loading...
سلطان نصیر

https://t.me/soltannasir/3798

کلیپ ائتلاف ضد سانسور بخش بیست و دوم

{حالا فکر کردم کار تمام شده است اما اتفاق عجیبی افتاد، در هوا متوقف شدم که این موضوع مطابق قوانین فیزیکی کاملاً غیرممکن است و از زاویه ای راست پیچیده و به زمین فرستاده شدم.
یا اتفاق خنده داری که برایم افتاد، من در یک بیمارستان در 100 کیلومتری لاپلند بازرسی می کردم روزی هنگام رانندگی گوزنها به روی ماشین من پریدند فکر میکردم ماشینم تصادف می کند ولی یک فرد راستکردار از جنگل بیرون آمد حدود یک متر دورتر بود و با انرژی نامرئی گوزنها را دوباره به جنگل انداخت وآنها روی چهار پا فرود آمدند وزن آنها حدود 600 کیلوگرم بود.
اینها فقط نشان می دهند که شما نمی توانید بمیرید و تا زمانی که ماموریت شما به پایان نرسیده است از بدن خود خارج شوید. بنابراین اولین سوال این است، پس من در این مورد چه می کنم. شخصی وجود دارد که برای شما ارزش قائل است. بازی های بسیار دیگری وجود دارد که نشان می دهد هر یک از ما باید در مسیری که در پیش رویمان داریم قدم برداریم و پیش رویم. اگر اتفاق منفی رخ دهد، اولین سوال این است که از آن چه می آموزم یا باید از آن بیاموزم. }

ادامه...👇

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 145
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 682
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,113
  • بازدید ماه : 2,113
  • بازدید سال : 100,651
  • بازدید کلی : 1,169,089