loading...
سلطان نصیر

اینکه چرا مکان ایزدان و دیوان در استان زنجان و آذربایجان غربی گفته نشد. این است که هر چه کمتر اطلاعات داده شود بهتر است. درست است که عموم خوانندگان ۹۹% آنان با دانستن مکان دقیق هم از این دانسته ها طرفی نخواهند بست. اما برای دشمنان ما بسیار مهم است که امکنه نامبرده کجاست. 

پیشتر در مقالات جغرافیای علوم غریبه گفته ام که جغرافیای خاصی که آن را ترسیم نمودم مهم است. عده ای شاید اینگونه فکر نمودند که فقیر اهل آن جعرافیا هستم و بر آن تعصب دارم. اما اینچنین نیست. 

اکنون می گویم استان زنجان که سابقا با استان قزوین یک استان بود نیز یکی از استان های مهم در تجمع اساتید فن هست. چه خود زنجان و چه  چه سایر شهرهای این استان خالی از اساتید علوم غریبه نیست. چه معمم چه مکلا. چه سفید چه خاکستری چه سیاه 

یکی از اساتید فقیر نیز که معمم است ساکن این استان است. و به کار شریف کشاورزی نیز می پردازند. 

 

علتی که فقیر آن مقالات را نیز متوقف نمودم. توصیه ای بود که به بنده شد. که درست است که بعضی شاخه های قبالا در داخل کشور بعضی اطلاعات و آمارها را در باب اساتید فن در اختیار دارند. اما رده های پایین تر در انجمن های مخفی ممکن است این آمار را نداشته باشند. و دادن آمار درباره مکان اساتید کمک به جذب اساتید خاکستری و سیاه به انجمن های مخفی می نماید زیرا دشمنان ما منابع مالی خوبی در اختیار دارند. 

و دادن آمار برای اساتید سفید نیز ممکن است دردسرهای خاص خود را ایجاد نماید.  

 

باید اعتراف نمایم که یکی از علل دیگری که از نشان دادن ذوالقرنین تاریخی طفره رفتم ایجاد حالت رعب و وحشت در خوانندگان بوده است. زیرا اگر خوانندگان گرامی بدانند که سد ذوالقرنین کجاست و این فرومایگان در حال تلاش برای شکستن سد هستند. شاید دچار حالت ترس شوند. 

 

 

[In reply to سلطان نصیر]

منکر احتمال وجود زلزله مهیب در شهر طهران در یک دهه پیش و رو نیستم. و همچنین احتمال حمله نظامی به خاک کشورمان نیز کماکان وجود دارد. 

اما این را می گویم که طهران در یک دهه پیش و رو حتی اگر زلزله و جنگ را هر دویشان را پشت سر بگذراند به کلی نابود نخواهد شد. و همچنان یک کلان شهر بزرگ باقی خواهد ماند. 

 

 

نکته: سالها پیش استاد فاطمی نیا در برنامه این شب ها در صدا و سیما سخن از این مهم کردند. که در دوره ای خطر حمله نظامی به ایران از سوی ایالات منفصله آمریکا وجود داشت (احتمالاً دوران بوش پسر) و اولیای خدا در مجلسی خداوند را به حق خاتون و سرور زنان دو عالم حضرت سیده النساالعالمین فاطمه زهرا سلام الله علیها قسم دادند. تا خداوند خطر حمله را دفع نمود. این سخن استاد فاطمی نیا با سخنان جناب دکترمحسن رضایی در دوران بوش پسر هم خوانی دارد. که سالها بعد جناب دکتر محمود احمدی نژاد در مناظره مستقیم با ایشان سخن از این مسئله نمودند. 

علی ای حال این خطر به عقب افتاده اما کامل رفع نشده است. 

هم اکنون طرح مرحله به مرحله ای در کانون های قدرت  بر علیه ایران وجود دارد و آن سناریوی لیبی شدن ایران و یا اگر نشد عراق شدن ایران است. 

خیلی از کانال های معاند در پوشش های مختلف سخن از نابودی نظام در چهلمین سال انقلاب می نمودند. دیدید که اتفاق نیفتاد. و نخواهد افتاد. نظام چهل و یکمین سال خود را نیز پشت سر خواهد گذاشت. عده ای اکنون سخن از 1399 و قران علویین می نمایند. در اینکه قران علویین پیش و رو مهم است و ما در حد فاصل این قران تا قران بعدی وارد دوره آخرالزمان می شویم حداقل برای فقیر شکی نیست. و در اینکه با وضعیت فعلی اقتصادی و معیشتی مردم مظلوم ایران چه قران علویین باشد چه نباشد. آستانه تحملشان بالاخره حدی دارد. و کوچکترین جرقه ای می تواند آتش اغتشاشات را مشتعل نماید نیز شکی نیست اغتشاشاتی که در سال 1399 احتمال آن می رود قدرتی بیش از سال 96 و 98 خواهد داشت. حتی احتمال اغتشاشات با کوچکترین جرقه ای در چند ماه پایانی امسال نیز وجود دارد. 

اما می گویم که خطر اصلی برای نظام در سال 1400 تا 1402 است. اگر این سه سال را نظام پشت سر بگذارد. این نظام ان شاالله با تغییراتی ساختاری به آخرالزمان و ظهور متصل می شود. 

اگر هم تقدیر اینگونه رقم نخورد که این مهم اتفاق بیفتد. نگران نباشید از خاکسترش اینبار ققنوسی پدید خواهد آمد که ایران اسلامی شیعی به عرش آشیانی خواهد کرد. 

 

 به ذات ذوالجلال و الاکرام قسم که خارج نشینان بی خاصیت و اپوزیسیون احمق اعم از پهلوی و منافقین و فرشگرد و گذار و ... آرزوی حکومت مستمر بر این آب و خاک را به گور خواهند برد. 

 

اینکه چرا به اهل شریعت از علما میان جامگان گفته می شود. علتش این است که شریعت به مانند بند رشمه که میان را می بندد دو نیمه تاریک پایینی بدن و روشن بالایی بدن را از هم جدا می نماید. 

به عبارت دیگر شریعت مرز شایست ناشایست ها را تعیین می نماید. 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 61
  • بازدید هفته : 1,724
  • بازدید ماه : 12,590
  • بازدید سال : 97,902
  • بازدید کلی : 1,166,340