loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

            { درد و دل 114}

   { علوم غریبه و اساتید، وادی جن 20}

ادامه...👇


البته گاه نیز ماجرا اینگونه پیش نمی رود و شخص توسط جن آسیب می بیند. به طور کلی در موارد اینچنینی نباید به دنبال عملی مجرب بود که امکان عدم موفقیت در آن وجود نداشته باشد.

این ماجرا را برای آن نقل کردم که اخیراً در کلیپی مشاهده نمودم شخصی معمم درباره جنیان با توجه به این حدیث امام ناطق جعفر صادق(ع) ‌‌: 👈«هر که سوره جن را بسیار بخواند، در دنیا از چشم جنیان و دمیدن‌ها و سحر و مکر ایشان محفوظ باشد.» می گوید که اینکه سوره جن باعث جذب جنیان می شود اشتباه است و ما حدیث داریم که باعث دفع می شود.
کمی بالاتر گفته شد که سوره جن هم باعث جذب جنیان می شود و هم باعث حفاظت نسبی از آزار جنیان می شود. بنابراین هم حدیث معصوم درست است و هم سخن کسی که می گوید سوره جن باعث جذب و دوستی جنیان می شود و اینگونه می توان بین حدیث و تجربه عینی جمع نمود.


نکته مهم : فقیر خوانندگان را از دستوراتی که به سرعت باعث باز شدن چشم ها به روی عالم این موجودات بود ترساندم و خطرات اینکار را گوشزد کردم اما با اینحال می گویم تمام علوم غریبه در بخش عملی در حیطه باز شدن چشم به عوالم این موجودات و عالم مثال می گذرد و به اصطلاح متافیظیک جدید تمام علوم غریبه بر روی شاخ بُعد چهارم می چرخد.
یعنی تا جسم و روح و ذهن و روان به طور کامل توانایی ورود به این عالم را پیدا ننماید اعمال شخص در علوم غریبه چندان موثر نخواهد افتاد.
شخص می خواهد برهتیه بخواند و انواع اذکار و نمازها و دستورات را انجام دهد برای اینکه عملش و قلمش خوب جاری شود نیاز است که به این بُعد وارد شود وگرنه تاثیرات عملش اندک خواهد بود.
بنابراین بهتر است شخص چندین سال سلوک عملی کند و روح را به طور کلی قوی نماید و هم زمان بخش علمی را بیاموزد و گاه گداری برای تفنن و برآورد تأثیر عمل اعمال مثبتی _البته ترجیحاً زیر نظر استاد_ با این علوم انجام دهد.
آنگاه پس از چند سال چشمش را به روی عوالم این موجودات باز نماید.


نکته مهم دیگر : یکی از نکات مهم دیگر که باید بدان اشاره نمود باز شدن نسبی دست این موجودات برای دخالت در حیطه عالم مادی ماست و فقیر شاهد هستم که روز به روز این موجودات در حال گستاخ تر شدن می باشند.
برای مثال طبق اطلاع موثقی که فقیر در اختیار دارم کمتر از سه سال پیش جنیان به دستور شخصی، فردی  را در حیاط حرم حضرت فاطمه معصومه (س) زدند. خب چنین اموری سابقاً به هیچ عنوان از این فرومایگان دیده نمی شده است. اما امروزه در سالهای نزدیک به شروع دوره آخرالزمان روز به روز گستاخی این موجودات بیشتر می شود و دستشان برای دخالت در عالم ما بازتر می شود و یکی از مهم ترین علل چنین امری خود ما انسان ها هستیم که با دنبال جادو رفتن برای حل مشکلات خویش به هر قیمتی یا گوشمالی دادن دیگران و غیره پای این امور را در جهان باز می نماییم.
البته انجمن های مخفی نیز با اعمال جادوی سیاه و شیطنی خویش نقش بسیار مهم و پُر رنگی در این باره دارند و البته از تأثیر هالیوود در ترویج جادو در فیلم ها و سریال ها و حتی کارتون هایش نباید غافل شد.

اما یکی از راه هایی که در مقابله با جنیان تا حدود زیادی موثر است مصرف گیاه سُداب است. اگر سُداب به طور مداوم مصرف شود باعث می شود که جنیان سمت مصرف کننده نیایند.
می توان سُداب را هم به صورت خوراکی و هم به صورت دم کرده مصرف نمود.
میزان مصرف خوراکی آن در حد سر ناخن باید باشد که به روی غذا پاشیده شود.
میزان مصرف دم کرده آن نباید از روزی یک مثقال 4/6 گرم بیشتر باشد که چنین میزانی هم دم کرده اش بهتر است در بیش از یک وعده استفاده شود.

نکته 1 : برای مصرف سُداب بهتر است با طبیب مشورت شود. زیرا مصرف بیش از حد آن باعث مشکلاتی در معده می شود.

نکته 2: سُداب اگر به طور مداوم ولو به میزان اندک مصرف شود باعث ضعف قوای جنسی و ضعف بینایی می شود.
(احتمالاً باعث ربایش روی که پیش ساز هورمون جنسی مردانه تسترون است و در بینایی نیز موثر است می شود)

نکته 3: کاشتن سُداب در گلدان یا باغچه نیز مفید است در قدیم بر جلوی در معابد در هند این گیاه را می کاشتند تا از نزدیک شدن جنیان جلوگیری نمایند.

نکته 4: مصرف سُداب به طور مداوم باعث رقیق شدن قلب و افزایش حس و حال معنوی می شود. همچنین تمرکز را نیز بالا می برد.

نکته 5: مخلوط نمودن سُداب با سرکه و مالیدن آن به بدن نیز در عدم نزدیک شدن جنیان به فرد موثر است. حتی با کمک این مخلوط می توان جنی را که در بدن فرد حلول کرده از بدن خارج کرد.


@soltannasir
👺👹👿😈👻

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 4,035
  • بازدید ماه : 4,035
  • بازدید سال : 102,573
  • بازدید کلی : 1,171,011