loading...
سلطان نصیر

       {عامل و عاملیت در علوم غریبه ۳}

         {شمه ای از اسرار حرف جیم ۲}

نکته ۵: ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که محققین معانی مختلفی را برای نام زرتشت بر شمرده اند نظیر دارنده شتر زرد یا دارنده شتر هدایت گر اما دانشمند فقید بیلی (Baily , 1953) نام زرتشت را zarat. Ushtra را به معنی شترران می داند و می گوید از ریشه zar به معنی هدایت کردن مشتق شده است. (کتاب دانشنامه اساطیری جانوران دکتر خسرو قلیزاده مدخل شتر صفحه ۱۶۰) به شباهت معنی شترران در معنی اسم زرتشت با لقب قطارکش توجه نمایید. در کتاب فرهنگ نمادها به نقل از متون مسیحی آمده که👈《شاهان مغ سوار بر شتر به آخوری که مسیح در آن ولادت یافت، وارد شدند. 》(ژان شوالیه فرهنگ نمادها مدخل شتر)

نکته ۶: بونی در شمس المعارف کبری (حصه سوم) حرف جیم را دارای حرارت و رطوبت (بادی) و متعلق به روز سه شنبه و کوکب مریخ می داند. جالب است که در بهرام یشت از مجموعه یشت های اوستا نیز ظهور چهارم ایزد بهرام (مریخ) در صورت شتر (گمل=جیم) است.

اما یکی دیگر از اسرار ملک الموکلین حرف جیم این است چون پیاله، پیاله حقیقی باشد که با حضور اینان داده شود. اسم سالک در صحیفه ای توسط آنان ثبت می شود و پس از نوشیدن این پیاله حقیقی فرد بر حسب استعداد عین ثابتش نشان گذاری و وارد یکی از هفت حلقه می شود. 

دایره ای را در نظر بگیرید که در مرکز آن دایره قطارکش حضور دارد. این دایره توسط هفت دایره دیگر احاطه شده است. نزدیکترین دایره به قطارکش حلقه اول جیم است. دومین دایره حلقه دوم جیم است و دایره آخر حلقه هفتم جیم است. هر سالکی از مرحله پیاله به بعد حد استعدادیش مشخص و به نسبت حضور در یکی از این حلقه ها صاحب اسرار باطنی دوده و فقر شیعه می شود. بدین خاطر است که فردی که من باب مثال در مرحله چهارم یعنی گل سپردگی است و در حلقه اول جیم قرار دارد. از شیخ به ظاهر کاملی که در حلقه دوم تا هفتم قرار دارد برتر و صاحب اسرار بیشتری است. اما در بُعد ظاهری گل سپرده حلقه اول باید به حسب ظواهر به شیخ حلقه دوم الی هفتم احترام بگذارد. 

در خَم زلف تو آن خال سیه دانی چیست؟

نقطهٔ 👈دوده که در 👈حلقه جیم افتادست

(خواجه شمس الدین محمد حافظ)

نکته : تنها قطارکش و شاید عده ای از اعضای حلقه اول جیم از مرتبت سایر سلاک در حلقه های پایین تر اطلاع داشته باشند و خود سلاک و حتی شیوخ از مرتبت خویش اطلاعی ندارند.

نکته مهم : تا زمان ریاست جناب میرجلال الدین مطهری جلسه حلقه اول جیم در نقطه ای در شمال طهران برگزار می شد. در همان خانه ای که سالن محل جلسه شکل خاصی دارد😊 جناب میرعبدل علیشاه خراسانی از بزرگان ظاهری، توسط جناب جلال الدین از حضور در جلسات منع شدند. و به ایشان گفته شد شما به وظایف مهم در بُعد ظاهری بپردازید. مسائل باطنی مبارزه با جهودان با ما. 

پس از مرگ جناب میرجلال الدین مطهری در سال ۸۶ اکثر اعضای حلقه اول جیم که گروهی از میان جامگان نیز در بینشان بودند. با جناب میرعبدل علیشاه خراسانی بیعت کردند. اما ایشان قطارکش نبوده و نیستند. بخشی از اعضای حلقه ای که مدعی هستند حلقه اول هستند. از مرگ جناب مطهری خوشحال شدند و از اینکه توانستند به قدرت ظاهری دست یابند مست شدند. همین شد که امور از دستشان خارج شد‌. 

پ ن: میر عبدل علیشاه خراسانی همان بزرگی است که در تکیه مشهد (منزل شخصی) توسط جناب کاشانی به فقر مشرف شدند. و در منزل جناب کاشانی بود که مولوی قندهاری با ایشان آشنا شدند. و بعدها آن توصیفات و پیش بینی ها را در مورد ایشان گفتند که در محیط مجازی نیز بخشی از آن موجود است. این را هم بگویم شخصی از حلقه اول جیم و میان جامه که در عصر حاضر به مانند جعفر آقای مجتهدی ملک الموکلین سوره حمد را در خدمت دارد. اعوان ملک الموکلین را در اختیار جناب میرعبدل علیشاه خراسانی قرار داده و برای ایشان طلسمی از اسرار سوره حمد طراحی کرده که ایشان با قدرت این طلسم بر تخت ظاهری تکیه زده اند. این طلسم به اشاره استاد سید محمد... باطل نمی شود مگر با سوره فیل (خوب بیندیشید) 

در این قسمت پرده دری زیاد کردم بیش از این مجاز نیست‌. بنده بالشخصه از قدرت باطنی آقایان ترسی ندارم. ماییم و نوای بنوایی بسم الله اگر حریف مایی. 

اما باید در مورد قدرت ظاهری محتاط بود. البته اینها اسرار نیست خودشان هم می دانند که قبالیست های جهود در داخل کشور تقریبا همه آنچه را که گفتم می دانند. 

ادامه دارد...

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 470
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 1,190
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,621
  • بازدید ماه : 2,621
  • بازدید سال : 101,159
  • بازدید کلی : 1,169,597