loading...
سلطان نصیر

@soltannasir 

 

         { پاسخ به سوالات  96 }

 

       { نکات طبی مهم و نایاب 2 } 

 

ادامه ...👇

 

 

نکته 6: از طب آهن ربایی بهتر است در فواصل 120 روز یک بار استفاده شود . یعنی در هر 120 روز ، یک اربعین توسط شخص انجام شود . 

اگر وضعیت بیماری شخص بغرنج است می تواند در صورت توان جسمانی به صورت متوالی از این روش استفاده نماید .

 

نکته 7:  ممکن است افراد سالم  برای افزایش انرژی کالبد خویش ، تصمیم بگیرند که از این روش به طور مداوم استفاده نمایند . به این افراد نیز توصیه می شود که سالی دوبار تا حداکثر چهار بار (دو بار بهتر است ) بیشتر از این روش استفاده ننمایند .  

اصولا باید توجه داشت که تعادل همواره مهم است و افراط و تفریط دارای اشکال است . استفاده مفرط از چنین روش هایی ممکن است علاوه بر مشکلات جسمی احتمالی ، با وابستگی سالک به آهنربا باعث ضعف سالک در ذکر شود !!

 

3⃣ : آیه 11 سوره مبارکه فصلت در درمان بیماری سرطان ریه موثر است : 👇

 

{ ثُمَّ اسْتَوَى إِلَى السَّمَاءِ وَهِيَ دُخَانٌ فَقَالَ لَهَا وَلِلْأَرْضِ ائْتِيَا طَوْعًا أَوْ كَرْهًا قَالَتَا أَتَيْنَا طَائِعِينَ ﴿۱۱﴾

 

سپس آهنگ [آفرينش] آسمان كرد و آن بخارى بود پس به آن و به زمين فرمود خواه يا ناخواه بياييد آن دو گفتند فرمان‏پذير آمديم (۱۱) }

 

می توان آیه را به عدد نام شخص و مادرش و کن ( 70) قرائت نمود . 

یا 

می توان به عدد آیه به حساب جمل کبیر  قرائت نمود .

همچنین می توان آیه را با زغال پس از غروب آفتاب بر روی کاغذ سفید نوشت و با آن غسل نمود . 

 

نکته : می توان برای درمان بیماری کشنده  سرطان ریه  این روش را با روش درمان آهنربایی تلفیق نمود . 

همچنین می توان برای درمان بیماری سرطان خون از سوره حدید نیز به عنوان درمان مکمل استفاده کرد .

 

4⃣ : نوع دیگری از آب نورانی برای شفای بیماری ها و سلامت بدن : 👇

        

یک دیگ بزرگ تهیه شود و درونش آب ریخته شود . 

 هفتاد بار حمد و 11 بار آیه الکرسی و یک بار چهار قل و 4 بار آیه نور  بر روی آب خوانده شود  .  قرائت توأم با طمأنینه باشد تا آب ارتعاش پیدا نماید  و ارتعاش ذکر و قرائت را دریافت نماید  یعنی لب نزدیک ظرف آب باشد . 

بعد انجام دستور آب با لیوان و قیف داخل ظروف ریخته شود و داخل یخچال گذاشته شود و میل شود .

 

نکته  : این دستور به تنهایی برای درمان کافی نمی باشد و می توان از آن به عنوان روشی مکمل استفاده نمود .

 

5⃣ : در ظرفی آب داغ را با نبات و کمی زعفران ریخته شود  و یک بار سوره حمد و 4بار  آیه نور و 10 بار سوره شمس بر روی آن قرائت شود و سپس نوشیده شود . موقتا در رفع ضعف قوای بدنی موثر است . 

 

6⃣ : در اربعینات ترک حیوانی از قارچ و غذاهایی نظیر آن استفاده ننمایید !

 یکی از مهم ترین دلایل  ترک حیوانی هم راستا شدن با موجودات نورانی نظیر فرشتگان است . زیرا فرشتگان موجوداتی روحانی هستند که فاقد صفت شهوت می باشند و برای تطابق با آنان از اغذیه غیر حیوانی استفاده می شود . تا هم راستایی با آنان راحت تر انجام شود . بنابراین با ترک حیوانی خصوصیات حیوانی در وجود فرد  کاهش می یابد  .اما یکی دیگر از دلایل ترک حیوانی خوردن غذاهای نورانی است . می دانیم که فرشتگان موجوداتی هستند که  خلقت آنان از نور است بنابراین برای ارتباط با آنان باید با عالم آنان تطابق پیدا نمود . در نتیجه  باید نورانی شد .  نورانی شدن از طریق اذکار و دستورات انجام می شود . اما با اینحال تغذیه نیز  در این امر بسیار مهم است . یکی از مهم  ترین فرق غذاهای غیر حیوانی نظیر میوه جات ، حبوبات ، سبزی جات ، غلات و ... با غذاهای حیوانی این است که 👈 مستقیما در معرض تابش نور خورشید بوده اند . غذاهایی  نظیر میوه که مستقیما در معرض تابش نور خورشید بوده اند در بدن انسان بسیار سریع تر و راحت تر با ذکر و دستورات اربعین به نور تبدیل می شوند . تا غذایی نظیر گوشت ، زیرا من باب مثال گوسفند ، علف میخورد که در معرض نور خورشید بوده و ما گوشت وی را . در نتیجه گوشت وی با ذکر و دستورات دیر تر و سخت تر به نور تبدیل می شود . 

حال با توجه به مطلب یاد شده می دانیم که قارچ های موجود در بازار در محیط مرطوب و تاریک پرورش می یابند . بنابراین استفاده زیاد از آن در اربعینات ترک حیوانی توصیه نمی شود . زیرا با نور خورشید پرورش نیافته اند و به سختی به نور تبدیل می شوند .  

 

نکته : میوه های گلخانه ای نیز چون در معرض نور خورشید قرار نگرفته اند . از این جهت مفید نمی باشند و استفاده از آن توصیه نمی شود . 

 

نکته مهم : ماهی درون آب زندگی می نماید و بدن ماهی به واسطه زندگی در آب کمتر در معرض نور خورشید قرار می گیرد . غذاهایی  که ماهی از آن استفاده می نماید نیز اینگونه است . و از نور خورشید تغذیه نمی شود . بنابراین گوشت ماهی قابلیت تبدیل به نور را کمتر دارد . 

 

ادامه دارد ...

 

#طب #فصلت #سرطان_ریه #آهنربا #قارچ

@soltannasir 

☀️

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 137
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 486
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 1,479
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,910
  • بازدید ماه : 2,910
  • بازدید سال : 101,448
  • بازدید کلی : 1,169,886