loading...
سلطان نصیر

https://t.me/soltannasir/3789

کلیپ ائتلاف ضد سانسور بخش سیزدهم 

{البته همه اینها از تلفن های همراه می آید اما نمی توانید آن را ثابت کنید. یک نوع اثبات وجود دارد که ممکن است یکی از دوستانم باشد. یکی از دوستانم تومور مغزی را با موفقیت جراحی کرده بود. آنها یک پسر بچه 8 ساله داشتند. پدرش شب کریسمس یک تلفن همراه به عنوان هدیه کریسمس به او داد. من گفتم آیا شما دیوانه هستید که همسرتان تازگی عمل تومور مغزی انجام داده است و شما چنین چیزی را به فرزند خود می دهید؟ پسر به آنچه من گفتم گوش داد و اکنون به آنچه او گفت باید گوش دهم. او گفت در کلاس من تنها یک پسر است که تلفن همراه ندارد ، او پسر مدیر نوکیا است. اثبات علمی نیست اما به هر حال برای من به اندازه کافی خوب است. همچنین وقتی به انسان فکر می کنیم بنابراین تفاوت چندانی با آمریکایی ها یا روس ها یا چینی ها نداریم اما استانداردهای ایمنی مواجهه عمومی در کشورهای مختلف بسیار متفاوت است. در کشورهای بلوک شرق و اتحاد جماهیر شوروی سابق در هر سانتی متر مربع فقط 10 نوردهی مایکروویو وجود دارد. در استرالیا 200 و در انگلستان و در ایالات متحده 10000 است. }

ادامه...👇

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 472
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 1,230
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,661
  • بازدید ماه : 2,661
  • بازدید سال : 101,199
  • بازدید کلی : 1,169,637