loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

 

      {پیوند اسطوره با دین 229} 

 

 { شباهت های اهل فتوت و خاکساری با آیین مهری 151} 

 

ادامه...👇

 

نکته 1 : ستاره ای که ما امروز آن را با عنوان ستاره داود می شناسیم با ستاره هگزاگرام (شش پر) که در علوم هرمسی و کیمیاگری استفاده می شود از یک جهت تشابه و از یک جهت تفاوت دارد. ستاره داود در سطح دو بُعدی علی الظاهر به مانند ستاره شش پر از دو مثلث تشکیل شده است. امّا به واقع ستاره داود در سطح سه بُعدی بر خلاف ستاره شش پر از سه لوزی به رنگ های قرمز و آبی و سبز تشکیل شده است که به گونه ای بر روی هم قرار گرفته است که یک ستاره شش پر را می سازد.

 

نکته 1 از 1: باید توجه داشت که ستاره شش پر با کیمیاگری ارتباط دارد و دو الهه زوهر و زاهاو نیز کیمیاگر بودند و بنا به روایت شفاهی به شاه فریدون و سپس سلیمان نبی حشمت الله خدمت می نمودند و برای آنان طلا می ساختند. بنابراین همانگونه که پیشتر گفته شد که بنا به نظر ما خوره شاهی جم پس از فریدون به سلیمان نبی حشمت اللّه در بنی اسرائیل رسید. و شاید به این دلیل مغان ایرانی به سلیمان نبی خدمت نمودند. چنانچه امروزه یارسانیان که ترکیبی از آیین های ایرانی و مذهب تشیع هستند برای هر شخصی که دون یکی از بزرگان پیشینشان را داشته باشد ولو اینکه متولد جامعه یارسان نباشد احترام بسیار قائل هستند. 

 

نکته 2: می دانیم که بر اساس شکل شناسی اشکال هندسی هر لوزی را می توانیم عدد ۷۸ بدانیم (به این موضوع پیشتر اشاره نمودیم و گفتیم که بنا به نظر شیخ اکبر محمد محی الدین ابن عربی در کتاب فتوحات مکیه حروف در عالم مثال بر اساس اشکال خویش به یکدیگر تبدیل می شوند حتی قبالیست آمریکایی خانم لیندا گودمن نیز در کتاب علائم‌ ستاره ای خویش به شکل شناسی حروف و اعداد توجه نموده است.) و ۷ + ۸ می شود ۱۵ که خود معادل عدد نام داود بدون‌ تکرار واو است. و ۱۵ نیز 1+5 است که می شود ۶ بنابراین هر لوزی ۶ است و سه لوزی عدد ۶۶۶ را می سازد. و ۶۶۶  اعدادش را جمع بزنیم ۶+۶+۶ می شود ۱۸ و هجده 1+8 می شود ۹. 

 

همچنین می توانیم ۶۶۶ را اینگونه هم بنویسیم 666 اگر به این تصویر نگاه نمایید تنها با یک نیم چرخش 666 به 999 تبدیل می شود. هر 9 انگلیسی خود می تواند یک واو در رسم الخط فارسی عربی باشد و هر واو به‌نوبه خود یک ۶ یا 6 است. که بار دیگر می تواند عدد ۶۶۶ یا همان 666 را بسازد. (این قسمت برای آشنا شدن شما با چرخش و تبدیل حروف و اعداد بر اساس شکل هایشان گفته شد وگرنه 666 با هر رسم الخط همان ارزش عددی و ارتعاش را دارد) 

البته می توانیم هر لوزی را دو دال نیز در نظر بگیریم و هر دال به حساب جمل ۴ است. بنابراین هر لوزی از دو دال یا دو ۴ تشکیل شده که به حساب ۸ است. بنابراین سه لوزی به این صورت عدد ۸۸۸ را تشکیل می دهند. و هشتصد و هشتاد و هشت، ۸+۸+۸ می شود ۲۴ و بیست و چهار 2+4 می شود ۶. 

 

بنابراین سه لوزی به محاسبه روش اول که ۶۶۶ می شد در نهایت عدد ۹ را تشکیل می داد و به شیوه محاسبه حروفی دال که عدد ۸۸۸ را تشکیل می داد در نهایت عدد ۶ را تشکیل می داد. در نتیجه اگر نتیجه دو روش محاسبه را کنار یکدیگر بگذاریم (توجه داشته باشید انگشتری سلیمان نبی جفت است. نرینگی مادگی) به عدد ۶۹ یا 69می رسیم که عددی هست که ما آن را امروزه در صنعت پورنوگرافی می بینیم که به یکی از شیوه های اُرال سکس اشاره می نماید.

اما‌ اگر هر لوزی ستاره داود را از یکی از دو محل اتصال مثلث باز نماییم. شکل دابلیو انگلیسی را تشکیل می دهد. ◇ w و سه دابلیو همان‌ سه لوزی است که ما در ابتدای تمام سایت های اینترنتی می بینیم و هر دابلیو در محاسبه ابجدی انگلیسی بر اساس کتاب علائم ستاره ای لیندا گودمن ۶ محسوب می شود. بنابراین پیش نویس اکثر سایت های جهان ۶۶۶ و ستاره داود می باشد.

 

نکته 1 از 2: این نوع شکل شناسی حروف و اعداد با علم الحروف عادی متفاوت است و تا شخص به عالم مثال حروف راه پیدا ننماید تا ببیند حروف و اعداد چگونه در آنجا بر اساس شکل هایشان به یکدیگر تبدیل می شوند شاید نتواند درک درستی نسبت به کلیت ماجرا پیدا نماید و حتی ممکن است این نوع شکل شناسی حروف برایش مسخره نیز باشد. استاد علی الطلاق فقیر حضرت مولانا زین الدین ید طولایی در علوم خفیه و علی الخصوص تبدیلات حروف در عالم مثال داشتند و با این تبدیلات در عالم ممکنات تصرف می نمودند. به واقع بزرگانی به مانند ایشان باید برای شخصی تدریس نمایند تا شخص بتواند درک عمیقی نسبت به این نوع از علم الحروف پیدا نماید. بخشی از مطالب بالا نیز مربوط به دروس ایشان بود. 

 

ادامه دارد

 

@soltannasir

🏆✡️

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 833
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 833
  • بازدید ماه : 833
  • بازدید سال : 99,371
  • بازدید کلی : 1,167,809