loading...
سلطان نصیر



        { پاسخ به چند پیشنهاد }

در این مدت که ارتباط با نویسنده و ادمین باز بوده ، چندین انتقاد بوده که جز یک انتقاد علمی وارزشمند ، مابقی چندان حائز اهمیت نبوده ، سوالات مختلفی  شد و پاسخ های بسیاری داده شد . و بعضی سوالات را هم لابه لای دروس پاسخ خواهیم داد. 
دو تن از عزیزان در باره جغرافیای جنوب کشور و استان اصفهان اطلاعات خوبی در اختیار ما گذاشتند که از این عزیزان سپاسگزارم .

چندین پیشنهاد مهم و مشترک توسط  خوانندگان ارائه شده که اکنون  پاسخ داده می شود .

1⃣ تشکیل گروه : این پیشنهاد چندین نفر از اعضای سلطان نصیر بود . در مورد گروه باید بگویم که فقیر وقت کافی برای اداره گروه را  ندارم و فردی را نیز در اختیار ندارم که توانایی اداره  گروه و وقت آزاد برای انجام این مهم را  داشته باشد .
ضمن اینکه مشکل و خطر هک همچنان وجود دارد  . و گروه همواره دارای حواشی است . و این حواشی برای ذهن فرسایش و خستگی  ایجاد می نماید .

2⃣ پیشنهاد ارتباط مداوم با ادمین و نویسنده : عزیزان پس از این ایام آدرس جیمیل ما تنها راه ارتباط با نویسنده است . و پیشنهادات سوالات و انتقادات شما عزیزان از این طریق بدست فقیر خواهد رسید و مطمئن باشید که خوانده می شود . و بدان توجه خواهد شد .

3⃣ پیشنهاد ایجاد  دو یا چند کانال که یکی از کانال ها در باب علوم غریبه و جغرافیا باشد و دیگری در باره سایر مباحث . برای این دسته از عزیزان بگویم که ما دو سال پیش در چنین ایامی گروه هایی تحت نام سلطان نصیر داشتیم که خصوصی بود . یک گروه مهدویت ، یک گروه دشمن شناسی ، یک گروه ادیان و اسطوره ، یک گروه عرفان اسلامی ، یک گروه گنجینه دانش و علم الاسرار و یک گروه هم کشکول متفرقه
و تقریبا هر روز هفته را به یک مبحث اختصاص می دادیم . و مباحث نا مرتبط در انتهای گروه ها به هم پیوست و یک تصویر کلی از پازل آخرالزمان به اعضا ارائه شد . اما این کار بسیار فرسایشی  و دشوار بود . ضمن اینکه برای گروه شما با سطح پایین تری از آگاهی می نوشتید و اکنون باید با سطح بالاتری بنویسید و مطالعات جنبی بیشتری داشته باشید چون کانال عمومی است . و گروه خصوصی بود .
اما با اینحال فقیر با یکی از ادمین ها پیشتر در این باره مشورت نمودم . و نظر ایشان بسیار متین و مناسب بود  . ایشان نظر بر این داشتند که اکنون تعدادی از خوانندگان سلطان نصیر از افراد دشمن شناس هستند که بیشتر دنبال مطالب دشمن شناسی هستند طبیعتا مطالب دیگر ممکن است برایشان جذاب نباشند . عده ای دیگر طرفدار علوم ماورا هستند مطالب دشمن شناسی برایشان جذاب نیست چون عده ای هنوز به فهم این مسئله نرسیده اند که دشمن وجود دارد .
عده ای از سالکین طرق مختلف عرفانی هستند که طبیعتا دنبال اطلاعات خاص در باره طریقه خاص خویش  هستند .

طبیعتا تخصصی عمل نمودن باعث این می شود که عده ای تنها مطالبی را که دوست دارند  مطالعه نمایند و از مطالعه در باب سایر مسائل سرباز زنند . و پراکندگی مطالب سلطان نصیر باعث می شود که هر کسی که دوستدار هر بخش از مطالب سلطان نصیر است به ناچار سایر مطالب را نیز مطالعه نماید .
و اینگونه مطالبی را که فکر می نماید لزومی به مطالعه آن نیست را می خواند . و در انتها متوجه این نکته می شود که چرا مطالب تا این حد پراکندگی دارد و دروس گسسته چگونه به هم خواهد پیوست و قطعاتی در اختیار خوانندگان قرار گرفته خواهد شد که بعضی از آن تاکنون در هیچ کتاب چاپی ای بدان اشاره نشده است .


4⃣ یکی از عزیزان دشمن شناس هم اخیرا پیشنهادی به ادمین کانال داشتند در باب انتقال به نرم افزار سروش و اینکه تلگرام محیطی امن نیست و تحت رصد دشمن صهیونیستی است .
در پاسخ بدین عزیز باید بگویم : بسیاری از خوانندگان ما  شاید نزدیک به صد نفر در خارج از مرزهای کشور زندگی می نمایند . و این عزیزان از نرم افزار تلگرام استفاده می نمایند .
همچنین این را باید بگویم که برای فقیر لااقل تلگرام با سروش فرقی ندارد . تقریبا از ابتدای کانال دوستان به ما لطف داشته اند و تقریبا سیستم سخت افزاری ادمین های سلطان نصیر  بین ما و  دوستان داخلی و خارجی مشترک است.  و بخوبی می دانم که این دوستان هر موقع بخواهند توان حذف ما را دارند . اما تاکنون صبوری به خرج داده اند فقیر در اینجا از این دوستان به نوبه خویش  تشکر می نمایم .😉
علی ای حال پیشنهاد رفتن به سروش فکر بدی نیست البته اگر این مهم هم انجام شود . کماکان به مانند گذشته کانال اصلی سلطان نصیر در تلگرام خواهد بود .

5⃣ ان شاالله از فردا  دروس سلطان نصیر  در سال جدید آغاز خواهد شد .

#پیشنهاد #پاسخ #سلطان_نصیر #تلگرام #سروش
@soltannasir
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 134
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 487
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 1,486
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,917
  • بازدید ماه : 2,917
  • بازدید سال : 101,455
  • بازدید کلی : 1,169,893