loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

        {پاسخ به سوالات 85}

       { مسبحات و چاکراها 82}

ادامه ..👇

{  ایجاد می کند و بر روی کاغذ قابل دیدن است . با این اختراع ، بیماری در مراحل ابتدایی یعنی زمانی که هنوز نهفته است کاملا قابل تشخیص است.
بدن اتری و بدن فیزیکی هر دو نسبت به افکار بدن ذهنی به شدت واکنش نشان میدهند و به همین دلیل تفکر مثبت تاثیر  زیادی در سلامتی دارد . با به کارگیری تلقینهای مثبت به روشهای خاص می توانیم سلامتی بدنمان را افزایش دهیم .
یکی دیگر از عملکردهای مهم بدن اتری نقش آن به عنوان رابط بین بدنهای انرژی بالاتر و بدن فیزیکی است . اطلاعاتی که از راه حواس فیزیکی دریافت می کنیم به بدنهای ذهنی و اختری و همزمان انرژی و اطلاعات را از بدنهای بالاتر به بدن فیزیکی میفرستد . اگر بدن اتری ضعیف شود ، این ارسال انرژی و اطلاعات اشکال پیدا میکند ، و شخص ممکن است از نظر احساسی و ذهنی بی تفاوت شود .
در این زمینه جالب است که به گیاهان مخصوصا گلها و درختان توجه شود .
انرژی آنها شبیه به انرژی بدن اتری انسان است . می توانید با این تشعشعات 2 هاله خود را دوباره سرشار از انرژی کنید .
همین طور این انرژی در روغنهای اتری که شرح آن در بخش آینده خواهد آمد ، نیز موجود است . به هر حال می توانید وارد حوزه انرژی گیاهان شوید .
به این منظور زیر هر درختی که دوست دارید بنشینید ، پشت به درخت ، یا به صورتی که تمام بدنتان با آن تماس داشته باشد . حالا نیروی درونتان را کاملا با انرژی درخت هماهنگ کنید همین طور میتوانید روی چمن یا زیر شکوفه های عطر آگین دراز بکشید و اجازه دهید تا امواج ملایم گلها شما را در بر گیرند و به درونتان نفوذ کنند .حتی اگر کنار شاخه های چیده شده گلها هم باشید به شما انرژی حیات بخش و هماهنگ کننده خواهند بخشید .گیاهان نسبت به عشق شما واکنش نشان می دهند و با ساطع کردن انرژی از خودشان از شما قدردانی میکنند چون یکی از عملکردهای آنها کمک به انسان است که به این صورت انجام می گیرد . } ( کتاب چاکرا درمانی صفحات 18 الی 20)

نکته1: دقت نمایید در توضیحات اینگونه آمده بود که انرژی خورشیدی و چاکرای خورشیدی در پرورش بدن اتری موثرند . بدن اتری در نزد حکمای هند تا حدی مشابه روح بخاری در نزد حکمای اسلامی است . در حکمت اسلامی روح بخاری توسط اندام هایی نظیر کبد و  قلب ساخته میشود . و می دانیم که کبد از اندام های مرتبط با چاکرای خورشیدی است . بین این دو داده تناقضی وجود ندارد  . در واقع روح بخاری در جسم انسانی توسط،کبد و قلب شکل میگیرد و به موازات آن در بعد اختری توسط چاکرای شبکه خورشیدی که بر کبد تأثیر مستقیم دارد .

نکته 2: دقت نمایید که در توضیحات آمده چاکرای خورشیدی در سطح فیزیکی خود را در کبد نشان میدهد .

نکته 3: مسئله تناسخ نه تنها مورد پذیرش شرع مبین نیست . بلکه بر خلاف عقل و برهان می باشد . در واقع آنچه که در تناسخ مورد ادعای هندوان اتفاق می افتد انتقال بار کارمیک از روحی به روحی دیگر است و این با تناسخ که نسخ جسم است متفاوت است . هر کسی طالب مطالعه در باب نفی تناسخ است  به کتاب اسفار اربعه ملاصدرا  مراجعه نماید . و براهین نفی تناسخ را در دانش استدلالی علم النفس مطالعه نماید .
بر خلاف حکمای اسلامی که دانش علم النفس را بر اساس براهین عقلی و نقلی استوار ساخته اند . در نقطه مقابل حکمای هندی با استدلالات برهانی نسبتا بیگانه اند . و تنها به معرفت شهودی در این راه اکتفا نموده اند .

نکته 4 : اینکه بدن اتری انرژی را به بیرون پوست میفرستد و انرژی هاله اتری را تشکیل میدهد که در جلوگیری از بیماری ها موثر است . در طب اسلامی نیز متعادل بودن روح بخاری نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به بیماری ها دارد .

نکته 5 : انتقال انرژی هاله اتری به اشیاء امری است که در قرآن مجید نیز در داستان یوسف (ع) بدان اشاره شده : 👇

{ اذْهَبُوا بِقَمِيصِي هَذَا فَأَلْقُوهُ عَلَى وَجْهِ أَبِي يَأْتِ بَصِيرًا وَأْتُونِي بِأَهْلِكُمْ أَجْمَعِينَ (۹۳)وَلَمَّا فَصَلَتِ الْعِيرُ قَالَ أَبُوهُمْ إِنِّي لَأَجِدُ رِيحَ يُوسُفَ لَوْلَا أَنْ تُفَنِّدُونِ (۹۴)قَالُوا تَاللَّهِ إِنَّكَ لَفِي ضَلَالِكَ الْقَدِيم ِ(۹۵)فَلَمَّا أَنْ جَاءَ الْبَشِيرُ أَلْقَاهُ عَلَى وَجْهِهِ فَارْتَدَّ بَصِيرًا قَالَ أَلَمْ أَقُلْ لَكُمْ إِنِّي أَعْلَمُ مِنَ اللَّهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ(۹۶)اين پيراهن مرا ببريد و آن را بر چهره پدرم بيفكنيد [تا] بينا شود و همه كسان خود را نزد من آوريد (۹۳)و چون كاروان رهسپار شد پدرشان گفت اگر مرا به كم‏خردى نسبت ندهيد بوى يوسف را مى ‏شنوم (۹۴) گفتند به خدا سوگند كه تو سخت در گمراهى ديرين خود هستى (۹۵) پس چون مژده‏ رسان آمد آن [پيراهن] را بر چهره او انداخت پس بينا گرديد گفت آيا به شما نگفتم كه بي‏شك من از [عنايت] خدا چيزهايى مى‏ دانم كه شما نمی دانید (96) }

@soltannasir
🌞

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 735
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 735
  • بازدید ماه : 735
  • بازدید سال : 99,273
  • بازدید کلی : 1,167,711