loading...
سلطان نصیر

https://t.me/soltannasir/3793

کلیپ ائتلاف ضد سانسور بخش هفدهم 

{من نمی توانستم کلمات را درک کنم اما می دانستم که موضوع مهمی نیست. سپس از خودم پرسیدم خواهرم کجاست؟ زیرا مادرم از خواهرزاده ام نگهداری می کرد. بلافاصله هوشیاری من به یک مهمانی کوکتل منتقل شد. و در آنجا دیدم که خواهرم با یک دوست خانوادگی معاشقه می کند. به اطراف نگاه کردم و نتوانستم شوهرش را ببینم. من می خواستم 800 کیلومتر به سمت شمال و به محل زندگی خود برگردم و ظرف یک ثانیه برگشتم. در آنجا دوباره روی بدن فیزیکی خود معلق بودم و در حالی که من این سفر اختری را انجام می دادم، درست مثل یک توپ نور قدرت داشتم. وقتی وارد این بدن شدم، احساس بیماری می کردم. من می ترسیدم که استفراغ کنم و نمی خواستم این کار را روی بدنم انجام دهم زیرا می ترسیدم که خفه شود. سپس بر این واقعیت تمرکز کردم که می خواهم به زندگی و بدن فیزیکی خود برگردم، من دوباره در آن بودم و هنوز احساس می کردم که سفت است.
صبح روز بعد تلفنی با پدر و مادرم تماس گرفتم. پدرم پاسخ تلفن را داد. از او پرسیدم. مادرم دیروز ساعت 8 شب چه می کرد؟ }

ادامه...👇

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 145
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 784
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,215
  • بازدید ماه : 2,215
  • بازدید سال : 100,753
  • بازدید کلی : 1,169,191