loading...
سلطان نصیر

@soltannasir 

ادامه...👇


🔶به نظر ما آن بخش از قدرت انجمن های مخفی که توسط کنترل رسانه ها بوده و حتی قدرت دولت ها با آمدن اینترنت و شبکه های اجتماعی کاهش پیدا کرده است. در آستانه آخرین سالهای پیشا آخرالزمانی، کم کم صفوف دو جبهه حق و باطل در حال شکل گیری و بسته شدن است. به همین دلیل است که انجمن های مخفی بخشی از اسرارشان و اهدافشان را در فیلم ها و سریال ها و انیمیشن ها آشکار می نمایند و دیگر مثل ازمنه پیشین سرپوشی نمی نمایند.

🔷اما ما بالشخصه انتظار داریم با تحولاتی که بهمن ماه به نفع جبهه حق در بُعد باطنی رخ داد و و با تحولاتی که ان شاالله در شهریور ماه امسال (ماه محرم) رخ بدهد. معادلات ظاهری جهان به مرور به هم بریزد. این تحولات می تواند انجمن های مخفی گوناگون را که بدنبال قدرت های باطنی هستند به طمع بیندازد و در سال های پیش رو ما احتمالا شاهد استارت جنگ جهانی سوم باشیم. منظور از جنگ جهانی سوم هم اینگونه نیست که از همان ابتدا جنگی هسته ای رخ دهد. همه چیز ذره ذره رخ خواهد داد و شیب حوادث اندک اندک افزایش پیدا می کند. بنده به خوانندگان پیگیر توصیه می نمایم در مورد جنگ های ناپلئون بناپارت و جنگ های جهانی اول و دوم مطالعه نمایید و آن را از منظر انجمن های مخفی نهان روش بررسی کنید برای مثال به لشکرکشی ناپلئون به مصر و سوریه توجه نمایید. یا به حضور هیتلر و نازی ها در قطب شمال و یا تبت توجه نمایید. بنابر یافته های باطنی ما پیش از جنگ جهانی دوم یک سری حوادث در حیطه ماورا اتفاق افتاد و درب هایی به روی اینان در غرب گشوده شد. اینها به طمع افتادند. بنابراین یک وجه دیگر شروع جنگ جهانی دوم از نظر ما باطنی بوده البته منکر وجوه ظاهری قضیه نیز نیستیم. بار دیگر ان شاالله از امسال درب باز خواهد شد و اینان به طمع خواهند افتاد. باز شدن درب ممکن است به معنای عمومی شدن آن برای ابنای بشر نباشد.  

پ ن: بنده کتاب سالکان ظلمت و صبح جادوگران را در اختیار دارم و مطالعه نموده ام. به خوانندگان پیگیر که زبان خارجه می دانند توصیه می نمایم در مورد مسائل باطنی نازی ها بیشتر تحقیق نمایند. بنده بعضی دست آوردهای باطنی نازی ها و نگاه آنان را به مسائل آنهم در حدود هشتاد سال پیش را تحسین می نمایم. نازی ها دارای وجهی باطنی ای بودند و دست آوردهایی داشتند که بنده در کتب فارسی و جامعه فارسی زبان ندیدم به آن اشاره دقیقی شده باشد. انجمن های مخفی غربی به خوبی از آن اطلاع دارند. به نظرم آنان هم در حیطه باطنی و هم در شیوه مدیریت کشور و اقتصاد و تولید جای تامل و مطالعه و بررسی دارند. 


🔶در مورد خروج آمریکایی ها از افغانستان اخیرا جو بایدن رئیس جمهور ایالات منفصله آمریکا اعلام نموده که نیروهای ارتش تروریستی وی از افغانستان خارج می شوند. یا این ادعا به وقوع نخواهد پیوست یا اگر به وقوع بپیوندد باید دید اینان اینبار چه خواب و خیالی برای هم میهنان افغانستانی ما کشیده اند. آیا آنگونه که بعضی از تحلیل گران می گویند افغانستان به دو کشور مجزا تقسیم خواهد شد؟! 
عالم المسط و احتمالا کنگ دژ باستانی(قندوز)  نیز در جغرافیای امروزی کشور افغانستان قرار دارد. خاک این کشور هرگز از اولیا الله خالی نبوده و نخواهد بود. نظر ما این است که تحولات ظاهری هر چقدر بد باشد اما در نهایت در سالهای آینده حداقل بخشی از خاک افغانستان به سرزمین مادری و حوزه تمدنی ایران بزرگ باز خواهد گشت. تحولات افغانستان برای ما بسیار مهم است. 


🔷در مورد روسیه نیز تحولات اخیر آن را در مورد اوکراین و حتی تحولات داخلی آن را دنبال کنید. ممکن است روم در بعضی روایات آخرالزمان روسیه باشد. ماشیح داود در این کشور در حال پرورش است و باید دید جامعه یهودیان روسیه و قبالیست های صفدی و حیفایی و اورشلیمی و انجمن های مخفی چه خوابی برای روسیه دیده اند و اینکه نقش پوتین در این وسط چیست ؟! آیا اطلاعی از این مسائل دارد و همراه آنان در این اهداف شوم است یا اینکه فقط یک رهبر ظاهری هست و به موقع از سر راه برداشته می شود ؟! حجم ذخایر طلای دولت روسیه عجیب است. حتی به گفته استاد ما شیخ محمدصابر جامعه یهودیان روسیه نیز حجم طلای هنگفتی را در روسیه جمع آوری کرده اند. همه اینها حداقل برای بنده نشان از خواب و خیالاتی شوم برای آینده روسیه دارد. پیشتر گفته ام که در دو سه سال اخیر تعداد زیادی از یهودیان آموزش دیده از روسیه و قفقاز (آذربایجان ارمنستان و گرجستان) وارد ایران شده اند افرادی که مشخصا به چندین زبان مسلط هستند و از سنین پایین تحت آموزش های خاص علمی و حتی عملی قرار گرفته اند. این افراد به سیستم هک نیز مسلط هستند. بعضی آموزش های جاسوسی را در حد مقدماتی دیده اند. با علم قبالا و حتی جادو و علم ادیان و سیاست روز تا حدی آشنایی دارند. در نوع خود بسیار عجیب هستند. 
 

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 80
  • بازدید هفته : 1,861
  • بازدید ماه : 6,034
  • بازدید سال : 79,323
  • بازدید کلی : 1,147,761