loading...
سلطان نصیر



   { درد و دل سلطان نصیری 8}

{ شرایط  ارتباط با نویسنده و ادمین }

با وجود آنکه گذاشتن شرط و شروط برای خوانندگان کار درستی نیست . اما با این حال باید چند نکته را متذکر شوم .  که در وقت اعضای سلطان نصیر  و فقیر صرفه جویی شود .

1⃣فقیر نویسنده کانال اصلی سلطان نصیر می باشم . و سه کانال دیگر از مجموعه سلطان نصیر توسط دو تن از عزیزان اداره می شود . 
کانال عبری ما زحمت بسیاری برای آن  کشیده شده است . که جدا جای تقدیر و تشکر بسیار  دارد .
و دو کانال دیگر( سلطان 313 و گنجینه )  هم مطالب آن عمدتا توسط همین عزیزان از کتب مختلف انتخاب و بعضا باز نویسی به زبان ساده  می شود .
( که فقیر همانگونه که گفتم  مخالف باز نویسی می باشم)  بنابراین فقیر پاسخ گوی مطالب به اشتراک گذاشته شده در سه کانال دیگر  سلطان نصیر نیستم . و فقط پاسخ گوی مطالب نوشته شده در همین کانال( اصلی ) می باشم .

2⃣ عزیزان به سوالات غیر مرتبط با مطالب کانال پاسخی داده نمی شود .
من باب مثال ما هنوز در باب علوم غریبه چندان سخنی  نگفته ایم حال عزیزی در باب علم کیمیا سوالی بپرسد . طبیعتا چنین سوالی غیر مرتبط است . و پاسخی بدان داده نخواهد شد .

3⃣ عزیزان به سوالات خصوصی پاسخی داده نمی شود .
(سوالاتی نظیر اینکه نام فقیر چیست و یا چند سال دارم و یا ساکن چه شهری هستم و شماره بنده چیست و سوالاتی از این قبیل )

4⃣ عزیزانی که مشکلاتی در زندگی شخصی دارند و دنبال دعا نویس می باشند . باید بدانند که فقیر دعا نویس نمی باشم . و دعا نویسان فعال در محیط مجاز  به هیچ عنوان مورد تایید فقیر نیستند . و دعا نویسانی که در غیر مجاز هم فعال می باشند . با وجود آنکه تنها یک درصد (1%) آنان بعضی شرایط دعا نویسی را دارا می باشند . با این حال مورد تایید فقیر نیستند .
 متاسفانه بعضی عزیزانی را هم که به افراد ( اساتید ) شناخته شده در این وادی( علوم غریبه )  ارجاع دادیم . هر چند این افراد ( شناخته شده ) پولی از مراجعه کنندگان دریافت نمی نمایند . ولی رفتار این اساتید و بی توجهی به مشکلات مراجعه کنندگین چندان برای فقیر قابل درک نبود .
اگر این آقایان ساعاتی را به رسیدگی به مشکلات خلق الله اختصاص داده اند . پس وظیفه دارند که به مشکلات آنان درست  رسیدگی نمایند . بی توجهی به مشکلات مراجعه کنندگان باعث رونق بازار  شیادان و کاسبین  در این وادی می شود .
نکته مهم : 👇

عزیزان این نکته را از فقیر به یادگار داشته باشید . استاد متوسط در این وادی ( علوم غریبه و خفیه ) نیازی به  گرفتن پول از خلق الله ندارد . اگر واقعا به دنبال پول و ثروت باشد .
می تواند  یک قلم جنس در بیاورد که میلیاردها تومان ارزش داشته باشد . نیازی ندارد که همچون صاعقه به جیب خلق الله بزند .

نکته 2 : این نکته را نیز یاد آوری نمایم که همانگونه که پیشتر گفته ام .  فقیر در این وادی ( علوم غریبه )  استاد نیستم . و فقط با این علوم به اندازه نیاز شخصی خویش آشنایی دارم .
متاسفانه فقیر شاهد این مسئله هستم که در محیط مجاز  به اشخاصی استاد خطاب می شود . که بعضی از اصول اولیه این علوم را نمی دانند و نزد اساتید مسلم این وادی تلمذ ننموده اند . و این به اصطلاح  اساتید مشتی دلال و کار چاق کن در محیط مجاز در  اختیار دارند که تبلیغ آنان را می نمایند . تا با همدیگر به شکل دسته جمعی کاسبی نمایند .
 
نکته 3 : اساتید بزرگ این وادی ( علوم غریبه و خفیه ) در جهان اسلام بیشتر نیرویشان صرف تقابل با قبالیست های جحود می شود . و در گمنامی به سر می برند . و این علوم را صرف رسیدگی به امور خلق الله نمی نمایند .
زیرا تقابل با جادوی جحودان نتیجه آن به کل جامعه مسلمین می رسد . ولی رسیدگی به امور خلق الله فقط مشکلات عده کوچکی  را حل می نماید . و بدیهی است که در شرایط کنونی که جنگ های باطنی عجیبی  در حال انجام است . و این جنگ ها روز به روز شدت و قوت بیشتری می گیرد . صرف نمودن نیرو برای رسیدگی به امور مردم و حل نمودن مشکلاتشان کاری عبث و بیهوده است و ضرر آن ( برای جهان اسلام ) بیش از فایده آن است .

5⃣ : عزیزانی که خواب و رویا و مکاشفه و درد و دل شخصی دارند . به فقیر ( نویسنده ) مراجعه ننمایند . لطفا به ادمین مراجعه نمایند

6⃣ : پس از آنکه فقیر  نام قزوین را به عنوان مرکز علوم غریبه در کشور ذکر نمودم و از جغرافیای آن ولو مختصر سخن گفتم . دو تن از عزیزانی که عضو سلطان نصیر می باشند . به یکی از عزیزان اطلاعاتی در باره نقاطی از استان قزوین دادند . که برای فقیر که تا حدی آشنایی با آن جغرافیا داشتم تازگی داشت .  یا عزیز دیگری از جغرافیای ایلام برای فقیر سخن گفت . که بسیار جالب بود .  عزیزان ساکن هر نقطه از کشور که هستید اگر اطلاعاتی خوب در باب جغرافیای محل زندگی تان دارید خوشحال می شوم به فقیر اطلاع دهید .


#سلطان_نصیری #استاد #ادمین 
@soltannasir
⚪️⚪️

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 408
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 799
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,230
  • بازدید ماه : 2,230
  • بازدید سال : 100,768
  • بازدید کلی : 1,169,206