loading...
سلطان نصیر

 

            {داستان گل سرخ (رُز) ۲۱}

 

ادامه...👇

 

اما گفته شد لرد خوزه در بخشی از کاخ خویش در اتاقی که شومینه ای در آن قرار دارد. تصویر هفده نفر از شاگردان وی وجود دارد که هفده عصای خاص کهن هر کدام متعلق به یکی از این شاگردان است. 

یکی از این هفده شاگرد خوزه، بانویی یهودی به نام پنلوپه است که به نظر در دهه چهارم زندگی خویش قرار دارد.

در چهار سوی کاخ شخصی لرد خوزه چهار مجسمه خرگوش قرار دارد. که در واقع نماد جنیان خرگوشی شکلی هستند که محل اسکانشان جزایر بالئاری است و با خوزه و شاگردانش مرتبطند و از کاخ وی محافظت می نمایند.

 

خوزه و شاگردانش با موجودات عجیبی مرتبط اند که نمی دانم چه بناممشان ?! شاید از این جنبه که پوشیده هستند جن باشند.

این موجودات که در ساحل جزیره ایبیزا زندگی می نمایند حالت افقی دارند. و به نظر توده ای از خاک یا ماسه ساحل هستند که چشم و دهان دارند. و ناگهان در برابر فرد توده ای ماسه ای شکل ظاهر می شود و سپس به خود شکل می گیرد و چشم و دهانشان مشخص می شود و با آنان سخن می گوید. سپس چون بخواهد ناپدید شود. این توده ماسه ای شکل در نظرشان از هم جدا (یعنی ذرات ماسه از هم فاصله می گیرد). و شکل خود را از دست می دهد سپس ناپدید می شود. 

 

 

نکته : این موجودات ماسه ای شکل به مانند جنیان پوشیده و نامرئی هستند. بعید است که اینان جزو بنی جان یا بنی شومان باشند.  شاید موجوداتی مثالی باشند. اما اگر شخصی که چشمان وی باز است و جسمش تطابق با عوالم لطیف تر دارد. اینان را لمس نماید گویی که ماسه ساحل را لمس نموده است. البته همانگونه که گفته شد رویت و لمسشان توسط افرادی عادی ممکن نیست. فقیر نمی دانم آیا چنین موجوداتی تنها مختص جزایر بالئاری می باشد؟ یا اینکه در سواحل کشورهای گوناگون موجوداتی کم و بیش شبیه به اینان وجود دارد ؟!

 

 

لرد خوزه و شاگردان وی با موجوداتی موکّل (نگهبان) مانند به نام سرافیم ها ارتباط دارند. این سرافیم ها آن فرشتگان سرافیم معروف نیستند. به نظر ما جن نیز نیستند بلکه نگهبان می باشند. این سرافیم ها بال دارند. کلاهی شبیه کلاه کشاورزان اسپانیایی که نوعی کلاه حصیری است بر سر دارند و به نظر نگهبان زمین ها و مزارع می باشند. 

 

نکته : سرافیم ها در نزد مسیحیت و قبالیست های یهودی فرشتگانی مقرب و قدرتمند با شش بال هستند. اما در بعضی متونشان سرافیم ها دارای چندین مرتبه هستند و ظاهرا سرافیم های پایین رتبه تری نیز در نزد آنان وجود دارد.

 

 

 

اما در مورد مقام شاه تاریکی لرد خوزه 

 

از حضرت مولانا زین الدین نقل دارم که می فرمودند ماسون اعظم برخلاف نظر اکثر افراد به مثابه قطب الاقطاب در دوایر اولیای الله است. و ماسون ها نیز به مانند اولیا الله مقامات خاص و دوایر اولیای شیطان دارند. 

همانگونه که حضرت صاحب الامر عجل الله مقام قطبیت کبری را دارند و قطب آسیای وجود و هستی می باشند. دجال ماشیح داود در برابر ایشان در مقامات اولیا شیطن قرار خواهد داشت. و همانگونه که در عالم اسلام دو دایره ولایت شمسی و قمری اولیا وجود دارد که دایره شمسی ۳۶۰ نفر و قمری ۳۵۴ الی ۳۵۵ نفر اولیا الله می باشند. (این اولیای الله و اقطابشان با پیران مدعی سلاسل صوفیه معاصر ما که مدعی مقام قطبیت و غوثیت عالم می باشند و اکثرا در مقامی از مقامات طریق متوقف شده اند و حتی بعضا بویی از معنی ولایت اولیا الله به مشام جانشان نخورده است اشتباه گرفته نشوند. ) و برای هر کدام از مقامات قطبی داریم من باب مثال قطب الاشجار که درخت های زمین را حفظ می نماید و مدد از مقام زکریای نبی می گیرد. یا قطب متوکلان یا قطب السیاحین و یا قطب عالم غیب و ملکوت عبدالرب قطب عالم شهادت عبدالملک و یا ابدال سبعه که هر کدام قطب یک اقلیم از اقالیم هفت گانه زمین می باشند یا اوتاد اربعه که هر کدام قطب یکی از جهات چهارگانه هستند و قس علی هذا 

اولیای شیطن نیز  مقاماتی و دوایری را در بین خویش دارند. البته نه دقیقا به موازات و هم عرض مقامات اولیای الله، اما ظاهرا تقسیم بندی اش تا حدی شبیه به مقامات آنان است.

 

نکته ۱: اینکه شاه تاریکی در مقامات ماسون ها دقیقا چه مقامی است را نمی دانم اما مسلما جزو مقامات بسیار برجسته باطنی آنان است. 

 

نکته۲ : باید دقت شود همانگونه که پیران مدعی قطبیت سلاسل معاصر مراتبی را در سیر و سلوک گذرانده اند و دارای حالات و کراماتی هم‌ممکن است باشند اما بعضا بوی ولایت اولیای الله و دوایرشان به مشام جانشان نرسیده باشد. و پنداشت قطبیت عالم و یا نیابت خاصه باطنی امام عصر عجل الله و ...را در خیال خویش داشته باشند. گرند لژهای لژ بزرگ لندن و اسکاتلند و نیویورک و پاریس و غیره هم در جبهه مقابل نسبتشان با لرد خوزه و شاگردان وی مثل نسبت اقطاب صوفیه است با اولیای الله. 

 

ادامه دارد...

 

@soltannasir 

🌹

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 34
  • گوگل دیروز : 61
  • بازدید هفته : 1,775
  • بازدید ماه : 12,641
  • بازدید سال : 97,953
  • بازدید کلی : 1,166,391