loading...
سلطان نصیر

https://t.me/soltannasir/3800

کلیپ ائتلاف ضد سانسور بخش بیست و چهارم 

{من حدود نیم ساعت بیهوش بودم و وقتی از بیهوشی در آمدم دیدم فرد کوچکی شبیه ET در حال درمان من است زیرا من خونریزی داشتم. من متوجه نبودم که او با بدن من چه می کند یا کیست. وقتی آمبولانس آمد و من به آنها گفتم لطفاً این شخص را با خودمان به بیمارستان ببریم و آنها طوری به من نگاه کردند که انگار دچار توهم شده ام. من آنقدر آسیب دیدم که 2 سال در مرخصی استعلاجی بودم و به نیویورک پرواز نکردم. بنابراین چه چیزی می تواند بپرسد چرا این اتفاق افتاده است. من بعد از یک ماه از نوشتن خودکار پرسیدم. (نوشتن خودکار در بین معتقدین به عالم ارواح و احضار آنها استفاده می شود به صورت نوشتن به طور غیر ارادی است و زمانی ایجاد می شود که توجه سوژه در ظاهر به جای دیگری معطوف شود. این پدیده ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که فرد در حالت بیداری هوشیار یا در حالت خلسه یا هیپنوتیزم قرار دارد. )
و متنی که دریافت کردم اینچنین بود: هنوز درس اطاعت را یاد نگرفته است که اگر ما دخالت نمی کردیم می مرد. انرژی های بسیار بسیار قوی در جهان وجود دارند. بنابراین اگر فقط بخواهیم}

ادامه...👇

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 860
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 860
  • بازدید ماه : 860
  • بازدید سال : 99,398
  • بازدید کلی : 1,167,836