loading...
سلطان نصیر

https://t.me/soltannasir/3576

🎥باور کنید هیچ کسی در دنیا همچون جورجو گابر نتوانسته برخی چپ‌های اصلاح طلب را در ایران توصیف کند. به تعبیر جورجو گابر، اینها حزب بادند که امروز فاشیستند و فردا فدرالیست و در آخر کمونیست خداپرست. نمونه آخر، حجاریان: 

من یک انسان نو‌ام،
آنقدر نو که دیرزمانیست که دیگر فاشیست نیستم
من خیلی حساس و نوع‌ دوستم، و شرق‌شناس
قدیم‌ها طرفدار جنبش اعتراضی سال ۶۸ بودم
و حالا مدت کوتاهی است که طرفدار محیط زیست شده‌ام
چند سال قبل با خوشحالی هرچه تمام‌تر
احساس کردم مثل خیلی‌ها سوسیالیستم

 من یک انسان نو‌ام! لطف که کنم
و بخواهم با زبان ادبی بگویم، باید بگویم که من یک ترقی‌خواهم
در عین‌حال طرفدار بازار آزاد و نژادپرستی
من خیلی خوبم! من طرفدار حیواناتم
و دیگر اگزیستانسیالیست نیستم
اخیرا کمی خلاف جریان حرکت می‌کنم و فدرالیست شده‌ام.

 من یک انسان نو‌ام
و با زنان رابطه خارق‌العاده‌ای دارم؛ من فمینیستم!
همیشه در دسترس و خوشبین؛ اروپایی‌ام
و هرگز صدایم را بلند نمی‌کنم؛ صلح‌طلبم
مارکسیست لنینیست بودم
بعدش نمی‌دانم چرا خودم را ناگهان یک کمونیست خداپرست یافتم!

🆔@IR_Azariha

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 80
  • بازدید هفته : 1,806
  • بازدید ماه : 5,979
  • بازدید سال : 79,268
  • بازدید کلی : 1,147,706