loading...
سلطان نصیر

https://t.me/soltannasir/3801

کلیپ ائتلاف ضد واکسن بخش بیست و پنجم

{میتوانیم از آن کمک بگیریم. کسی در حال مرگ بر اثر سرطان یا هر بیماری دیگری است مطمئن باشید حتی اگر این بیماری نیز ایجاد شود در سرنوشت شماست. موارد بیشتری وجود دارد و من می دانم که بسیاری از شما حضار موارد مشابهی را تجربه کرده اید. در بررسی گالوپ، 67 درصد از مردم در کشورهای مختلف تجربیات ماوراءالطبیعه مانند تله پاتی، روشن بینی ویا ارتباط با مردگان دارند. من فقط به اشخاص منفی فکر می کنم که سعی می کنند ما را نابود کنند. زیرا نخبگان برنامه هایی برای از بین بردن 👈دو سوم جمعیت جهان بوسیله جنگ الکترونیکی جنگ شیمیایی و جنگ روانی دارند. هیچکدام از ما نمی خواهیم فرزندانمان رباتهای بیولوژیکی برای ابررایانه باشند. من فکر می کنم تنها راهی که می توانیم آنها را متوقف کنیم این است که برای آنها عشق و نور بفرستید. شما حداقل یک دقیقه در روز برای ارسال نور و عشق به آنها از طریق ذهنی وقت  بگذارید. البته با گفتار قوی تر است زیرا ارتعاشاتی با آن ایجاد می شود. و فقط دو چیز را می خواهم به خاطر داشته باشید که هیچ مرگی وجود ندارد و ما در جهان تنها نیستیم. و عشق و نور پاسخ است.}

پایان

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 28
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 98,800
  • بازدید کلی : 1,167,238