loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

            {درد و دل 113}

   { علوم غریبه و اساتید، وادی جن 19}

ادامه...👇

همانگونه که گفته شد مداومت بر این دستور و راست نگه داشتن آن طی چند سال می تواند هاله ای را برای شخص بوجود بیاورد که جنیان نیز از شخص حساب ببرند (البته دو سه جن نه یک لشکر جن 😊)  و حتی سحر ساحران نیز بر چنین شخصی که این دستورات را راست نماید چندان اثر نخواهد کرد. توجه نمایید وقتی شخصی برای کسی که چند سال است این دستور را انجام می دهد سحری قوی بنویسد اولین تأثیرش این خواهد بود که شخص در انجام دستورات خویش کاهلی نماید و اگر شخص با این کاهلی مبارزه کند و دستورات را راست نماید تأثیر سحر به مرور کم و از بین می رود اما اگر کاهلی نماید از همین جا شخص اولین ضربه را خواهد خورد و در ادامه ممکن است ضربات مهلک تری بخورد.
بنابراین مراقبت از دستور مهم تر از هر چیزی است. نقل است که آیت الله العظمی بهجت فومنی تا آخر عمر مبارکشان برنامه اذکار سلوکیشان  12 ساعت طول می کشید و آن را ترک نمی نمودند.
همچنین در باره چنین دستوراتی باید بگویم شخصی که دستوراتی اینچنینی را سالها انجام می دهد و آن را راست می نماید اگر واقعا این اذکار را با کیفیت بگوید در اثر انجام چنین دستوراتی موکلینی به سمت سالک جذب می شوند و در کنار سالک زندگی می نمایند. در واقع از عالم ملکوت به سالک ذاکر موکل می دهند. هر چند خود وی موکل را نبیند اما بعضاً می تواند الهامات و القائات موکلین را در زندگی خود ببیند.
دیده شده که سالکین متشرع که ذاکر بودند و استادی نداشتند در اثر کثرت عبادت موکلینی به آنها اعطاء شده بود و خود قادر به دیدن موکلین خویش نبودند.

نکته : در باب قرائت سه بار سوره جن باید گفت که از سوره جن برای احضار جنیان استفاده می شود. اگر کسی اهلش باشد تنها با آیه اول این سوره بدون بخور و....می تواند جن احضار نماید.
اگر شخصی سه اربعین 120 روز در خلوت جایی دور از مردم با ترک حیوانی جلالی هر شب سوره جن را 72 بار با صدای بلند و به گونه ای امری بخواند موفق به دیدن جنیان خواهد شد و نیاز به بخور خاص و غیره هم نیست البته اگر بخورات مناسب باشد مطمئناً به نتیجه مطلوب منجر می شود.
همچنین از شیخ علاالدین نقل دارم که اگر شخص در قبرستان ... در استان اردبیل برود و سه شب متوالی با ترک حیوانی جلالی سوره جن را 53 بار با صدای بلند و به گونه امری قرائت نماید موفق به دیدار جنیان خواهد شد.

نکته مهم : فقیر چنین دستوراتی را که می تواند ظرف سه الی 120 روز باعث باز شدن چشم شود توصیه نمی نمایم و برنامه ای سه الی نُه ساله سلوکی را به عنوان پیش زمینه برای این مهم مناسب می دانم. زیرا امنیت برای شخص تا زمانی است که موفق به دیدن این فرومایگان نشود و پس از باز شدن چشم امنیت شخص به هیچ عنوان تضمین نیست. در سیر و سلوک و عرفان نیز که هدف تقرب به خداوند است پس از مدتها سلوک چشم سالک خواهی نخواهی به دیدن این موجودات باز می شود اما شخص چون سالها ذاکر بوده و قدرت روحی نسبی در باب مشکلات ناشی از این موجودات را دارد. خطر کمتری وی را تهدید می نماید. ضمن اینکه اصل سیر و سلوک باید زیر نظر پیر صاحب ولایت واقعی باشد که در عصر ما مانند کبریت احمر چنین پیرانی نایابند و چنین پیرانی می توانند خطرات ناشی از جنیان و دیوان و غیره را از سالکین تحت تربیت خویش رفع نمایند.
اما در دستوراتی که شخص سریع توانایی دیدن اینان را بدست می آورد امنیت شخص تضمین نیست زیرا توانایی روحی لازم برای دفاع از خود را ندارد.
این را به جد می گویم بیشتر افراد سرشناس وادی مسخرات حداقل در کشور ما سفید و صد در صد مثبت نیستند بلکه خاکستری یا منفی هستند و شما اگر سالک جوان بسیار مستعدی در این وادی باشید و هدفتان هم راه سفید و نورانی باشد اگر از وجودتان خبردار شوند که به طریق باطنی دیر یا زود می شوند اگر ببینند که سریع دارید پله های ترقی را طی می نمایید از تمام قدرتشان برای زمین زدن شما استفاده می نمایند.
داشتیم افرادی که توسط این غولان راه جوری زمین زده شدند که هرگز نتوانستند بلند شوند. آری ما مسلمانان خود بزرگترین دشمنان خویش می باشیم ضربه ای که خود به خویش می زنیم یهودیان و غیره به ما نمی زنند.

اما سوره جن خاصیت دیگری نیز دارد مداومت بر قرائت سه بار سوره جن در طی سالیان باعث می شود که در هاله اطراف فرد و محیط اطرافش نوری ایجاد شود که همه گروه ها و طوایف جنیان حتی شیاطینشان به این نور علاقه مند باشند به طوریکه اگر علوم غریبه کاری به جن تحت امر خویش دستور اذیت کردن فرد را دهد بعضاً دیده شده آن جن از فرمان صاحب خویش سرپیچی می کند و از اذیت کردن فرد بدلیل وجود نور قرائت سوره جن در هاله فرد و محیط خودداری می نماید یا آنگونه که دستور گرفته فرد را اذیت نمی نماید و به صاحب خویش دروغ می گوید که وی را آنگونه که گفتی اذیت نمودم.

ادامه ...👇

@soltannsir
👺👹👿😈

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 22
  • گوگل دیروز : 80
  • بازدید هفته : 1,952
  • بازدید ماه : 6,125
  • بازدید سال : 79,414
  • بازدید کلی : 1,147,852