loading...
سلطان نصیر

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

برخی از دوستان نظر بنده در مورد قرار داد یا سند همکاری با چین را خواستار شدند! 

 

بنده در مورد سند مورد ادعای مسئولین تا زمانی که جز به جز و واو به واو آن منتشر نشود اظهار نظر نمی نمایم. (البته مسئولین محترم ظاهرا قصد منتشر کردن کامل این سند یا قرار داد را ندارند)

اما بنده با فرض اینکه قرار داد یا سند همکاری چندان خوب نباشد و کفه ترازو کاملا به نفع چین سنگینی نماید. بالشخصه نگرانی ای در مورد این سند یا قرار داد ندارم. پیشتر گفته ام و بار دیگر می گویم حکومت کمونیستی جمهوری خلق چین محکوم به نابودی است و به نظر بنده دو طرف در نهایت طرفی از این توافق یا به اصطلاح آقایان سند نخواهند بست.

 بنده انتظار استارت جنگ جهانی سوم را در دهه پیش رو می کشم. نظم شکننده موجود بین الملل باید از بین برود و دول استکباری شرق و غرب با یکدیگر وارد جنگ شوند. به نظر فقیر در شرایط کنونی و نظم بین المللی کنونی امکان ظهور اندک است. در روایات ما نیز تلویحا سخن از جنگ های خانمان سوز پیش از ظهور شده است که یک سوم جمعیت جهان را به کام نابودی می کشد. این جنگ ها به دست حکام خودکامه جهان به وقوع خواهد پیوست تا خود یکدیگر را نابود نمایند. واقعیت این است که سرعت پیشرفت فن آوری های بشر در عصر کنونی به گونه ای است که گردانندگان پشت پرده جهان با اهداف شومی که در سر دارند تا دو الی سه دهه آینده شاید بالکل موفق شوند که بشریت را به بردگی محض بکشانند و آن هنگام شاید دیگر ظهور حضرت بی معنا باشد. بنابراین باید ترمز پیشرفت حاکمان پشت پرده جهان کشیده شود. 

 

اما در مورد خطر چین 

بنده برای تاریخ و فرهنگ و تمدن چین عمیقا احترام قایلم اما برای حکومت حاکم بر چین خیر! 

 بخوبی می دانم که بر حسب تمام قواعد ظاهری دنیای اقتصاد و سیاست، چین در حال طی کردن مسیر تبدیل شدن به ابرقدرت اقتصادی جهان و به دنبالش شاید در حال تبدیل شدن به ابرقدرت نظامی و سیاسی و فن آوری جهان باشد. همچنین شنیده ام که چین برنامه ای بسیار دقیق و منظم‌ را برای تبدیل شدن به یک ابرقدرت را از سالها پیش طراحی کرده است و بسیار منظم و خوب تا کنون پیش رفته است. اما با‌ تمام این اوصاف نمی دانم چرا بنده چین را به حساب نمی آورم و آنان را جدی نمیگرم😊 و نگرانی ای از سمت و سوی چین ندارم. 

در ورزش فوتبال ما یک اصطلاح داریم که فلان تیم شخصیت قهرمانی ندارد! چین هم به نظر بنده شخصیت تبدیل شدن به امپراطوری بزرگ را که دامنه نفوذش غرب آسیا و اروپا را در نوردد ندارد.

در نقطه مقابل چین، ما از سمت روسیه خطرات بالقوه بیشتری را متوجه ایران می دانیم. پیشتر گفتم که ما در چند سال اخیر شاهد حضور اعضای انجمن های مخفی اروپایی در ایران برای آموزش های باطنی و ارتقا اعضا بوده ایم. همچنین ما در این چند ساله شاهد بیشتر شدن رفت و آمدهای اعضای انجمن های مخفی مختلف داخلی از ایران به ترکیه که قطب انجمن های مخفی در منطقه غرب آسیا است بوده ایم. (این رفت و آمدها برای آموزش و بعضا ارتقای درجه بوده است)

علاوه بر اینها ما در این چند ساله شاهد حضور یهودیان روسیه ای و قفقازی در ایران (یهودیانی که فارسی بلدند و آموزش دیده اند) و همچنین شاهد حضور و رفت و آمد اعضای انجمن های مخفی ای به مرکزیت روسیه در ایران بوده ایم.

 نمی دانم این انجمن های مخفی در روسیه که اعضایش در ایران فعالند همان تشکیلات ماسونری و ایلومیناتی و غیره هستند؟! یا در روسیه نیز انجمن مخفی باستانی بومی وجود دارد؟! اما آنچه که یافته ام این است که این انجمن های مخفی ای که اعضای ایرانی اش از ایران به روسیه رفت و آمد دارند اگر ماسونری و نظیر آن هم باشند به صورت کامل زیر نظر تشکیلات بریتانیا یا فرانسه و آمریکا نیستند و حالتی نسبتا مستقل دارند. 

 همچنین نمی دانم آیا تزار روسیه پوتین نیز خود عضوی از این انجمن های مخفی هست یا خیر ؟! اما اعضای انجمن های مخفی روسی در ایران و یهودیان روسیه ای علاقه و ارادت خاصی به شخص پوتین دارند. شاید دلیل علاقه شان عشق به روسیه باشد و اینکه پوتین روسیه را پس از فروپاشی جماهیر شوروی خوب بالا کشیده است!

در هر صورت ما فعلا رابطه ای خاص بین این یهودیان نفوذی و اعضای انجمن های مخفی روسی در ایران با سرویس های جاسوسی روسیه پیدا ننموده ایم. اما فعالیت این انجمن ها در روسیه و جغرافیای قفقاز بر ما پوشیده نیست و توجه ما را بسیار به خود جلب کرده است.

به آن دسته از خوانندگان‌محقق و پیگیر که زبان خارجه بلدند توصیه می نمایم در مورد فعالیت های فعلی یهودیان‌ روسیه و قفقازی (گرجستان و ارمنستان و آذربایجان) تحقیق کنید در مورد خاندان های پرنفوذشان و فعالیت اقتصادیشان و اعضایشان خوب تحقیق کنید. یهودیان روسیه ای و قفقازی یکی از خطرناک ترین گروه های یهودی در سرتاسر جهان هستند و باید خطر آنان را برای ایران و حتی آینده جهان جدی گرفت. 

 

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 963
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,394
  • بازدید ماه : 2,394
  • بازدید سال : 100,932
  • بازدید کلی : 1,169,370