loading...
سلطان نصیر

@soltannasir 

 

         { انجمن های مخفی ترکیه ای۱}

 

اخباری را در بعضی کانال ها دیدم مبنی بر اینکه دشمن اصلی ما اسراییل و آمریکا هستند و تلویحا منظور این کانال ها این بود که اردوغان و ترکیه دشمن ما محسوب نمی شوند یا شاید منظورشان این بود که دشمن مهمی محسوب نمی شوند. اینگونه تحلیل ها توسط افرادی با گرایشات متفاوت نوشته می شود. همه این افراد وابسته به لابی پان ترکان نفوذی نیستند. بلکه افراد مومن و انقلابی نیز در این بین هستند که چنین تحلیل هایی دارند. 

اما بنده بالشخصه با این تحلیل مخالفم. درست است که اران (جمهوری آذربایجان) خواب و خیال تصرف آذربایجان ما را دارد و در قد و اندازه چنین خواب و خیالاتی نیست. همانگونه که امارات منفصله عربی در قد و اندازه های دست اندازی به جزایر سه گانه نیست. اما ترکیه نوعثمانی قضیه اش جداست. ترکیه هم از نظر جمعیتی با ما قابل مقایسه است هم از نظر قدرت نظامی کشور مهمی در منطقه محسوب می شود هم از نظر اقتصادی وضعیت بهتری نسبت به ما دارد و همچنین اگر ما نیروهایی همراه نظیر حشد شعبی و حزب الله و حوثی ها داریم ترکیه نیز نیروهای چریکی تروریستی از حوزه چچن و آسیای مرکزی و ... در اختیار دارد. ضمنا جمهوری باکو نیز متحدش است. از طرفی دیگر ترکیه با ترویج افکار ملی گرایانه ترک در ایران و همچنین ساختن لابی در بین سیاستمداران و ارگان های مختلف کشور نفوذ نسبتا مناسبی در این حوزه پیدا کرده است حال آنکه ما در نقطه مقابل، تا جایی که بنده می دانم اصلا و ابدا چنین نفوذ مردمی و لابی هایی در بین سیاستمداران ترکیه ای نداریم. بنابراین جدی نگرفتن ترکیه به عنوان یک خطر مهم از نظر بنده اشتباه است. 

 

پیشتر گفتم که ترکیه نوعثمانی مهمترین مرکز انجمن های مخفی در غرب آسیا است. اما این باعث نشود که خوانندگان این تحلیل اشتباه را نمایند که ترکیه و انجمن های مخفیش و یا اردوغان سرسپرده و برده یهود است. این تحلیل اشتباه است. در مبحث جنگ های باطنی گفته شد که ما با یک کل به هم پیوسته مواجه نیستیم در ابتدای شروع کانال از جنگ پیروان ادیان در حیطه باطنی سخن گفتیم. اکنون نیز اینگونه می گویم انجمن های مخفی ترکیه ای دو دسته اند. 

گروهی وابستگی کامل فکری عقیدتی به غرب و لژهای ماسونی و انجمن های مخفی دیگر غربی دارند که اتفاقا این انجمن ها در عرصه سیاست و قدرت در کشور ترکیه فعلا دست بالا را ندارند. شاید بعضی اعضای جناح غرب گرای ترکیه عضو چنین انجمن هایی باشند. 

 اما در این بین چندین انجمن مخفی کاملا ترکیه ای مهم نیز وجود دارند که اینان هرچند متحد جهودان و فراماسونرها و ایلومیناتی ها و سایر انجمن های مخفی غربی هستند اما برده و فرمانبردار آنان نیستند و اتفاقا در خفا خود و جنبش ملی ترک را برتر از جهودان و خاندان های بزرگ ایلومیناتی و فراماسونری می دانند. اینان خود را وارث چند جبهه می دانند و سعی در احیای امپراطوری عظیم 👈چنگیزخان مغول دارند. در واقع رویای تسلط بر کل جهان از شبه جزیره کره تا استانبول و حتی اروپا را در سر می پرورانند. بازگشت به دوران عثمانی که همه ما فکر می نماییم پوششی برای اهداف بزرگ ترشان است و آن را از این جهت در دستور کار دارند که به درستی دریافته اند که ماهیت اسلامی امروزی ملل تُرک زبان حقیقتی است که فعلا باید آن را بپذیرند. 

 دو انجمن مخفی سری جادوگری هکاته و مدوسا بازمانده تمدن های موجود در آناتولی باستان می باشند. ایزدبانوی هکاته که با ماه و ماه گرفتگی علی الخصوص ماه خونین ارتباط دارد در اساطیر یونان از قدیم الایام مرکز مهم پرستشش در آناتولی بوده است. مدوسا را هم که پیشتر ملاحظه نمودید در استانبول مجسمه ای از وی موجود است و پرستشگاه مهمش در استانبول است. این دو انجمن مخفی جادوی سیاه  یکی با خورشید گرفتگی (مدوسا) و دیگری با ماه گرفتگی (هکاته) ارتباط دارند. اینکه ریاست این انجمن ها با چه کسی است را نمی دانم اما زنان نقش پررنگی در آن دارند و اعضای اروپایی و غیر  تُرک هم دارند. 

به غیر از انجمن هکاته و مدوسا، انجمن های دیگری در ترکیه هستند که دلبستگی به گوگ ترک های آسمانی و مغولان و تمدن های تُرکی در آسیای مرکزی دارند. 

 

نکته۱: تُرک های آلتایی غیر از مغولان می باشند هر چند که از نظر چهره و دین و اسطوره به هم تشابهاتی دارند. هم میهنان ترک زبان آذربایجانی ما هم هر چند زبانشان جز شاخه زبان های تورکیک قرار می گیرد اما از نظر علم ژنتیک ربطی به آلتایی ها و مغولان ندارند و ساکنان یازده هزار ساله فلات ایران هستند چنانچه فارس و کرد و سایر اقوام ایرانی نیز ساکنان یازده هزار ساله فلات ایران هستند و تشابه ژنتیکی چندانی به اروپایی ها ندارند. 

 

ادامه..👇

 

 

 

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 633
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,064
  • بازدید ماه : 2,064
  • بازدید سال : 100,602
  • بازدید کلی : 1,169,040