loading...
سلطان نصیر



         { درد و دل 86 }

{ سوءاستفاده از قوانین معنوی توسط دشمنان 7}


 با توجه به دروس پیشین تا حدودی مشخص شد که نمادها چگونه در عالم مثال ایجاد می شوند . و چگونه تاثیر گذار هستند .
بسیاری از دشمن شناسان ما را نظر بر این است که دشمنان ما (ماسون ها و ایلومیناتی ها و سایر انجمن های مخفی ) در استفاده از نمادها بسیار افراطی و خرافه گرا هستند .علت چنین نظر اشتباهی این است که این عزیزان (دشمن شناسان ) از کارکرد عالم مثال اطلاع درستی  ندارند .
دشمنان ما بخوبی می دانند که چه می کنند . هزاران سال پیش در متون باستانی و اسطوره ای در داستان های خدایان نقل  است که خدایان باستانی با نذر و قربانی و دعا و نیایش به درگاهشان قدرت می گرفتند . اگر خدایی نمی توانست . نیاز پرستندگان خویش را بر آورد . ممکن بود نقش خویش را به خدای رقیب بدهد . اینگونه است که در داستان خدایان به مرور زمان بعضی خدایان فراموش می شدند و جای خویش را به خدای دیگری می دادند .
و خدایان انسان ها را مجبور می نمودند تا به تمدن های مجاور حمله نمایند . و پادشاهان بدستور خدایان  مردمان تمدن های مجاور را قتل عام می نمودند  و شهرهایشان را می سوزاندند و خاکستر شهرها را به توبره می کشیدند .
علت این امر این بوده است که اگر  پرستندگان خدایان تمدن های دیگر کشته شوند . آن خدایان نیز چون پرستنده ای ندارند . به مرور زمان ضعیف می شدند . و اینگونه خدایان تمدن مهاجم به راحتی می توانستند . خدایان تمدن مجاور را (در عالم خودشان که بعد دیگر کرات منظومه شمسی است  ) شکست دهند .

نکته : در ماجرای حمله کوروش کبیر به بابل نیز ما شاهد این مسئله هستیم که چگونه مجمع خدایان میان رودانی به ریاست مردوخ چون آیین های پرستش و قربانی به درگاهشان  توسط نبونعید پادشاه بابل منسوخ اعلام شد . مردوخ رئیس این خدایان در کشورهای مختلف به جستجو پرداخت تا کوروش شاه انشان را پیدا نمود و از او خواست که به بابل حمله نماید . مردوخ به کوروش کبیر کمک معنوی نمود تا ماد را به قلمرو خویش اضافه نماید و سپس  بابل را فتح نماید و کوروش کبیر نیز  آیین های پرستش خدایان میان رودان را احیا نمود و اینگونه این خدایان فرومایه از خطر نابودی ، که با عدم پرستش به مرور ایجاد می شد نجات یافتند .
در واقع خدایان به کوروش کبیر و کوروش کبیر به خدایان خدمت نمود .
 در منشور کوروش کبیر به عنوان یک سند بزرگ تاریخی ، این حقیقت تاریخی ثبت شده است .  



حال هنگامی که آنان نمادی مانند تک چشم را که نماد چشم خدای فرومایه رع و همچنین  چشم خدای فرومایه  هورس است . را سالها پیش در پشت اسکناس یک دلاری بر نوک هرم قرار دادند .   از اینکه نظام فکری خویش را آشکارا بیان نمایند . ابایی نداشتند . بلکه در اینکار تعمد نیز داشته اند .
زیرا هنگامی که افکار تمام جهانیان به مرور زمان معطوف به این نکته می شود . که این نماد (تک چشم ) نماد آنان(انجمن های مخفی )  است و چه تاریخ و سرگذشتی دارد . (تاریخ ماجرا و فلسفه تک چشم در متون اساطیر مصر باستان ) از مجموعه این افکار  یک  آگاهی جمعی جهانی به مرور زمان ایجاد می شود . و آنان برای نیرو گرفتن مجدد این نماد «تک چشم » به این آگاهی جمعی جهانی نیاز داشتند .
انجمن های مخفی پس از ایجاد این آگاهی جهانی این نماد(تک چشم ) را به مرور در نقاط مختلف به کار می برند . از فیلم های هالیوودی گرفته تا ایستگاه مترو شهر تهران .
هنگامی که مردم به این نماد تک چشم آگاهانه نگاه می نمایند . با یادآوری اینکه این نماد (تک چشم ) متعلق به انجمن های مخفی (فراماسونری جهانی و ایلومیناتی ها و مصرباستان) است .
در واقع این نماد را قوی تر می نمایند .
زیرا همانگونه که پیشتر گفته شد از این نماد ها یک صورتی کلی در عالم مثال وجود دارد . و صورت های مثالی از نیروی فکر انسان ها تغذیه می نمایند و هر قدر که به آنان بیشتر فکر شود  به مرور زمان  قوی تر می شوند .

نکته 2 : صورت مثالی یک شیء هنگامی که به آن  آگاهانه فکر شود نسبت به هنگامی که ناآگاهانه با آن برخورد و یا فکر شود . قوی تر می شود .
بنابراین دشمنان از نمادها در همه جا  استفاده می نمایند . تا بتوانند آنها را با کمک نیروی فکر  آگاهانه  بشر تقویت نمایند .

نکته 3 :  تقویت کردن  نمادی نظیر تک چشم با کمک به خاطر آوردن آگاهانه آن نماد توسط مردمان جهان ، با توجه به اینکه این نماد ، چشم خدای رع و هورس است علاوه بر تقویت صورت مثالی نماد  تک چشم ، باعث تقویت خدای رع و هورس نیز می شود . و این زمینه بازگشت آنان را فراهم می آورد .

نکته 4 : نماد تک چشم ، نماد چشم دجال نیز هست .


#سوءاستفاده #مثال #تک_چشم
#چشم_هورس #چشم_رع #نماد
@soltannasir
🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 28
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 282
  • بازدید ماه : 282
  • بازدید سال : 98,820
  • بازدید کلی : 1,167,258