loading...
سلطان نصیر

 

        {داستان گل سرخ (رُز)11} 

 

                  {کرکس 4} 

 

ادامه...👇

 

ادامه نکته 3: اکنون بخشی از شواهد عمل زرتشتیان را در مورد خوراک کرکس کردن جسد متوفی را از وندیداد نقل می نماییم : 👇

 

{ 20: مرد گناهکار در این حصار وقتی به سن پیری و ناتوانی رسید مزداپرستان یک مرد تنومند و سالم در مسکن وی می فرستند تا او را به جایگاه مرتفع منتقل کند و در آنجا سر وی را از گردن نماید و جسد را طعمهٔ درندگان گوشتخوار و 👈کرکس ها سازد، درندگانی که آفریدهٔ خرد پاک هستند. (خرد پاک اینجا منظور اهورا مزدا است) } (اوستا، وندیداد فرگرد سوم بخش 3 )

 

{ 44: ای آفرینندهٔ جهان جسمانی و ای مقدس، بگو بدانم: جسد مرده را باید به کجا حمل کنیم و در کجا جای دهیم? 

 

45: اهورامزدا پاسخ داد و گفت: جسد را هر چه بیشتر باید در ارتفاعات.  بلندی ها جای داد، ای اسپیتمه زرتشت. هر کس می داند که سگ های گوشتخوار و پرندگان 👈لاشخور همه وقت در بلندی ها رفت و آمد دارند. 

 

46 : در این مکان است که مزداپرستان باید جسد را از پاها، از موها به وسیله فلز، به وسیله سنگ یا سنگ ریزه در زمین محکم نمایند والا ممکن است استخوان آن ها به وسیلهٔ سگان گوشتخوار و پرندگان 👈لاشخور در زمین کشیده شود و آب ها و گیاهان آلوده گردند. } (اوستا، وندیداد فرگرد ششم بخش 4 )

 

همچنین در بندهش نیز در مورد آیین قربانی توسط مشی و مشیانه (آدم و حوای اولیه آریایی ) اینگونه آمده که بخشی از قربانی را نصیب آتش می نمایند و سپس بخشی را به آسمان می اندازند که نصیب ایزدان شود و کرکسی بلند می شود تا گوشت قربانی را بخورد نتوانست و نصیب سگ شد. به فقرات زیر توجه نمایید: 👇

 

{پس به سی شبانه روز دیگر به گوسپند تیره رنگی سپید آرواره آمدند. او را کشتند و (بر او) از درخت کُنار و شمشاد، به راهنمایی مینوان آتش افگندند، زیرا آن هر دو درخت آتش دهنده تر اند. به دهان نیز آتش را افروختند و نخست هیزم درخت کهکیو (?)، نیز درخت کندر و شاخ و برگ خرمابن سوزانیدند و آن گوسپند را کباب کردند و به اندازه سه مشت گوشت در آتش بهشتند و گفتند که «(این)👈 بهرهٔ آتش»، و از آن پاره ای به آسمان افگندند و گفتند که این بهرهٔ ایزدان، کرکس مرغ فراز رفت، (نتوانست گرفت، سگ آن را از ایشان ببرد، زیرا نخست گوشت را سگ بخورد. } (بندهش ترجمه مهرداد بهار صفحه82) 

 

 

 

نکته 4: گفته شد که ربه النوع کر ker، توان متکثر نمودن خویش را دارد. این موجود اهریمنی اگر دستش در عالم ما باز شود. _چنانچه ممکن است در آخرالزمان و یا دوران خروج دجال لعین لعنت الله علیه این اتفاق بیفتد._ توان کنترل گرفتن مردگانی را که جسدشان تازه است را دارد. من باب مثال وی میتواند با متکثر نمودن وجود خویش، از ده هزار مرده با جسد تازه، لشکری پیاده از مردگان بسازد. و کنترل جسم این مردگان را به دست بگیرد. در واقع این مردگان متحرک، جسمشان تحت تسلط روحشان نخواهد بود بلکه تحت کنترل این ایزدبانوی اهریمنی خواهد بود. این تقریبا همان زامبی است که در فیلم ها و سریال های غربی سالهاست تبلیغ می شود. نکته مهم این است که به نظر ما وی بر مردگانی که شهادت بر توحید خداوند و ولایت انبیای الهی و امامان هدی را داده اند و بر طبق سنت الهی غسل و کفن شده اند دست نخواهد یافت. دست یافتن وی بر جسد کسانی است که در دوران زندگی خویش در عالم مادی ما، ایمان نداشته اند و به شرع تقید نداشته اند. حتی اگر بر سنت اسلامی غسل و کفن شده باشند بر حالشان تاثیری ندارد.

 اینجا نکته دیگری وجود دارد و آن اینکه یک فرد مسلمان عادی _نه یک سالک و یا عارف_ اگر شرایط و یا بیماری ای به مانند کرونا پیش بیاید و به مانند یک مسلمان غسل و کفن نشود. آن هنگام چه می شود ? وی اگر دستش باز شود بر جسد تازه وی دست خواهد یافت یا خیر ?! به نظر ما بسته به اعمال فرد متوفی در زندگی زمینی خویش و توان روح وی در برزخ و همتش بر جلوگیری از انجام چنین مهمی در دوران آینده دارد.

بنابراین به نظر ما زامبی که غربی ها امروزه به صورت وسیع در سریال ها و فیلم های خویش تبلیغش را می نمایند و به نوعی وعده تحققش را می دهند. در اصل یک بیماری نیست بلکه زامبی جسد انسانی است که توسط ربه النوع اهریمنی کرker  کنترل می شود. البته در مورد بیماری زامبی می توان این فرض را نیز مطرح نمود که شاید مجامع مخفی در آزمایشگاه های سرّی خویش بدنبال ساخت بیماری ای هستند که شرایط را برای کنترل گرفتن جسد فرد توسط این موجود اهریمنی فراهم نمایند. نمی دانم این نظریه تا چه حد امکان تحقق دارد?! باید صبر کرد و منتظر بود و دید که سالهای آتی بستر وقوع چه حوادثی خواهد بود ?!!!

 

توضیحات ربه النوع کر ker که بعضی محققین وی را با آشلیس ربه النوع غبار تاریکی اینهمان دانسته بودند به پایان رسید. ان شاالله در ادامه به تفسیر داستان گل سرخ خواهیم پرداخت. 

 

ادامه دارد...

 

@soltannasir

🦅🦉🦇

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 342
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 513
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 513
  • بازدید ماه : 513
  • بازدید سال : 99,051
  • بازدید کلی : 1,167,489