loading...
سلطان نصیر



 {سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 37}

    { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 19 }

ادامه ...👇

دوستان غربی ما  آمال و آرزوهای خویش را در فیلم ها و سریال هایشان نشان می دهند .  ساختن موادی که بتوان با تزریق آن به مغز 100% دست یافت یا ساخت ماشین زمان و غیره .
و متاسفانه عده ای از جوانان ما نیز خوش بینانه هر آنچه غربی ها به خورد آنان می دهند باور می نمایند .
من باب مثال عده ای می گویند غربی ها ماده cph4 را ساخته اند و فقط بر روی تاثیر آن در عمل در حال آزمایش هستند. 
یا ماشین زمان ساخته شده و در اختیار آزمایشگاه های سری غربی می باشد. 
عزیزان شکی نیست  که غربی ها تحقیقات بسیار ارزنده ای در باب علوم ماوراء دارند و همچنین مسلم است که  آنان در آزمایشگاه های پیشرفته خویش از علوم معمول جهانی جلوتر می باشند .  اما این پیشرفت ها دلیل بر این نیست که آنان موفق به ساخت ماده cph4 یا ماشین زمان شده اند .
موفقیت غربی ها و تلاششان جدا ستودنی است . اما با این وجود اگر آنان تاکنون  به چنین توانایی هایی دست یافته بودند . مطمئن باشید که  اعلام حکومت جهانی می نمودند .
عزیزان غربی ها با وجود استفاده از تکنیک های شرقی نظیر کریا یوگا و انواع دانش تانترای هندی و تبتی و چی کونگ و دائویین چینی و تمامی روش های باستانی و کهنی که در شرق وجود دارد . و احیای بخشی از جادوی کهن باستانی و آیینی با بازخوانی الواح کهن از تمدن های باستانی و با ترکیب علوم جدید فیظیک و کوانتوم و شیمی و ژنتیک و نجوم و موسیقی غیره با علوم کهن و علوم غریبه و خفیه هنوز موفق به باز نمودن بسیاری از علوم الهی نشده اند .
آنان برای باز نمودن کامل علوم  اسرار نیاز به پیدا نمودن  اشیای مقدس کهن و پیدا نمودن استعداد های خاص متولد شده در جهان اسلام دارند . 

نکته : از اشیای مقدس می توان به جام جم و درفش کاویانی و جام عیسی (ع)و انگشترین سلیمانی و گردنبند سلیمانی و مهر جداگانه اش و عصای موسی (ع) و تابوت عهد و گهواره مریم ، چراغ علاالدین ( که تا سال 1382 در یک عتیقه فروشی در لندن بود و اکنون سرنوشت آن نامشخص است . البته فقیر اطلاع ندارم ) ، چراغ خاص خورشیدی  شیخ بهایی ، تیرک کشتی نوح (ع) ، مسند مکتوبه اسرار ، لوح و کتیبه پر رمز و راز ، جفر و جامعه ، جفر احمر ، «مسند و مصحف» حضرت فاطمه زهرا (س) ، ذوالفقار علی (ع) ، مجموعه کتب چرمی و طومارهای مغان ایران باستان ، جام شراب طهور ، آب شفابخش هر بیماری ، پارچه بافته شده بدست ادریس (ع) و تنی چند از بزرگان دیگر ، شمشیر اردوان پنجم ، جام زرین ... ، تکه ای بالای هفت آسمان را نام برد  . همچنین کتب کهن چینیان باستان ، و کتب و رسائل خاص در جهان اسلام یا خارج از مرزهای جهان اسلام و اشیای کوچک و بزرگ دیگر ، اشیائی هستند که آنان بدنبال آن می گردند .
اشیای خاص در صورت توان استفاده از دانش کهن به جای مانده در آن شئ ، می تواند زحمت دارنده شئ را تا حد زیادی کم نماید .
فرض نمایید شما به دنبال مسخر کردن جملگی شیاطین و باد به مانند سلیمان(ع) هستید . داشتن انگشتری سلیمان به شرط توان استفاده از آن می تواند زحمت شما را در مسخر نمودن کم نماید . در غیر این صورت شما باید توانی به مثابه سلیمان (ع) داشته باشید تا بتوانید دست به چنین مسخراتی بزنید .
و تا به امروز کسی به غیر از وی موفق به چنین امری نشده است .
و این همان معنی دعای وی است که می فرماید : { قالَ رَبِّ اغْفِرْ لي‏ وَ هَبْ لي‏ مُلْكاً لا يَنْبَغي‏ لِأَحَدٍ مِنْ بَعْدي إِنَّكَ أَنْتَ الْوَهَّابُ «سورة ص، آیة 35»}

پس اشیاء خاص معنوی توانایی خاص معنوی را به دارنده آن می دهند و مسیر را برای صاحبش در  زمینه ای که آن شی خاص کاربرد دارد کوتاه می نماید .

اما استعداد های خاص معنوی  متولد شده در جهان اسلام ، به طور خاص افرادی هستند که علوم اسرار بدستشان باز خواهد شد . و جسم و جانشان  توانایی سفر به عوالم خاص را دارد . تعداد آنان به طور خاص 53 نفر می باشد . اسامی و محل تولدشان نامشخص است .
اما مهمترین راه کاربردی برای پیشرفت های معنوی و غلبه بر محدودیت زمان  👈 جغرافیای معنوی زمین و 👈سفر به عوالم این موجودات است .
در زمین مادی ما مکان های خاصی هستند که محل تجمع نیرو یا نیروهای خاصی می باشند . و اگر شخصی  در زمان های خاص نجومی_ بنا به زایچه که برای هر فرد متفاوت است_  در آن مکان حضور یابد  می تواند از نیروی خاص معنوی _ که آن مکان محل تجمع آن می باشد _ استفاده نماید و اینگونه  پیشرفت خویش را  سرعتی چند برابر ببخشد .
برای مثال برای هر کدام از جادوهای سفید و خاکستری و سیاه  مکان های خاصی در زمین ما  وجود دارد که حضور در آن مکان ها در زمان نجومی خاص نیروی جادو را در شخص چند  برابر می نماید .

ادامه دارد ...

#سلیمان(ع) #انگشترین #عصای_موسی(ع) #تابوت_عهد #اشیاءخاص
@soltannasir
💟💟💟💟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 470
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 1,177
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,608
  • بازدید ماه : 2,608
  • بازدید سال : 101,146
  • بازدید کلی : 1,169,584