loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

           { درد و دل 110 }

  { علوم غریبه و اساتید وادی جن 16}

ادامه..👇

جنیان و خاک

یکی از نکات جالب در باره جنیان این است که اینان به دنبال خاک خویش می آیند. یعنی اگر نقطه ای باشد که در آنجا به بُعد عالم جنیان راه وجود داشته باشد شما اگر خاک آن نقطه را به جایی دیگر منتقل کنید اینان دنبال خاک خویش می آیند.
در علوم غریبه نسخه هایی برای امور منفی وجود دارد که خاک قبر کافر و غیره را بردارید و فلان عملیات را روی آن انجام دهید و من باب مثال جلوی در خانه کسی که می خواهید برایش فلان مشکل پیش آید بریزید!
امروزه در تحقیقات علوم متافیظیک غربی ثابت شده که خاک بسیاری از تاثیرات را در خود حفظ می نماید و اللّه تبارک تعالی در قرآن مجید و عزیز در سوره مبارکه زلزال فرموده : 👇

{ إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا ﴿۱﴾وَأَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقَالَهَا ﴿۲﴾وَقَالَ الْإِنْسَانُ مَا لَهَا ﴿۳﴾يَوْمَئِذٍ تُحَدِّثُ أَخْبَارَهَا ﴿۴﴾بِأَنَّ رَبَّكَ أَوْحَى لَهَا ﴿۵﴾=آنگاه كه زمين به لرزش [شديد] خود لرزانيده شود (۱)و زمين بارهاى سنگين خود را برون افكند (۲)و انسان گويد [زمين] را چه شده است (۳)آن روز است كه [زمين] خبرهاى خود را باز گويد (۴)[همان گونه] كه پروردگارت بدان وحى كرده است (۵) }

آن روز است که زمین خبرهای خود را بازگوید ! یعنی خاک و زمین خبرها را در خود حفظ می نماید. چنانچه اعضا و جوارح ما نیز که از خاک خلق شده اند در قیامت بر علیه ما شهادت می دهند. بنابراین خاک خاصیت حفظ خاطرات را دارد. ضمن اینکه خاک زمین عنصری است که به نعمت وحی و خطاب اللّه تبارک تعالی متنعم می شود و این فرق انسان اشرف موجودات خاکی بر جنیان و سایر موجودات دیگر است.
خاک است که محرم اسرار حق است و خاک شناسی خود یک تخصص است. و امام علی بن ابی طالب (ع) ابوتراب (پدر خاک) است.

اما غرض این بود که بگویم بسیاری اینگونه فکر می نمایند که ریختن خاک مرده تنها انرژی کفر و منفی را با خود منتقل می نماید در حالی که اینکار باعث انتقال بعضی موجودات موذی اطراف قبر کفار نیز می شود.

نکته دیگر در باره جنیان و خاک این است که اینان به مانند ما انسان ها در برابر دشمن مشترک با هم متحد می شوند و از خاک خویش دفاع می نمایند.
فرض نمایید که در نقطه ای چند طایفه یا فامیل از جنیان وجود داشته باشند که با یکدیگر اختلاف دارند. اما اینان در برابر جنیانی که از جای دیگر به آنها حمله کنند اختلافات را کنار گذاشته و از خاکشان دفاع می کنند.


مرئی شدن جنیان

طبق آماری که فقیر تا دو سال پیش داشتم در کشور ما حداقل در هشت نقطه گروه های کوچکی از جنیان مرئی شده اند.
دو نقطه در استان البرز
دو نقطه در استان آذربایجان شرقی
دو نقطه در استان قزوین
یک نقطه در استان کرمانشاهان (متعلق به یارسانیان که نیمه مرئی هستند)
یک نقطه در خراسان

نکته 1 : حداقل در یک نقطه از این مناطق جنیان توسط نیروهای امنیتی با کمک بعضی اساتید دورشان حصار کشیده شده است و بعضی بزرگان نظام نیز از آن بازدید کرده اند.

نکته 1 از 1: حداقل در دو جا نیز جنیان مرئی شده توسط نیروهاب امنیتی تحت نظرند ولی دورشان حصار کشیده نشده است. 

نکته 2: اکثر اینان در اثر جنگ ها و حیطه دخالت انسانی مرئی شده اند.
هر گاه این موجودات با یکدیگر درگیر شده اند و شخص یا اشخاص بزرگ معنوی نیز با دم خویش در جنگ ها دخالت نموده اند. در اثر حجم انبوهی از انرژی ها در آن نقطه لایه ها پاره شده و گروهی از اینان مرئی شده اند.

نکته 3: مرئی شدن جنیان در ایران خلاصه نمی شود و حداقل تا آنجا که فقیر می دانم در عربستان سعودی و انگلستان نیز اتفاق افتاده است.

نکته 4: تا آنجا که فقیر اطلاع دارم دیده نشده که یک فامیل پریان در جایی مرئی شوند. اما تک پریانی مرئی شده اند و در بُعد ما زندگی می نمایند.

نکته 5: فقیر نشنیده ام که دیوها چه به صورت فامیلی و چه به صورت تکی مرئی شده باشند.

نکته 6: جنیان مرئی شده با مادی شدن دچار محدودیات عالم ماده شده اند.
البته جنیان موجود در کرمانشاهان همانگونه که گفته شد نیمه مرئی هستند و محدودیت های مادی را ندارند.

نکته 7: حتماً اکثر دوستداران علوم ماورا
شنیده اند که کوتوله هایی نیز در نقاطی از کشور مرئی شده اند و معاملاتی میلیاردی نیز بر سر آنان انجام می گیرد. اصل این خبر کاملا درست است هر چند که اکثر کلیپ های منتشر شده در مجاز در این باره دروغ و ساختگی است و ممکن است که بعضی نقاطی که ادعا شده است اینان مرئی شده اند نیز اشتباه باشد اما اصل خبر کاملاً درست است و گزارش ها و پرونده هایی در دستگاه های امنیتی کشور در این باره وجود دارد.

آنچه که فقیر در این باره گفتم در حیطه  یافته های خویش است و این یافته ها کامل نیست و ممکن است نیاز به تصحیح داشته باشد.

ادامه...👇

@soltannasir
👺👹👿😈👻

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 396
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 26
  • گوگل دیروز : 80
  • بازدید هفته : 2,126
  • بازدید ماه : 6,299
  • بازدید سال : 79,588
  • بازدید کلی : 1,148,026