loading...
سلطان نصیر

@soltannasir 

 

          { انجمن های مخفی ترکیه ای ۲}

 

ادامه...👇

 

نکته ۲: زبان تُرکی آذربایجانی به غلط آذری نامیده می شود. زبان آذری پهلوی زبانی کهن بوده که اسناد کمی درباره آن وجود دارد. من باب مثال در کتاب سفینه تبریز این زبان را می یابیم  یا شیخ صفی الدین اردبیلی یک شعر به این زبان دارد. زبان فعلی مردم آذربایجان تُرکی آذربایجانی است که هر چند از نظر دستور زبان ترکی می باشد. اما از نظر لغات به فارسی امروز(ترکیبی از پارسی دری و عربی) نزدیک تر است تا به زبان تُرکی آلتایی.  

 

بخش ۱ از نکته ۲: در اردبیل ما زبان تاتی اردبیل  و در آذربایجان غربی ما زبان کُردی و حتی آرامی آشوری را داریم. اما غلبه با زبان تُرکی می باشد. 

 

 

چنگیزخان مغول برای این دسته از انجمن های مخفی، نقطه عطفی در تاریخشان است و فکر می کنم اکثر ما چنگیرخان را 👈دست کم گرفته ایم. دوره چنگیز 👈فوق العاده مهم است. چنگیزخان برخلاف تصور ما فردی نبود که یک دفعه از زیر بُته بیرون آمده باشد و سپاهیانش توانسته باشند تا اروپا پیشروی نمایند. همه ما ارتباط چنگیزخان مغول با جادوگران و شمن ها و حتی مانویان و تائوئیست ها و بوداییان و در یک کلام اهل ماورا و جادوگران را شنیده ایم و در کتب تاریخی کلاسیک اشاراتی کوتاه به این مسائل شده است. ریشه دقیقا آنجاست و باید آن را بررسی نماییم. آن برهه تاریخی اتفاقاتی 👈ابتدا در حیطه باطن افتاد سپس چنگیز عزم جهان گشایی کرد. افرادی بسیار مهم در وادی ماورا در آن نواحی به چنگیزخان کمک نمودند بخشی از آنان از خائنین به دیانت مانوی بودند که اسرار عوالم زیرین در آن نواحی در دستشان بود. چنگیزخان با کمک شمن ها و مانویان خائن موفق به باز کردن دروازه ها و فراخوانی موجوداتی 👈وحشی به جهان مادی ما شد. موجوداتی شبیه یاجوج و ماجوج اما آنها یاجوج و ماجوج نبودند. آنها هم شاید جنسان (دورگه انس و جن) بودند یا شاید نوعی بنی آدم اما وحشی، نه می توان دقیقا انسانشان نامید و نه جن!! امیدوارم خوانندگان دریابند که چه می گویم. همین موجودات بخشی از سپاه چنگیزخان را تشکیل دادند. 

خوانندگان گرامی به تشابه واژه مغول در زبان های اروپایی mongol و بیماری مُنگلیسم mongolism دقت نمایند. منگلیسم ریشه در mongol مغولان دارد. منگل کسی است که نوعی عقب افتاده ذهنی است و نامی برای بعضی بیماری های روانی نظیر نشانگان داون؛ می باشد. طبیعتا چنگیزخانی که یاسا را می نویسد عقب مانده ذهنی نبوده است. نظر بنده این است که وجود این سپاه وحشی ها در بین مغولان باعث شده اروپایی ها مغولان mongol ها را عقب مانده ذهنی بدانند و نام منگول را برای بیماران عقب مانده ذهنی استفاده نمایند. 

 

 

نکته : شاید بسیاری از خوانندگان باور این مطالب برایشان دشوار باشد و آن را غیر علمی بدانند. برایم مهم نیست فقیر مامور به نوشتن هستم. هم اکنون در کانال از شاگردان استاد سمنانی بنده و همچنین شاگردان استاد قزوینی بنده آیت الله سید هادی.. حضور دارند و این عزیزان از طریق شاگردانشان مطالب را می خوانند. همچنین علامه ای خراسانی اهل عرفان که کمی محدودیت دارند توسط شاگردان خاصشان مطالب را دنبال می نمایند. اهل دل و اهل سلوک دیگری نیز هستند که شاید بنده نشناسم اما مطالب را دنبال می نمایند. ارادتمند همه این بزرگواران هستم. بنده در درجه اول برای این عزیزان می نویسم در درجه دوم برای عموم شیعیان حضرت علی ابن ابی طالب علیه السلام امیدوارم عموم نیز استفاده نمایند. 

 

 

اما امروزه روز هم انجمن های مخفی ترکیه ای با همکاری بخشی از جهودان و انجمن های مخفی غربی سعی در باز کردن دروازه هایی در مناطق 👈اویغور نشین چین👉 و قرقیزستان و مغولستان و... دارند تا بار دیگر بخشی از لشکر وحشیان را برای آخرالزمان آزاد نمایند. تُرکان اویغوری با جهودان و ایلومیناتی ها در این زمینه همکاری مشترک دارند و انجمن های مخفی ترکیه ای نیز در آن مناطق نفوذ و فعالیت دارند. این پروژه هر چند مشترک است اما انجمن های مخفی ترکیه ای در کنار تُرکان اویغوری با غربی ها همکاری می نمایند و به ظاهر حتی در جاهایی از آنان پیروی می نمایند تا چون پروژه شان به نتیجه برسد بقول خویش غربی ها و جهودان را دور بزنند. اینان سودای امپراطوری مغولان را در سر می پرورانند. از سویی جهودان و غربی ها فکر می کنند که چون این لشکر وحشیان را آزاد و حتی 👈بسازند. می توانند در ادامه کنترلش نمایند. یکی از مهمترین اهداف انجمن های مخفی غربی ویران کردن مجدد سرزمین مقدس خراسان ( بخشی از افغانستان و خراسان ایران ) و البته سایر نقاط ایران و همچنین سرزمین مقدس تبت است نظیر کاری که با داعش در مورد سوریه انجام دادند. البته زمان اجرایی و عملی شدن این نقشه شان در صورت موفقیت، احتمالا مربوط به سالهای آتی است. دشمنان بخوبی می دانند که نهضت از خراسان شروع خواهد شد. 

 

 

ادامه....👇

 

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 29
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 1,788
  • بازدید ماه : 1,788
  • بازدید سال : 100,326
  • بازدید کلی : 1,168,764