loading...
سلطان نصیر



  { سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 48 }

   { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 31 }

      { سرزمین رباب در هیمالیا 2 }

ادامه ...👇👇👇

 بدرستی مشخص نیست که از چه تاریخی و چگونه  غربی ها و انجمن های مخفیشان پی بوجود  سرزمین مقدس رباب بردند . اما از حدود یک قرن پیش عده ای آگاهانه یا نا آگاهانه به هیمالیا سفر نمودند . از بین این عده افرادی توانستند بر  حسب اتفاق ، به مناطق مقدس هیمالیا پای بگذارند . اینان پس از بازگشت به کشورهای خویش  مشاهدات خویش را  از آن مناطق گزارش دادند .
یکی از این گزارشات را در کتاب زندگی استادان که در ایران با نام معبد سکوت ترجمه شده است .مشاهده می نماییم .
ماجرای این کتاب مربوط به حدود  یک قرن پیش است .
همچنین هلنا بلاواتسکی نیز پیشتر در قرن 19 سفری به شرق دور داشته است . و گزارش بخشی از سفرهای خویش را در کتبش آورده است .

در لابه لای  گزارش های بسیاری  که  در آن بازه زمانی در جهان غرب منتشر شد . سخن از سرزمینی مقدس  شده است . که بخشی از ساکنین آن جاودان هستند و در آن سرزمین سرچشمه ای از آب حیات وجود دارد . همچنین در آن سرزمین بانویی مقدس سکونت دارد که هنگامی که در حلقه اساتید آن منطقه حضور می یابد . همه به وی احترام می گذارند .
بعضی از گزارش دهنده ها این ماجرا را از اساتید شرقی  خویش شنیده اند . و در آثارشان نقل نمودند . و بعضی دیگر مدعی بودند که خود از نزدیک آن محل را مشاهده نموده اند. 
طبیعی است که در چنین شرایطی انواع داستان های دروغین نیز ساخته می شود . و حقیقت در این بین پنهان می ماند .
انتشار این مجموعه داستان ها در نیمه اول قرن بیستم باعث شد تا خیل مشتاقان متافیظیک و معنویت راهی هیمالیا  هندوستان (شامل هند و پاکستان ) و تبت نپال و بوتان  شوند .
عده ای از این مشتاقان تنها بدنبال اساتید معنوی بودند . و پس از پیدا نمودن استادی بزرگ نزد وی آموزش های  لازم را طی نمودند و به غرب باز گشتند و عده ای هم بیشتر  بدنبال این سرزمین مقدس و افسانه ای بودند .
اعضای انجمن های مخفی هم زیر نظر اساتید هیمالیا فنون کهن را آموختند.  و هم بدنبال راه یابی به این سرزمین مقدس بودند .
و تا این لحظه تمامی تلاش هایشان برای راه یابی به سرزمین رباب بی سرانجام مانده است .
پیش از سرازیر شدن خیل جویندگان انجمن های مخفی به سمت پیدا نمودن سرزمین رباب ، تنها عده ای محدود با خواست خود بزرگان و مقدسین ساکن این سرزمین توانستند . بدان سرزمین راه یابند .
و پس از آنکه اعضای انجمن های مخفی بدنبال پیدا نمودن محل این سرزمین مقدس بر آمدند . ساکنین این سرزمین مقدس ، قوانین سخت گیرانه تری را برای ورود به سرزمین خویش وضع نمودند . و در اطراف سرزمین خویش حصارهای معنوی قوی تری کشیدند .

نکته 1 : دولت آلمان نازی در دوران هیتلر یکی از اولین دولی است که در تبت برای یافتن این سرزمین مقدس حضور پیدا نمود  . 
امروزه مشخص شده که در  آلمان نازی تحقیقات بسیار گسترده ای در باب  علوم ماوراء انجام می شده است . و هیتلر علاقه وافری بدین مسائل داشته است.

نکته 2 : یکی از عللی که آمریکایی ها از دالایی لاما و جدایی تبت از خاک جمهوری خلق چین حمایت می کنند . یافتن این سرزمین مقدس است .
جمهوری خلق چین و اتحاد جماهیر شوروی نیز  پس از دول غربی از وجود این سرزمین مقدس اطلاع پیدا نمودند .

نکته 3 : عزیزان در باب چشمه آب حیات باید توجه داشته باشند که یکی از چندین  سرچشمه های آب حیات از دل زمین  این سرزمین مقدس می جوشد .


نکته 4: در اکثر سرزمین های مقدس اینچنینی  که در آن عده ای  جاودان هستند یا عمری بسیار طولانی دارند چشمه ای از  آب حیات وجود دارد . سرزمین نورستان در دل کویر لوت یکی از سرزمین هایی بود که پیشتر بدان
اشاره نمودیم .

نکته 5 : همه بزرگانی که در سرزمین رباب زندگی می نمایند . به سرچشمه آب حیات دسترسی ندارند . یعنی در آن سرزمین نیز دسترسی به آب حیات با محدودیت مواجه است.  و  چشمه یا چشمه های آب حیات که در نقاطی از آن سرزمین می جوشد  دارای محافظین معنوی است .

نکته 6 : سرزمین رباب در اقلیم مریخ قرار دارد . که با جنگ و کشتار مرتبط است . و این یکی از نکات جالب  است که امن ترین نقطه عالم در اقلیمی قرار دارد . که اقلیم جنگ است .

نکته 7  : حلقه علوم غریبه کاران سیاه و شیطنی  جحودان که از دوران سلیمان به بعد در بین جامعه کلیمیان همواره حضور داشته اند . و انبیای الهی را یکی یکی شهید نمودند . پیش از هر گروه و فرقه دیگری از وجود سرزمینی در شرق که ام موسی (س) در آن زندگی می نماید . اطلاع داشتند . و .. 

این داستان ادامه دارد ...


#تبت #چین #هیمالیا #آلمان_نازی
#شوروی #نپال #بوتان
@soltannasir
❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 855
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 855
  • بازدید ماه : 855
  • بازدید سال : 99,393
  • بازدید کلی : 1,167,831