loading...
سلطان نصیر

 

  (حج و تشابه انوار2 )

 

گفتیم که بیشتر رشته های نوری حاصل از حج , در  جهان اسلام پخش می شود . (یعنی به  کشور های غیر اسلامی کمتر می رسند ) 

احتمالا علت این امر همان مسئله تشابه انوار است . یعنی این رشته های نوری به منطقه ای که انوار مشابه در آن وجود دارد , جذب می شود .

و چون جهان اسلام مرکز تجمع انوار جهان اسلام می باشد . این رشته ها به این سمت و سو کشیده می شود . 

نکته مهم دیگر, مسافت جغرافیایی می باشد .  می توان حدس زد که هر چقدر فاصله جغرافیایی نقطه ای از  کعبه بیشتر شود . 

 رشته های نوری کمتری به آن نقطه برسد . بنابراین مسافت نقش مهمی دارد .

البته , باید همچنان عوامل دیگر نظیر تجمع انوار در محل را در نظر گرفت . 

شهری به مانند تهران نسبت به مشهد فاصله کمتری تا کعبه دارد . اما 👈شاید👉 بدلیل نورانیت بیشتر مشهد ; رشته های نوری بیشتری به سمت مشهد برود و جذب شود . 

(در نظر داشته باشید این ها مثال است و در مثل مناقشه نیست )

نکته دیگر :یکی از سوالاتی که در مورد مسئله حج و ایجاد و پخش شدن این رشته های نوری پیش می آید . این است که آیا این رشته های نوری  متصل به کعبه , تا ابد متصل می ماند ? 

 و نابود نمی شوند ?

فقیر بعید می دانم که این رشته ها سال ها , متصل بماند . زیرا اگر اینگونه بود معنویت و نورانیت جهان اسلام و حتی کل عالم باید خیلی بیشتر از آنچه که امروزه مشاهده می نماییم  می بود . آنچه که به خاطر فقیر می رسد . این است که عمر پیوند این رشته های نوری با کعبه حدود  یک سال  می باشد . و هر سال نیاز است که این باطری معنوی مسلمین با مراسم حج شارژ شود. (شاید رشته انوار اولیا الله سالها متصل بماند ) 

اما حال به مسئله شیعه و اهل سنت برگردیم . 

عزیزان در نظر بگیرید سال گذشته حدود دو میلیون نفر در مراسم حج تمتع شرکت نمودند که سهم کشور ایران شیعه 75000نفر بوده است . شاید تعداد کل شیعیان شرکت کننده در مراسم حج در شکل خوش بینانه آن 180000نفر بوده باشد . یعنی9% کل شرکت کنندگان مراسم حج سال گذشته از شیعیان بوده اند .

توجه نمایید که چقدر اختلاف بین تعداد اهل سنت و شیعه , زیاد است  . 

حال در نظر بگیرید که تا چه حد شیعیان حاضر در مراسم حج , انوار اعمال خود را در کعبه به جای می گذارند . و اهل سنت چقدر ? 

بنابراین به شکل عمومی رشته های نوری اهل سنت , در کعبه بیشتر است 😔 و این مسئله باعث می شود . که هنگام نماز اهل سنت , پیوند با رشته های نوری مشابه , با احتمال بیشتری صورت  بگیرد . و اتصال نماز آنان  قوی تر شود . افرادی که به مناطق  اهل سنت ایران و کشورهای منطقه , سفر نموده اند . این زنده و پویا بودن سنت نماز را در میان برادران اهل سنت دیده اند .

به غیر از مسئله پیوند رشته های نوری , این را نیز در نظر بگیرید که دشمنان صهیونیست سال هاست که فرهنگ فساد و گناه را در میان شیعیان با شدت بیشتری ترویج داده اند . و خود این مسئله گناه این  پیوند را سخت می نماید .

حال در بیابید , که ماجرای حج چیست ? 

 شورای مرکزی قبالیست های شبه معبد سلیمان در اسراییل  , از موساد و موساد از سرویس جاسوسی عربستان سعودی خواسته اند . که مانع حضور شیعیان ایران در موسم حج شوند . 

آن ها در این مدت انواع توهین ها و آزار ها را نثار نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران نموده اند . از ماجرای فرودگاه و حادثه تعمدی سقوط جرثقیل و حادثه تعمدی منا که در آن علاوه بر سفیر سابق ایران از اعضای دستگاه های امنیتی و دانشمندان.... ما نیز حضور داشتند . 

 و توهین مستقیم به نظام توسط مسئولین عربستانی و حضور در مراسم سالانه گروهک منافقین همه بدین منظور بوده که مسئولین ما با عربستان  قطع رابطه نمایند و ماجرای حج پرونده اش بسته شود . آنان چون دیدند مسئولین ما باز به دنبال حضور در حج هستند عملا مانع تراشی نمودند . 

عزیزان دقت نمایید چرا تا این حدپافشاری ??? 

البته فقیر منکر تحولات منطقه ای و مسئله سوریه و داعش نیست  که بر این مهم تاثیر گذار بوده است .  اما شما خوانندگان مخ مطلب را دریابید . 

حضور نیافتن ایرانیان در حج یعنی حضور نیافتن 74000 نفر شیعه در مراسم حج , که نتیجه این عمل , تضعیف بیش از پیش نور شیعه در خانه کعبه خواهد شد . و به واقع شیطان وایادی شیطان , معنویت شیعه را هدف گرفته اند . و اگر جلوی حج به مدت چند سال گرفته شود . دودش به چشم معنویت کل جهان تشیع  خواهد رفت . 

عزیزان ,عربستان سعودی نیازی به پول حجاج ایرانی ندارد . این ما شیعیان هستیم که به حج نیاز داریم . تا معنویت خویش را حفظ نماییم . 

و مطمئن باشید . در مراسم حج امسال اکثر اولیا الله شیعه مذهب به طریق باطن حضور خواهند داشت تا در کنار امام زمانشان این نقیصه را جبران نمایند . و از نور خویش مایه بگذارند 

 

#حج #تشابه #انوار #شیعه #اهل_سنت 

@soltannasir 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 133
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 444
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 995
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,426
  • بازدید ماه : 2,426
  • بازدید سال : 100,964
  • بازدید کلی : 1,169,402