loading...
سلطان نصیر

 

      { درد و دل سلطان نصیری }


مباحث کانال سلطان نصیر در سال 95 به اتمام رسید .

ان شاءالله در ایام عید نوروز بنا به وعده داده شد . به مدت چند روز ارتباط با نویسنده و یکی از ادمین ها را در کانال باز می نماییم . (زمان و شرایط آن بعدا اعلام می شود )

امیدوارم خوانندگان گرامی که مباحث سلطان نصیر را دنبال می نمایند . به فقیر این حق را بدهند که پس از نزدیک به ده ماه فعالیت مداوم ، کمی هم استراحت نمایم .
ان شاءالله پس از اتمام ایام نوروز از روز چهارده فروردین  ادامه مطالب را پیگیری می نماییم .
اما با اینحال این بدان معنی نیست که در کانال  سلطان نصیر در این مدت هیچ ارسالی  نخواهیم داشت .
ان شاءالله درد و دل هایی از جنس سلطان نصیر ( کانال سلطان نصیر ) و آنچه بر آن گذشت خواهیم داشت .
از عزیزانی که پیگیر مباحث مطرح شده در کانال هستند می خواهم که این درد و دل ها را نیز  که جنس آن متفاوت(سلطان نصیری ) است . با دقت بخوانند .

سلطان نصیر در سال 95 به پایان رسید . فقیر هنگامی که به مباحث مطرح شده در سلطان نصیر  نگاه می نمایم . نظر بر این دارم که  مباحث بسیار خوبی در کانال تا کنون مطرح شده که بخشی از آن جدید بوده است  .  
و هر خواننده با انصاف و اهل خردی که مباحث سلطان نصیر را از ابتدا تا کنون با دقت تمام خوانده است .  احتمالا اذعان به متفاوت بودن مباحث سلطان نصیر و نوع نگاه و جهان بینی آن دارد  .
اما با این حال هنگامی که به مباحثی که در کانال  وعده داده ایم که بررسی نماییم .و هنوز بررسی ننموده ایم و سایر مباحثی که باید بدان بپردازیم . نگاه می نمایم . متوجه این مطلب می شوم که اگر خوش بینانه نگاه نمایم تاکنون  یک دهم مباحث لازم  هم در کانال  مطرح نشده است . و این کار را برای فقیر مشکل می نماید .
ابتدای استارت کانال سلطان نصیر با امام خویش عهد نمودم تا نیمه شعبان سال 96 در خدمت خوانندگان باشم . ولی اکنون بخوبی می دانم که نیاز به زمان بیشتری دارم. 
ان شاءالله در صورت زنده بودن و سلامتی جسم و جان ،  اگر مشکل خاصی برای کانال و شخص بنده پیش نیاید تا هنگامی که مباحثی که لازم است را مطرح ننمایم . سلطان نصیر به کار خویش پایان نخواهد داد .
بنابراین تا انتهای سلطان نصیر با ما همراه باشید .
اما پاسخ به  تعدادی  از اشکالات احتمالی که در ذهن بعضی خوانندگان کانال ممکن است . ایجاد شده باشد .
 
اشکال اول : بسیاری از مباحث سلطان نصیر ، نظیر جغرافیای علوم غریبه و آن جغرافیای خاص نام برده شده یا مبحث جمشید و فریدون که قرار بودبدان پرداخته شود و یا مبحث سلیمان(ع)  و داوود (ع) و غیره نصفه و نیمه رها شد .
و تکمیل نشد !

پاسخ : این  اشکال را کاملا می پذیرم .
اما علل آن 👇👇👇

 1⃣ بعضی مباحث تعمدا رها شد تا بوقتش بدان باز گردیم و تکمیلش نماییم .  ادامه دار شدن  بعضی مباحث باعث ایجاد بعضی حساسیت ها می شد . که لزومی به توضیح در باب آن(حساسیت ها )  نمی بینم .
2⃣خوانندگان عزیز نیز این  مسئله را در نظر داشته باشند . مطالب گوناگونی که تا کنون در کانال مطرح شده ، حجم آن  بسیار زیاد و متنوع بوده ، هنگامی که شما  از علوم مختلف صحبت  می نمایید . چون علوم مختلف  به هم پیوستگی دارند . فقیر در هر باب سعی می نمایم که این پیوستگی را نشان دهم .  که چگونه از  هر علمی در علمی دیگر و از هر مبحثی در مبحثی دیگر می توان استفاده نمود و به نظرات جدیدی دست پیدا کرد . و این مسئله بعضا باعث می شود که گاه از مبحث اصلی فاصله گرفته شود و سر از وادی دیگری در آوریم .
3⃣ علت دیگر نیمه رها شدن بعضی مباحث آن بود که عده ای هم  اعتراض می نمودند که مباحث( جغرافیا و ..)  خسته  کننده شده است .
4⃣همچنین اگر خوانندگان  عزیز دقت نمایند . در مبحث تشابه انوار و تقابل نور و ظلمت و حج ما مباحثی را مطرح نمودیم و آن را رها نمودیم . و اکنون در مبحث سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی که هنوز تکمیل نشده است . از قواعد تشابه انوار و عالم مثال استفاده نمودیم . پس همانگونه که ملاحظه می نمایید اگر سلطان نصیر را با دقت مطالعه نمایید . پیوستگی مطالب _علی رغم گستردگی زیاد آن را _ملاحظه خواهید نمود . و درانتهای سلطان نصیر ملاحظه خواهید نمود که چگونه مطالب و مباحث مختلف به هم خواهند پیوست و همگی در یک راستای واحد بکار گرفته خواهند شد . ( البته این مسئله اکنون نیز تا حدی مشخص است )

ادامه دارد...

#درد_و_دل_سلطان_نصیری #کانال
#سلطان_نصیر
@soltannasir
🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 4,322
  • بازدید ماه : 4,322
  • بازدید سال : 102,860
  • بازدید کلی : 1,171,298