loading...
سلطان نصیر

 

           { درد و دل 33} 

 

{ انتقاد از وضعیت پژوهش در علوم انسانی در کشور و تحلیلی بر داستان جمشید و آنچه تا کنون گفته شده است 8}

 

 

غربی ها سال هاست که در حیطه ادیان و اسطوره ; تقریبا اکثر این رشته های تخصصی را ایجاد نموده اند و به شکل گسترده در حال تحقیق می باشند . 

  آنان در تمامی حوزه های علوم انسانی به شکل گسترده در حال تحقیق می باشند . 

برخلاف آنچه که عامه افراد جامعه تصور می نمایند . که علوم پایه و یا علوم فنی و مهندسی و پزشکی مهمترین علوم هستند . 

علوم انسانی و در رأس آن علومی نظیر فلسفه که جهان بینی جامع را برای یک سیستم تعریف می نماید ریاست علوم را بر عهده دارد . 

زیرا نظام های مختلف بر اساس ایدئولوژی های مختلف اداره می شوند . 

و نوع جهان بینی یک نظام و سیستم  نظیر جهان بینی مادی و غیر الهی دول غربی باعث می شود که تمام علوم مورد تحقیق  در آن سیستم بر اساس آن جهان بینی خاص تحقیق و تعریف شود .

بنابراین سخنان رهبر انقلاب در باب نگرانی ایشان از این مسئله که علوم انسانی غربی بدون تحلیل بر اساس جهان بینی مادی و غیر الهی غرب وارد کشور می شود  کاملا به جاست . 

منتهی ما در حیطه علوم انسانی در ساختار آموزش عالی خود مشکلات پایه ای بسیار مهم داریم .

 بنابراین انتظار تولید علوم انسانی اسلامی از دانشگاه ها به شکل بسیار خوب و کامل  با توجه به نقایص موجود در سیستم آموزشی کشور و اینکه جامعه دانشگاهی ما بنیاد آن کاملا به  شکل غربی  بنیانگذاری شده است . به نظر فقیر در شرایط فعلی  امری ممکن نیست . 

وما نیاز داریم که ابتدا در شیوه آموزش عالی کشور اصلاحاتی بنماییم و سپس با شیبی ملایم به مرور علوم انسانی را به سمت اسلامی شدن سوق دهیم  .

بعضی از روش هایی که تاکنون بکار گرفته ایم نه تنها کمکی به بهبود اوضاع ننموده بلکه در بعضی موارد اوضاع را بدتر نیز نموده است . 

مانند انقلاب فرهنگی یا اعمال بعضی محدودیت ها که به خروج جمعی  از استعدادها به خارج از  کشور منجر شد . 

و یا وارد کردن  نیروهای ارزشی در دانشگاه های بزرگ پایتخت به منظور ارزشی شدن جو دانشگاه ها که در نهایت این نیروهای ارزشی چون از نظر سطح دانش با نیروهای نخبه تر موجود در این مراکز آموزشی قابل مقایسه نبودند. در آن سیستم حل شدند و نتوانستند ابراز وجود نمایند . 

اما اینجا سوالی پیش می آید که پس  چاره کار چیست ? 

 پاسخ : اگر ما بدانیم که دشمنان ما چه راهی را رفته اند ما نیز می توانیم بر اساس شیوه آنان الگوی مناسب بر اساس جهان بینی اسلامی  طراحی نماییم . در غرب برخلاف اینکه نظام دانشگاهی آنان غیر الهی و مادی است . 

نظام های حکومتی غربی که بخشی از آن در دستان انجمن های مخفی است . کاملا بر اساس اعتقاد به ماوراء شکل گرفته است . 

منتهی اعقاد به ماورا بر اساس اصول غیر الهی وشیطانی . 

بنابراین این که ما فکر کنیم که حکومت های غربی بر اساس اعتقاد به جهان بینی مادی اداره می شوند . تا حدودی  اشتباه است . اساس رژیم صهیونیستی بر اساس اعتقاد به این مسئله که خاک فلسطین ارض موعود یهودیان(موعود یهودیان عیسی(ع) بود که با نپذیرفتن دعوت وی امروزه موعود  آنان دجال لعین است ) شکل گرفته است .

ما پیشتر  گفتیم که مهمترین دلیل حمله آمریکایی ها به افغانستان پیدا نمودن عالم المسط بوده است . (که هنوز یادمان نرفته که قول شرح آن را داده ایم 😊) 

و مهمترین دلیل حمله آمریکایی ها به عراق احیای تمدن بابل بزرگ بوده است . و همچنین پیدا نمودن محل زندگانی حضرت حجة بن الحسن عسکری(ارواحنا فدا) که احتمال می دادند در آن منطقه باشد . و در بسیاری موارد دیگر نیز دولتمردان غربی با مشورت گرفتن از  کاهنین عصر جدید , تصمیمات مهم سیاسی خویش را می گیرند . 

غربی ها برای تحقیقات خویش دو سیستم جدا در اختیار دارند . یک سیستم ظاهری که دانشگاه های غربی هستند که بر اساس ساختار تعریف شده به تحقیقات در حیطه انواع علوم می پردازند . در این شیوه مدارک و اسناد مختلف در کنار یکدیگر گذاشته می شود و به بررسی موارد مشترک پرداخته می شود . و در نهایت پس از ارزیابی وتحلیل شواهد  , در مورد مسئله نظریه پردازی می شود . چون اعقاد به جهان بینی بر اساس ماوراء در این روش تحقیقاتی وجود ندارد . و فقط نظرات بر اساس شواهد در روند تاریخی خویش مورد ارزیابی قرار می گیرد . در نتیجه این تحقیقات تا جایی که شواهد و مدارک وجود داشته باشد جلو می رود . بدیهی است که در این روش تحقیقی  بدلیل کمبود مدارک حیطه نظریه پردازی بسیار محدود می شود . 

 

#درد_و_دل #پژوهش #صهیونیستی #دجال 

#انجمن_های_مخفی 

@soltannasir 

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 440
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 29
  • گوگل دیروز : 80
  • بازدید هفته : 2,170
  • بازدید ماه : 6,343
  • بازدید سال : 79,632
  • بازدید کلی : 1,148,070