loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

      { پاسخ به سوالات 105}

 { نکاتی در باب قاعده ترقی و ترفع و تنزل و مساوات 5}

ادامه ...👇

نکته : امیدوارم عزیزان دقت نمایند که فهم اینکه در هر عملی چه اتفاقی می افتد . و چه طبعی دارد . و برای آن عمل به چه نیاز است . و همچنین فهم درست فلسفه طبیعت ، به ما در اعمال علوم غریبه کمک می نماید .
برای ایجاد انفجار می توانیم از ضرب حروف در یکدیگر به شیوه ای خاص استفاده نماییم . که این ضرب با بسط تضارب اندکی تفاوت دارد .
همچنین می توانیم ( در ایجاد اختلاف )از سطوح تکسیر مستیقماً عملیات محاسبه را به روش خافیه انجام دهیم یا عدد سطوح تکسیر را به وفق بریم و سپس اعمال لازم را اعمال نماییم.

حال بار دیگر به مسئله ثروت باز می گردیم . گفته شد که بدست آوردن ثروت با عمل ترقی ، ارتباط دارد . و گفتیم که طبع ترقی بادی است . و  ثروت نیز با دسترنج بدست می آید . و دستان نیز  در تنجیم منسوب به برج جوزا و بادی بود .
حال می خواهیم  کسب ثروت از طریق ذکر را بررسی نماییم .
از میان اذکار ثروت نظیر غنی و رزاق و باسط و ..غنی بهترین ذکر است . چرا ?
زیرا طبع حروف آن بادی است .(8بادی ) و با عمل ترقی که بادی است تطابق دارد .
اما اشکالی نیز دارد ! اشکالش چیست ?
ذکر غنی ، از اذکار بادی است . و هنگامی که این ذکر را به شیوه ترقی ، یعنی با اعراب نصب یعنی « غنیاً» ادا می نماییم.  قدرت باد آن افزایش پیدا می کند .
حال وقتی می خواهیم ثروت مادی بدست آوریم . تولید باد می تواند باعث دور شدن پول از ما شود. چرا ?  زیرا ما با تولید باد ، در روند نزدیک شدن ثروت اختلال ایجاد نموده ایم .
چاره چیست ?
استفاده از قانون خلأ و مکش
یعنی چه ? هنگامی که یک نی را در لیوان آب فرو می بریم . و می خواهیم آب بنوشیم . چکار می نماییم ? هوای درون نی را می کشیم . و با اینکار آب به سمت دهانمان حرکت می نماید و آن را  می نوشیم .

حال با توجه به نکته گفته شده  اگر از روش ترقی در ذکر استفاده می نماییم .
باید ذکر را به شکل مکش به درون فرو بریم و به طوری که این فرو بردن شکل مکش ایجاد نماید .

حال اگر بخواهیم اسم غنی را با اسم خویش امتزاج دهیم . و سپس تکسیر نماییم . باید بدانیم که یک بار به شکل معمول اینکار را باید انجام دهیم .
یک بار نیز ، حروف بادی عمل امتزاج را حذف می نماییم . چرا ? زیرا می خواهیم مکش ایجاد نماییم .سپس حروف را تکسیر می نماییم . و سپس سایر اعمال را بر روی سطوح تکسیر  اعمال می نماییم .

{ فرق طلا و اسکناس }

در علم کیمیا طلا فلزی است که ظاهر آن گرم و تر (بادی) و باطن آن سرد و خشک (خاکی) است . بنابراین طلا به دلیل بادی بودن ظاهر آن برای معاملات بسیار مناسب است . چرا ? زیرا خاصیت باد بر یک جا قرار نداشتن آن و متحرک بودنش  است . اما از سویی باطن آن سرد و خشک است . بنابراین باطن آن مرگ است . چرا ?  زیرا مرگ ، سرد و خشک است . بنابراین طلا می تواند باعث  مرگ نیز شود . علی الخصوص اگر ذخیره شود . چرا ? زیرا انباشت نیز خاکی (سرد و خشک) است . هنگامی که شیئ را ذخیره می نماییم . آن را در زمین ذخیره می نماییم. بنابراین طبع ذخیره خاکی است .  
اگر دقت نمایید . در گذشته ذخیره طلا در یک کشور یا باعث می شده که کشورهای دیگر به کشور ذخیره کننده طلا حمله نمایند . و یا افزایش حجم طلا در خزانه کشور به حاکم کشور فشار می آورده و باعث می شده که به کشورهای دیگر حمله نماید . یعنی بخشی از خزانه را خرج لشکر کشی نماید . در بعضی موارد انباشت طلا منجر به دیوانگی حاکمان می شده .
بنابراین طلا ظاهر آن گرم و تر(بادی) است و نیاز به گردش در معاملات دارد .
و باطن آن سرد و خشک (خاکی) است و  میل باطنی در انسان را برای ذخیره کردن بر می انگیزد . و این اشتباه است . زیرا همانگونه که ملاحظه نمودید . انباشت طلای زیاد در یک نقطه مشکل ایجاد می نماید .
نکته : آتش طلا را ذوب می نماید  .
اما طلا در برابر هوا مقام است و اکسید نمی شود . و باد با طبیعت طلا موافق است . طلا در برابر آب نیز مقاوم است . اما با اینحال در آب انباشت می شود .
طلا در برابر خاک نیز مقاوم است . اما با اینحال در آب و خاک انباشت می شود و این مناسب نیست .

اما حال به سراغ اسکناس برویم . جنس اسکناس از چیست ? از کاغذ
طبع آن چیست ? سرد و خشک . هر چند که در ساخت کاغذ از آب نیز استفاده می شود . اما آب آن در طی فرآیند تولید کاغذ ، خشک می شود .
 طبیعت اسکناس خاکی بود بنابراین  انباشت سرمایه را به دنبال دارد . زیرا طبع خاک انباشت است .
و همچنین گفته شد که معاملات و تجارت جنس آن بادی است . و طبع باد و خاک با یکدیگر ناسازگارند . و باد و خاک را به سرعت پراکنده می نماید . و خاصیت اسکناس و خاک نیز انباشت بود . پس  اسکناس نیاز به محلی برای
انباشت دارد . محل انباشت آن کجاست ? بانک ها

ادامه دارد ...

#طلا #اسکناس #غنی #ترقی 
@soltannasir
💰💶

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 29
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 361
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 98,899
  • بازدید کلی : 1,167,337