loading...
سلطان نصیر

https://t.me/soltannasir/3790

کلیپ ائتلاف ضد سانسور بخش چهاردهم 

{حال چرا اینگونه است؟ می توانید با پرسیدن اینکه چه کسی ایالات متحده و بریتانیا را تا این حد کنترل می کند، پاسخ دهید. آژانس امنیت ملی در ایالات متحده از طریق ماهواره echelon (شنود الکترونیک) با سوت زدن صدای ماهواره های وسط شهر با هکرهای سوت می تواند در سراسر جهان قلدری کند.
آنها می توانند شما را در هر جایی دقیقاً تشخیص دهند. آنها می دانند که من اینجا هستم و می توانند هر کلمه ای را که من می گویم بشنوند  و اگر بخواهند می توانند یک پرتو بفرستند تا من ناک اوت شوم یا حتی بمیرم. دوستانی که مانند من اطلاعات زیادی داشتند قبلاً کشته شده اند. آنها هر دو پدر و مادرم را کشتند. سعی می کنند من را خفه کنند . وقتی مادرم گفت رونی لطفاً بس کن. من به مادرم گفتم وقتی متوقف شوم آنها به راه خود ادامه می دهند و به همین دلیل است که من در وظیفه خود  در اینجا پایدار هستم. اما آسان نیست. خانه من بیش از 300 بار مورد سرقت قرار گرفته است و پلیس هیچ کاری نمی کند. پلیس به آنها کمک می کند. من مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و بیهوش شدم  و به بیمارستان رفتم. }

ادامه...👇

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 21
  • گوگل دیروز : 80
  • بازدید هفته : 1,941
  • بازدید ماه : 6,114
  • بازدید سال : 79,403
  • بازدید کلی : 1,147,841