loading...
سلطان نصیر



    { سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 49 }

    { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 32 }

      { سرزمین رباب در هیمالیا 3 }

 ادامه ...👇👇👇

ادامه نکته 7 : آنان پیشتر بنا به روایت شفاهی و همچنین بدلیل آنکه  با  با شیاطین ارتباط داشتند از زنده بودن ام موسی (س) اطلاع داشتند . آشنایان با علوم غریبه و خفیه می دانند که روایت شفاهی معروفی وجود دارد که نام ام موسی (س) کلید است . اما عده ای را گمان بر این است که با دانستن نام حضرتش خواهند توانست درها و قفل ها را باز نمایند . که این یک باور اشتباه در مورد نام حضرتش است .
 حضرت خضر (ع) و حضرت الیاس (ع) دو تن از انبیایی هستند که به نعمت جاودانگی متنعم می باشند.  صوفیه و عرفای بزرگ اعتقاد بر این دارند که به هر سالکی در هر نقطه از عالم هستی بسطی معنوی می رسد  از مشکات وجودی  خضر (ع) می باشد  . همچنین آن دسته از سالکینی که در مراحل میانی سلوک اندکی از علم لدنی در دلشان نقش می بندد از مشکات وجودی حضرتش (خضر) است . تا آن سالک پس از گذشتن از قاب قوسین ، علم لدنی بی واسطه بر دل وی نقش ببندد .
از سویی دیگر  به هر سالکی در اقصی نقاط عالم قبضی معنوی می رسد . از مشکات وجودی حضرت الیاس (ع) می رسد . همچنین علم اسرار که  بر دل  سالکین در مراحل میانی سلوک وارد می شود . از مشکات وجودی حضرت الیاس (ع) است . تا سالک مربوطه به مقام قرب قوسین اوادنی برسد . آنگاه بی واسطه الیاس (ع) علم اسرار را دریافت خواهد نمود .
همچنین حضرت خضر (ع) ساکن شرق عالم می باشد . و ابجد مشارقه را حفظ می نماید. 
و حضرت الیاس (ع) ساکن غرب عالم می باشد و ابجد مغاربه را حفظ می نمایند .
حال عزیزان توجه نمایید که نفس وجود  ام موسی (س)  کلید و مفتاح است .
گشایش علوم مختلفه برای سالکین چه از علم لدنی و چه از علوم اسرار و چه علوم خفیه و غریبه و چه از علوم مجهول ،از مشکات وجودی ام موسی (س) خواهد بود .
همچنین ام موسی (س) در دوران پیش آخرالزمانی اکنون و دوران آخرالزمانی سالهای آینده و دوران ظهور نقش تعیین کننده ای دارند . و مفتاح علوم اسرار از مشکات  حضرتش به  نفوس مستعد داده خواهد شد .  همچنیم  نفس وجود حضرتش (ام موسی ) کلید فتح بیت المقدس به دستان مبارک  حضرت مولانا صاحب الامر و صاحب الزمان(عجل الله) خواهد بود .
همچنین کلید اسرار ستاره شش پر و تضعیف و گره زدن آن از مشکات وجود حضرتش در اختیار نفوس مستعده قرار گرفته و همچنان  خواهد گرفت .

عزیزان سرزمین رباب سرزمینی مقدس و خاص است و بزرگان و مقدسین آن سرزمین نیز خاص می باشند . عده ای از اهل آن سرزمین جاودان می باشند
مذهبشان  بیشتر آئین  بودا و به میزان کمتر آیین هندو می باشد.  البته بین عقایدشان  با مذهب رایج بودیسم و هندوئیسم تفاوت های بسیاری وجود دارد. مقدسین آن سرزمین که جزء اولیای این دو دین می باشند . روایتی متفاوت از مذهبشان و عقاید بنیان گذاران آئین خویش دارند . که اگر روایات آنان به عنوان یک سنت ادامه دار و سینه به سینه از اولیای این دو مذهب پذیرفته شود . باید گفت که بخشی از دو آئین دچار انحراف و تحریف شده اند . البته این تحریف به آن غلظتی که بعضی از علمای ما اعتقاد دارند . نمی باشد .
و همچنان اگر روایت این مقدسین پذیرفته شود سوالات و اشکالاتی وجود دارد .
بسیاری از  بزرگان و مقدسین آن سرزمین جسمشان سایه ندارد .  بعضا با جسم خویش  به آسمان می روند . و این توانایی ها ناشی از تکنیک های کهن و باستانی ای است که سالهاست در آن سرزمین مقدس وجود دارد .
بزرگان آن سرزمین مقدس اعتقاد بر این دارند که بخشی از آیین باستانی و تکنیک های رایج در سرزمینشان در حدود ده هزار سال پیش توسط یک راهب آریایی به آن سرزمین انتقال یافته است .
بعضی از فنون  رایج در سرزمینشان  و همچنین بعضی از اسطوره های سرزمینشان با فنون  و اسطوره های مذهب رایج  هندو و بودا تفاوت دارد .
 
بزرگان و مقدسین آن سرزمین واقعا بزرگ می باشند . و مقامی برتر از افراد شناخته شده به عرفان در جامعه ما دارند  آنان جایگاهی رفیع تر از فلان علامه و فلان آیت الله و فلان عالم ربانی و فلان قطب و فلان غوث و فلان شیخ و غیره دارند . در مجموع جایگاهی رفیع تر از این آقایان دارند . تنها کافی است شخصی از نزدیک آقایان معاصر ما را دیده باشد و بزرگان و مقدسین آن سرزمین را نیز مشاهده نماید خود تفاوت را متوجه خواهد شد . 
و وجود چنین تفاوت هایی باعث می شود که عده ای دست عالم اسلام را خالی بدانند .
اگر اسلام دین خاتم و برتر است . پس بدانید که ما  در عالم اسلام بزرگتر از آن مقدسین را  داریم .
پیشتر گفته ام که اگر مسئولیت مبارزه با جحودان بر عهده این آقایان بود.  اثری از اسلام و مسلمانی تا کنون باقی نمانده بود .


ادامه دارد ...

#ام_موسی(س) #خضر (ع) #الیاس (ع) #کلید #مفتاح
 @soltannasir
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 558
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 46
  • گوگل دیروز : 80
  • بازدید هفته : 2,288
  • بازدید ماه : 6,461
  • بازدید سال : 79,750
  • بازدید کلی : 1,148,188