loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

           { درد و دل 115}

  { علوم غریبه و اساتید، وادی جن 21}

ادامه...👇

به غیر از سُداب استفاده از سنگ حدید سینی و نگهداری خروس سفید واقعی نه ماشینی و سایر توصیه هایی که در احادیث و روایات ما آمده یا نقل قول هایی که از بزرگان در این باره شده در باب مقابله با جنیان موثر است.

اما حال به سراغ مقابله با مشکلات جدی در این وادی برویم.
به نظر فقیر استفاده از سداب حداقل به صورت مخلوط با سرکه و دستوراتی که گفته شد می تواند اکثر مشکلات را در این وادی حل نماید.
اما گاه مشکلات و خطرات برای فرد بنا به هر دلیلی ممکن است دائمی باشد و این مشکلات زمانی جدی خواهد بود که  از ناحیه یک مسخر کننده بزرگ باشد. می توان عوامل بسیاری را برای ریشه این مشکلات نام برد. برای مثال استاد فقیر آیت الله شیخ محمد حسن قاضی جهرمی با یکی از مشایخ طریقه خاکسار که معروف هم هستند و در علوم غریبه هم دست توانمندی داشتند بسیار مشکل داشتند و از ایشان به بدی یاد می کردند ظاهراً در دوره ای که شیخ مربوطه زنده بوده تقابلاتی با هم داشتند. فقیر با توجه به شناختی که از دو طرف ماجرا دارم _بدون هیچ گونه تعصب مریدانه ای _ می توانم بگویم که احتمالاً اشکال از شیخ مربوطه بوده است نه استاد جهرمی !
یا یکی از شاگردان استاد ایشان (استاد دیگر فقیر) آیت الله شیخ علاالدین به نام مُلامحمد سلیم که از سادات هستند و ساکن استان سمنان می باشند و در کسوت روحانیت نیز بسر می برند شروع به اذیت نمودن یکی از شاگردان شیخ علاالدین نمودند و ایشان را به این طریق به مبارزه دعوت نمودند.
ایشان مُلا محمد سلیم که رنگ چشمانشان هم روشن است در دورانی شاگرد جناب علاالدین بودند و توانستند به مقام مُلّا محمد سلیمی برسند. آنانی که با علوم غریبه در طریقه علمای شیعه آشنایی دارند می دانند که ملا محمد سلیم یک شخص نیست بلکه یک مقام است که هر زمان در میان علمای شیعه شخصی بدین مقام می رسد که این مقام شامل یک سری علوم و توانایی ها و موجودات همراه می باشد به همین دلیل در طول تاریخ شما اسامی تعدادی از علما را به نام ملامحمد سلیم می شنوید.
علی ای حال ایشان در عصر حاضر دارای این مقام هستند و بدلیل خطاهایی که انجام دادند جناب شیخ علاالدین عاملیت ایشان را گرفتند. (منظور از عاملیت اینجا غیر آنچه هست که در نزد عامه معروف است) به عبارت ساده تر بعضی اجازه ها و توانایی های مثبت ایشان را گرفتند.
خب ایشان جناب ملامحمدسلیم نیز چندین سال بعد وقتی در راه منفی قدرتمند شدند سعی نمودند که از یکی از شاگردان شیخ علاالدین انتقام بگیرد و با اینکار ایشان را به مبارزه بطلبد.
این داستان را نقل نمودم تا شما خواننده گرامی دریابید که بنا به دلایل بسیاری ممکن است بین اساتید این وادی با یکدیگر اختلافات و مشکلاتی پیش بیاید و در این راه اساتید منفی کار هم از به کار بردن طلسمات منفی برای دشمنان خویش ابایی ندارند و هم حاضرند برای قدرتمند شدن با شیاطین جنی و غیره ارتباط برقرار نمایند. حال به هر طریقی که شده  یا این فرومایگان را مسخر کنند و یا حتی با ملکه یک خاندان از شیاطین جنی ازدواج نمایند تا کل خاندان تحت امرشان باشد. بنابراین برای دست یابی به قدرت تا آنجایی که بتوانند تلاش می کنند.

به هر حال هدف این بود که بگویم افرادی که در این وادی وارد می شوند بعضاً دچار مشکلاتی و تقابلاتی با یکدیگر می شوند و کم پیش می آید شما استادی را در این وادی پیدا نمایید که دشمنی نداشته باشد.
پیشتر در دروس گفته شد که مقابله با چند جن قدرتمند کار آسانی نیست چه برسد مقابله با یک لشکر چند هزارتایی از جنیان مبارز و جنگجو !
در داستانی از شیخ جعفر آقای مجتهدی نقل شده که ایشان برای گروهی از جنیان
که ساکنان خانه ای را اذیت می کردند پیغام دادند که جعفر می گوید سنگ نزنید و جنیان نیز دیگر سنگ نزدند.
باید چنین داستانی را در کنار روایتی دیگری که شیخ جعفرآقای مجتهدی در مقابله با جنیان یک پیرزن جادوگر تا صبح بیدار ماند و نخوابید قرار داد.(هر دو داستان پیشتر نقل شده است)
شاید جنیانی که سنگ اندازی می نمودند جنیان مومنی بودند که دوست شیخ جعفر بودند و یا جنیانی بودند که قبلاً شیخ جعفر مجتهدی با آنان مقابله کرده بوده وگرنه در داستان پیرزن ملاحظه نمودید  تا شیخ جعفر با جنیان مقابله نکرد آنان دست نکشیدند. این دو داستان را یادآوری نمودم تا عزیزان بدانند که این فرومایگان بعضاً بسیار گستاخند و نه از بسم اللّه و نه از شیخ جعفر مجتهدی و امثالهم و نه حضرت رسول اکرم (ص) و نه از ائمه معصومین (ع) می ترسند در داستان مقابله حضرت امیرالمومنین علی (ع) با خاندان زعفر که حضرت به درون چاه می روند نقل شده که این فرومایگان طناب حضرت را پاره نمودند و حضرت به درون چاه افتادند و تا طعم  تیغ ذوالفقار مولی علی (ع) را نچشیدند از ترسشان ایمان نیاوردند.

ادامه...👇

@soltannasir
👺👹👿😈👻

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 417
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 794
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 99,332
  • بازدید کلی : 1,167,770