loading...
سلطان نصیر

 

 (عاشورا در وادی این موجودات 6) 

 

پیشتر از نقش اطمار جنی و دار و دسته وی در تحریک امویان در  به شهادت رساندن  امام حسین (ع) گفتیم . 

حال بگذارید داستان را به گذشته دور تر ببریم یعنی زمان حضرت سلیمان حشمت الله  در قرآن مجید و عزیز در آیه 102 سوره بقره اشاره شده که عده ای از علمای یهود پس از وفات سلیمان(ع)_ و حتی بنا بر بعضی داستان ها در دوران حکومت وی_ به دنبال سحر و جادو رفتند . 

اینان پس از وفات سلیمان(ع) چگونگی ارتباط با شیاطین فرومایه و پست را آموختند . 

 شیاطین نیز پس از وفات سلیمان(ع) چون به بردگی و بندگی گرفته شده بودند قسم خوردند که از انسان انتقام بگیرند (در داستان خلقت آدم و سجده ننمودن  ابلیس  , وی قسم خورد که آدم و نسل وی را با خود به جهنم ببرد .

اما پس از وفات سلیمان(ع) تمامی شیاطین به بند کشیده برای جلوگیری از تکرار چنین حادثه تلخی  قسم خوردند که از نسل بشر

 علی الخصوص انبیا و اولیا و مومنین انتقام بگیرند ) 

از این تاریخ به بعد ما در جامعه یهودیان  شاهد دو دسته از علما می باشیم . انبیا و علمایی  که به نص تورات با سحر و.جادوگری مخالف هستند .و علمایی که به دنبال جادو و ارتباط با شیاطین بوده اند . 

در دوران سلیمان (ع) اطمار جنی و دار و دسته اش زیر سلطه سلیمان (ع) بودند . 

و پس از وفات سلیمان(ع) این فرومایگان با آن دسته از  علمای یهود که به دنبال سحر و جادو بودند . ارتباط بر قرار نمودند . 

از سویی این فرومایگان چون ساکن ایران زمین بودند با گروهی از مغان جادوگر (مغان سیاه کار) ایران نیز مرتبط بودند . 

از جزئیات این ارتباطات اطلاعات زیادی در دست نیست . اما می دانیم که این نحله از  علمای یهود(جادوگران ) از این تاریخ به بعد با همکاری گروه های مختلف از شیاطین که اطمار و دار و دسته اش  یکی از این گروه ها بوده , اقدام به قتل انبیا و اولیای دین خویش نمودند .

به درستی می دانیم که در قتل حضرت زکریا (ع) و یحیی (ع) اطمار جنی و دار و دسته اش به همراه این دسته از علمای یهود نقش موثر داشته اند .

اکنون در بیابید که در پشت پرده ماجرای عاشورا نیز این نحله از علمای یهود نقش داشته اند . 

چنانچه عده ای از یهودیان در صدر اسلام اقدام  به سحر نمودن رسول الله (ص) نمودند و در نهایت ایشان را مسموم  و به شهادت رساندند . 

اینان به همراه کفار و مشرکین مکه بیشترین 

دشمنی را با دعوت رسول الله انجام دادند . 

 

نکته : عزیزان امروزه نیز تقریبا جنگ همان جنگ و ماجرا همان ماجراست . خاندان آل سعود (آل جحود) و کشور های عرب منطقه و نیروهایی نظیر القاعده و داعش  ادامه جریان کفار و مشرکین صدر اسلام و دودمان منحوس و ملعون بنی امیه هستند . 

و صهیونیست جهانی  و انجمن های مخفی  ادامه جریان علمای جادوگر یهود می باشند . 

صهیونیست جهانی قدرت  سیاسی این جریان و 

انجمن های مخفی قدرت باطنی این جریان می باشند . 

آیه 102 سوره بقره 👇👇👇

 {وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّيَاطِينُ عَلَى مُلْكِ سُلَيْمَانَ وَمَا كَفَرَ سُلَيْمَانُ وَلَكِنَّ الشَّيَاطِينَ كَفَرُوا يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنْزِلَ عَلَى الْمَلَكَيْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا يُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى يَقُولَا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلَا تَكْفُرْ فَيَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا يُفَرِّقُونَ بِهِ بَيْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُمْ بِضَارِّينَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَيَتَعَلَّمُونَ مَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنْفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِي الْآخِرَةِ مِنْ خَلَاقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ﴿۱۰۲﴾

 

{و آنچه را كه شيطان[صفت]ها در سلطنت‏ سليمان خوانده [و درس گرفته] بودند پيروى كردند و سليمان كفر نورزيد ليكن آن شيطان[صفت]ها به كفر گراييدند كه به مردم سحر مى ‏آموختند و [نيز از] آنچه بر آن دو فرشته هاروت و ماروت در بابل فرو فرستاده شده بود [پيروى كردند] با اينكه آن دو [فرشته] هيچ كس را تعليم [سحر] نمیکردند مگر آنكه [قبلا به او] مى گفتند ما [وسيله] آزمايشى [براى شما] هستيم پس زنهار كافر نشوى و[لى] آنها از آن دو [فرشته] چيزهايى مى ‏آموختند كه به وسيله آن ميان مرد و همسرش جدايى بيفكنند هر چند بدون فرمان خدا نمى‏ توانستند به وسيله آن به احدى زيان برسانند و [خلاصه] چيزى مى ‏آموختند كه برايشان زيان داشت و سودى بديشان نمى ‏رسانيد و قطعا [يهوديان] دريافته بودند كه هر كس خريدار اين [متاع] باشد در آخرت بهره‏ اى ندارد وه كه چه بد بود آنچه به جان خريدنداگر مى‏ دانستند (۱۰۲)}

 

#عاشورا #یهود #اطمار #بنی_امیه #سلیمان

@soltannasir 

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 4,214
  • بازدید ماه : 4,214
  • بازدید سال : 102,752
  • بازدید کلی : 1,171,190