loading...
سلطان نصیر

 

  { مکاشفه ای از جناب میر محقق داماد }


چون از حضرت میر سخن گفتیم فقیر به یاد مکاشفه ایشان افتادم که جایگاه حضرت فاطمة الزهرا (س) در آن جایگاهی خاص ترسیم شده است .
با توجه به اینکه از تولد دخت گرامی رسول الله تنها یک شبانه روز گذاشته فقیر بد ندیدم که این مکاشفه قدسی را برای عزیزان نقل نمایم .

مکاشفه میرداماد 👇👇👇

{ از لطایف فیوض زمانیه که به من رسید ، این بود که در سال یک هزار و یازده در محروسه حرم اهل بیت رسول _ یعنی دارالمومنین قم _ روزی از از روزهای شهر الله اعظم نشسته بودم در مقابل قبله و به تعقیب نماز عصر اشتغال داشتم . ناگاه سنه خلسه مانند مرا عارض گردید و در آن حال نوری شعشعانی در شبح صورت انسانی دیدم که بر دست راست خوابیده بود و نوری دیگر با مهابت بسیار و بهای لامع و جلای ساطع در ورای ظهر(پشت )  آن مضطجع (جای بر پهلو نشستن ، بستر  ) نشسته و نمی دانم که خود دانستم یا کسی به من فهمانید که آن مضطجع مولای ما امیرالمومنین _صلوات الله علیه _ است و آن جالس (نشیمنگاه محل جلوس ) سید ما رسول خدا (ص) است ، و من دو زانو در پیش روی آن مضطجع به محاذی سینه مبارکش نشستم و آن حضرت بر روی من تبسم نمود و دست مبارک خود را بر پیشانی و رخساره و ریش من می مالید و گویا اندوه خاطر مرا می زدود و قلب منکسر مرا انجبار مس فرمود و حزن و اندوه را از نفس من دور می کرد و من حرزی در خاطر داشتم ، بر آن حضرت عرض کردم ، آن حضرت فرمود که این چنین بخوان که : 👇👇👇

« محمد رسول الله (ص) امامی ، فاطمه بنت رسول الله _ صلوات الله علیها _ فوق رأسی ، و امیرالمومنین علی بن ابی طالب وصی رسول الله (ص) عن یمینی ، و الحسن و الحسین و علی و محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و و الحسن و الحجة المنتظر أئمتی _ صلوات الله و سلامه علیهم _ عن شمالی ، و ابوذر و سلمان و المقداد و حذیفة و عمار و اصحاب رسول الله _ رضی الله تعالی عنهم _ من ورائی ، و الملائکة _ علیهم السلام _ حولی ، و الله ربی _ تعالی شأنه و تقدست اسمائه _ محیط بی و حافظی و حفیظی و الله من ورائهم محیط بل هو قرآن مجید فی لوح محفوظ ، فالله خیر حافظا وهو ارحم الراحمین »
و چون آن حضرت آن را به آخر رسانید ، به من فرمود مکرر کن و خود بار دیگر خواند و من به قرائت آن حضرت خواندم و چون به آخر رسید ، باز مکرر فرمود ، آن قدر که من حفظ نمودم . پس از آن سنه بیدار شدم ، اندوه بسیار بر آن بیدار شدن خوردم .


ادامه دارد ... 👇👇👇
@soltannasir
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 137
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 664
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,095
  • بازدید ماه : 2,095
  • بازدید سال : 100,633
  • بازدید کلی : 1,169,071