب به عنوان هاله سلامت خوانده می شود . بنابراین بیماری قبل از اینکه در بدن فیزیکی عارض شود در هاله اتری خود را نشان می دهد . به هر حال در این سطح قابل پیشگیری و درمان است . از راه عکسبرداری kirilan  که این تشعشعات انرژی موجود در همه را ایجاد می کند و ...  }

ادامه دارد ...

#مسبحات #چاکرا #بدن_اتری #روح_بخاری
@soltannasir
🌞☀️

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 857
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 857
  • بازدید ماه : 857
  • بازدید سال : 99,395
  • بازدید کلی : 1,167,833