loading...
سلطان نصیر



 { سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 44}

   { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 26}

ادامه ... 👇👇👇
                            
همانگونه که ملاحظه نمودید . توجه به چاکرای آجنا و مشاهده از طریق چشم سوم هم در میان صوفیان  و هم در بین یوگی ها رواج داشته است .
اما اینکه چرا در معادلات معنوی تغییر ایجاد شد .
هنگامی که این فرزندی به طریق خاص متولد شود که به هنگام تولد بخش اعظم نیروی ظلمانی حاصل از تولد وی به چشم سوم منتقل شد .
نیروی غالب بر چشم سوم ، نیروی ظلمانی و شیطنی شد .
از آنجایی که نیرویی  که صورت مثالی هر شیء و یا یک اعتقاد را در عالم مثال می سازد  . کمک به تعریف آن شیء یا اعتقاد می نماید . بنابراین تولد این فرزند _با شرایط خاص _  کمک به غالب شدن نیروی شیطنی و ظلمانی در چشم سوم نمود .
از سالیانی دور  شاید از عصر زرین _که از پیش از خلقت آدم صفی الله شروع شد و در دوران نوح نجی الله به پایان می رسد . _   آن هنگام که مرزها و دروازه ها باز بوده و خدایان فرومایه و جنیان و سایر موجودات بر روی زمین ما حاضر بودند . و شاید حتی   از دورانی پیش از آن بر سر تعریف نیروی چشم سوم در عالم مثال  بین خدایان جنگ بود . ( به طور خاص خدایان تمدن هندو و تمدن مصر )
این جنگ سپس در دوران حضور آدمیان بر روی زمین ، توسط سالکین طریقه یوگای هندی و سالکین طریقه ظلمت و تاریکی ادامه یافت .

نکته : عمدتا_ بین  عارفان بزرگ شرق دور و هیمالیا با سالکین طریق ظلمت و تاریکی _ از شرق چین  تا خاورمیانه و مصر. اروپا _جنگی معنوی بر سر چشم سوم ( چاکرای آجنا ) بر قرار بوده است .

برتری در این جنگ در طول تاریخ  با عارفین شرقی بود . تا اینکه رفته رفته در قرن بیستم جنبش های قبالیستی و جادوی سیاه در  انجمن های مخفی در غرب شکل منظم تر و هماهنگ تری به خود گرفت . در این دوران کم کم تمرکز بر روی چشم سوم در بین پیروان طریقه تاریکی افزایش یافت .  و اندک اندک نیروی آنان در نماد چشم سوم افزایش یافت . اما با اینحال هنوز نیروی غالب بر نماد چشم سوم ، نیروی معنوی عرفان شرق دور بود .
تا اینکه این فرزند منحوس متولد شد . و هنگام تولد بخش اعظم نیروی تاریکی و ظلمانی وجودش به چشم سوم منتقل می شود . و این نیرو به قدری زیاد بود که نیروی غالب بر  چشم سوم را در معادلات و تقابلات بین شرقیان و جحودان بر سر چشم سوم به نفع جحودان رقم  زد .
در نتیجه این تغییر در معادلات ، در تجمع و نشست هایی که در حلقه جاودانان هیمالیا گذاشته می شود . تصمیم گرفته می شود به جای آنکه در مراقبه به چشم سوم توجه شود . آگاهی را به سمت چاکرای تاج منتقل نمایند .

نکته2: حلقه جاودانان هندوان با حلقه جاودانان تبتیان متفاوت است . ریاست حلقه هندوان با باباجی و ریاست حلقه تبتیان با بانوی مقدس  است . که ایشان مسلمان هستند.

نکته 3 : در داستانی که از کتاب زندگی نامه یک یوگی آورده شد . لهیری ماهاسایا به همسر خویش می گوید که آگاهی خویش را از درون ستاره ای که در چاکرای آجنا ایجاد شده به سوی سلطنت آن یگانه نامتناهی فرو کن. این دقیقا همان تغییری است که در معادلات ایجاد شده است . دیگر در حلقه بزرگان هیمالیا از  چاکرای آجنا به هستی و جهان معنوی  نگاه نمی نمایند.  بلکه آگاهی را به سمت چاکرای تاج و ساهاسرا می دهند .
معمولا شخص در هنگام مراقبه چشمان خویش را می بندد.  در این هنگام شما اگر آگاهی خویش را  در  موازات چشم خویش  قرار دهید پرده ای تاریک می بینید . این پرده تاریک  به مرور در طی مراقبات مستمر آشکار تر می شود این پرده ای است که می توانید تصاویری را به مانند پرده سینما بر روی آن مشاهده نمایید . به هنگام مشاهده نمودن تصاویر بر روی این پرده معمولا کمی فشار و درد در محل چاکرای آجنا ایجاد می شود .
اما با اینحال در هنگام مشاهده تصاویر بر روی این پرده شهود ذهنی آگاهی مشاهده کننده بر روی پرده است نه خود  چاکرای آجنا . یعنی آگاهی به درون چاکرای آجنا به مانند آنچه که در داستان همسر لهیری ماهاسایا مشاهده نمودید .  کشیده نشده و آگاهی بر روی پرده  شهود ذهنی متمرکز است .

داستان : یکی از مشایخ و بزرگان طریق نقشبندیه که در کردستان ایران ساکن هستند . شخصی به ایشان مراجعه نمود که دخترم از خانه رفته است . و نمی دانم کجا هست . ایشان به خلوت رفتند و مراقبه نمودند . و سپس آمدند و محل دقیقی که  دختر در آنجا بود  را به پدر دختر گفتند . شخصی که در نزد ایشان حاضر بود از ایشان درباره کیفیت اطلاع از محل دختر پرسیدند . ایشان گفتند هنگامی که مراقبه می نمایم . پرده ای در صفحه ذهنی هویدا می شود . و شخصی ( پدر ایشان در این مورد خاص ) تصویر مورد نظر را در پرده به من نشان می دهند . علی ای حال پدر دختر موفق به یافتن فرزند خویش شد . 

ادامه دارد ...

#چاکرای_آجنا #پرده_شهود_ذهنی #لهیری_ماهاسایا
@soltannasir
👁👀👁👀

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 498
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 1,696
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 3,127
  • بازدید ماه : 3,127
  • بازدید سال : 101,665
  • بازدید کلی : 1,170,103