loading...
سلطان نصیر

   {مقاله الکساندر دوگین در بزرگداشت آلیستر کرولی ۱ }

نام مقاله {مردی با منقار شاهین} که لقبی است که دوگین برای کراولی در این مقاله انتخاب کرده است. شاهین در اینجا می تواند اشاره ای به ایزد شیطانی هوروس در مصر باستان داشته باشد که کرولی در آثار خویش از وی نام می برد. زبان مقاله روسی است: 👇

https://libking.ru/books/nonf-/nonf-publicism/14247-aleksandr-dugin-chelovek-s-sokolinym-klyuvom.html


 مقاله دوگین با اندکی تلخیص : 👇

{1: در قسمت اول مقاله دوگین به تاریخ  موسیقی راک می پردازد سپس گروه هایی را معرفی می نماید که تحت تاثیر آموزه های کراولی قرار داشتند و نوشته های وی را در آثار هنریشان بکار می گرفتند. 

 2:شروع.

ادوارد الکساندر(الیستر) کراولی در 12 اکتبر 1875 در لیمینگتون (وارویک شایر) در خانواده یک واعظ پروتستان از فرقه برادران پلیموث به دنیا آمد. از کودکی در برابر چشمان وی سختگیری زاهدانه پدر، موعظه ها، تعالیم مذهبی. سرکوب تمام امیال بدنی انگیزه اصلی آموزش بود. این افراط گرایی تعالیم پدر، که مشخصه فرهنگ آنگلوساکسون است، بعداً به نقطه مقابل خود و به هر شکلی از تجربه شهوانی تبدیل می شود.(اشاره به روابط خارج از عرف و شهوانی کراولی دارد)
 بیایید به یاد بیاوریم که پورنوگرافی دقیقاً در کشورهایی ظاهر شد که در آن ها تابوهای اجتماعی در حوزه های جنسی قوی ترین بودند. در دانشگاه کمبریج، کراولی با گروه کوچکی از زیبایی‌شناسان و غیب‌شناسان روبرو می‌شود. در اینجا، یک مرد جوان ثروتمند، با استعداد، خالص شده و با زیبایی پاک مشخص شده به یک بت جهانی تبدیل می شود. او با وجود ازدواج با رز کلی، دایره و جنسیت عاشقان بیشمار خود را محدود نمی کند. او بسیار سفر می کند، بلندترین قله های جهان را فتح می کند، از مصر، روسیه، اسکاندیناوی، فرانسه، مکزیک دیدن می کند. این زندگی یک شیک پوش، یک 👈روشنفکر، یک کوهنورد، یک 👈عارف، یک شاعر، یک ماجراجو است. در سال 1896، در هتلی در استکهلم، کراولی اولین مراسم تجلیل را داشت. او متوجه می شود که به یک مسیر جادویی مهم فراخوانده شده است. به زودی با آن سازمان غیبی روبرو می شود که او را وارد این راه می کند و او را به دانش پنهانی مسلح می کند. "پگاه زرین" معروف ترین مرموزترین و قدرتمندترین سازمان جادوی غربی. این سفارش شامل افراد مشهوری مانند ویلیام ییتس (برنده جایزه نوبل)، مود گون (الهام بخش ارتش آزادی بخش ایرلند)، کنستانس وایلد (بیوه اسکار وایلد)، بازیگر فلورانس فار (موزه برنارد شاو)، خواهر فیلسوف برگسون موینا بود. برگسون (همسر سر پگاه زرین اثر ساموئل ماترز). در سال 1904 کراولی در طول اقامت خود در قاهره مکاشفه خاصی دریافت کرد. "موجودی کهن و ماقبل تاریخ و دهشتناک یعنی "شیطان آیواس" - او را به عنوان حامل دانش جدید و منادی عصر جدید، "عصر هوروس" انتخاب می کند. کراولی خود را به عنوان "جانور 666" می شناسد که مکاشفه یوحنا از آن صحبت می کند و به عنوان نام اولیه خود "To Mega Therion"، "Great Beast" را انتخاب می کند. از آن لحظه، تا زمان مرگش در سال 1947، آلیستر کراولی مهمترین مأموریت خود را انجام می دهد و آن گسترش آموزه هایش بود. نکته اصلی در کتاب معروفش "کتاب قوانین" است که توسط Aiwass دیکته شده است. اولین مورد از این قوانین این است که "هر چه می خواهی بکن که کل قانون خواهد بود". کراولی واقعاً عادت‌های خود را تغییر نمی‌دهد - از نظر همه چیز ثابت می‌ماند - اعمال غیبی، روابط جنسی لجام گسیخته از انواع مختلف، آثار ادبی، مواد مخدر، شعر، کوهنوردی، تماشای نمایش‌های کنایه‌آمیز که برای ترساندن افراد عام طراحی شده‌اند، تماس با قدرت‌های ماورایی. اما همه اینها با یک نور مزاحم خاص روشن می شود که با معنای خاصی آغشته شده است. 
«جانور 666» فقط یک شخص نیست. او رئیس سازمان آغازگر Astrum Argentum است که به گفته کراولی «برادران نامرئی» که از طریق دستورات غیبی گذشته بر تاریخ بشریت حکومت می کردند به آن تعلق داشتند. (در مورد این سازمان ان.شاالله بزودی در داستان سرن مطالبی خواهم نوشت.)
 کراولی «کتاب قوانین» را برای هیتلر، لنین، چرچیل می فرستد، تروتسکی را با آن آشنا می کند. عوامل و شاگردان او در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند: کاپیتان جان فولر، ماهر، استراتژیست ارشد انگلیسی او در عملیات تانک، در محیطی از محافظه کاران کار می کند. مارتا کونزل، یک ناسیونال سوسیالیست خشن، به هیتلر و اطرافیانش تلقین می کند. والتر دورانتی، تنها روزنامه نگار غربی مورد علاقه استالین، در مسکو فعال است. کراولی در مرکز یک توطئه جهانی قرار دارد و شبکه عصر جدیدی را می‌بافد. زنان، مواد مخدر، عملیات جادویی، دسیسه های سیاسی - همه اینها معلم "تریون" را تا پایان عمر همراهی می کند. بسیاری از کسانی که به او نزدیک شدند، عقل خود را از دست دادند.  }

ادامه...👇

@soltannasir

#دوگین #الکساندر_دوگین #مبانی_ژئوپولیتیک #تئوری_چهارم_سیاست

#اوراسیا  #نئواروراسیا #نئو_اوراسیا 

#اوراسیاگری #ملی_گرایی_روسی 

#آخرالزمان #کراولی #آلیستر_کراولی #کرولی 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 137
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 965
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,396
  • بازدید ماه : 2,396
  • بازدید سال : 100,934
  • بازدید کلی : 1,169,372